Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
- rogerramjet1971
Lang niet meer langs geweest vanwege drukte met verbouwen, 2 banen en dan nog groot gezin en 3 hobbys. maar verder wel alles goed.
Gelukkig nog steeds leven hier bij het uitstervende ras van de Biggers.
Ben begonnen met het opknappen van de Big SR 43 1995 van Paul, vorig jaar december van hem gekocht.
Alles af gezocht voor de bout van onderen het motorblok om de olie af te laten.
Heeft toevallig nog iemand er eentje liggen die hij perse kwijt wil?
Groet,
ROger
Gelukkig nog steeds leven hier bij het uitstervende ras van de Biggers.
Ben begonnen met het opknappen van de Big SR 43 1995 van Paul, vorig jaar december van hem gekocht.
Alles af gezocht voor de bout van onderen het motorblok om de olie af te laten.
Heeft toevallig nog iemand er eentje liggen die hij perse kwijt wil?
Groet,
ROger
- de antrapper
Zachtjes hoor je de man achter de camera stikken van het lachen
Big Bigger Tiger en weer Big
- de antrapper
Hé Hans , motor gepoetst?
Hans
Hans
-
is die 120 niet smallig? anders... wie is in de buurt?? (hint)
- de antrapper
Kom er eind Juli 2012 wel langs richting Frankrijk, helpt dat?
Hans
Hans
-
Heb me al een tijdje niet meer laten zien hier,druk druk druk.
Maar zoals sommigen hier weten rij ik sinds mei weer op een mooie nagenoeg krasvrije dr 800 van 1992.
Dat krasvrije is sinds gister helaas veranderd door een Gooilander die mij over het hoofd zag.
Ik reed gistermorgen naar m'n werk en was vroeg dus ik dacht ik rij nog ff langs huis(kwam bij m'n vriendin vandaan dus sliep niet thuis) dus i.p.v. rechtdoor ging ik linksaf.
Ik sorteer netjes voor in het linksaf vak,de weg waar ik in wilde komt een auto uit die netjes stopt....
Op het moment dat ik bijna voor hem ben trekt hij op en het volgende moment lig ik naast m'n big op de grond te verrekken van de pijn in m'n linkervoet.
Na een ritje in de ambulance werd ik voor 2,5 uur op de SPOED eisende hulp geparkeerd.
Ik ben op m'n enkel geraakt die is zwaar gekneusd hoe m'n big eruit ziet weet ik nog niet die staat op de kit op me te wachten.
Als ik hem opgehaald heb zal ik wel wat plaatjes maken maar dat kan nog ff duren aangezien ik me nog ff op krukken moet voortbewegen.
Lang leve de blikbestuurder die nog net niet helemaal wakker met z'n duffe kop naar de sportschool rijd
Hij heeft me nog wel een fles wijn en alle motorbladen die hij in de boekhandel kon vinden gegeven da's wel een mooi gebaar maar het verzacht de pijn niet echt .
Volgende week maar even met een schadeformulier naar meneer toe,gelukkig is er geen gesteggel over de schuldvraag.
Maar zoals sommigen hier weten rij ik sinds mei weer op een mooie nagenoeg krasvrije dr 800 van 1992.
Dat krasvrije is sinds gister helaas veranderd door een Gooilander die mij over het hoofd zag.
Ik reed gistermorgen naar m'n werk en was vroeg dus ik dacht ik rij nog ff langs huis(kwam bij m'n vriendin vandaan dus sliep niet thuis) dus i.p.v. rechtdoor ging ik linksaf.
Ik sorteer netjes voor in het linksaf vak,de weg waar ik in wilde komt een auto uit die netjes stopt....
Op het moment dat ik bijna voor hem ben trekt hij op en het volgende moment lig ik naast m'n big op de grond te verrekken van de pijn in m'n linkervoet.
Na een ritje in de ambulance werd ik voor 2,5 uur op de SPOED eisende hulp geparkeerd.
Ik ben op m'n enkel geraakt die is zwaar gekneusd hoe m'n big eruit ziet weet ik nog niet die staat op de kit op me te wachten.
Als ik hem opgehaald heb zal ik wel wat plaatjes maken maar dat kan nog ff duren aangezien ik me nog ff op krukken moet voortbewegen.
Lang leve de blikbestuurder die nog net niet helemaal wakker met z'n duffe kop naar de sportschool rijd
Hij heeft me nog wel een fles wijn en alle motorbladen die hij in de boekhandel kon vinden gegeven da's wel een mooi gebaar maar het verzacht de pijn niet echt .
Volgende week maar even met een schadeformulier naar meneer toe,gelukkig is er geen gesteggel over de schuldvraag.
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
- Edwin
- Contacteer:
Das mooi klote Manus, en dit soort dingen gebeuren altijd op het moment dat je ze totaal niet verwacht of ziet aankomen. Sterkte met de afhandeling en gelukkig kan de Big wel tegen een stootje.
Edwin
Edwin
Assumption is the mother of all fuck ups
-
Da's nie zo mooi Manus,
Ik hoop dat je zelf snel hersteld en dat je biggetje er ook weer bovenop komt !
Ik hoop dat je zelf snel hersteld en dat je biggetje er ook weer bovenop komt !
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
- Edwin
- Contacteer:
Ging gisteren even naar de locale motorzaak, gewoon even bakkie doen en wat kijken. Toen bedacht ik ineens dat mijn achter-remblokken bijna op waren. Ik naar de bali, doe mijn bestelling, hij gaat ze pakken, hij zegt dat is dan 41 euro, ik zeg kijk wel even verder pfff
Assumption is the mother of all fuck ups
-
Manus, sterkte jongen!
Edwin, bij mij kan je een gebruikte achterremklauw en nieuwe achterremblokken ophalen voor e45,-
Edwin, bij mij kan je een gebruikte achterremklauw en nieuwe achterremblokken ophalen voor e45,-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Thnx voor de steunbetuigingen,ben vandaag ff naar m'n big wezen kijken en mooier is ie er niet van geworden.
Nadat "Uw beste vriend" eindelijk m'n motor had gevonden mocht ik bij gods gratie ff een kijkje nemen.
Stuur is door de kroonplaat heen naar links geschoven,voorremhandle is weg,zijkappen van de tank allebei kapot,accu dood stond nog fijn op contact .
Dit is wat ik ff in de gauwigheid kon zien.
Morgen haal ik hem op en dan gaan we een rekensommetje maken voor de verzekering van de tegenpartij.
Ik zal er wel niet beter van worden.
Nadat "Uw beste vriend" eindelijk m'n motor had gevonden mocht ik bij gods gratie ff een kijkje nemen.
Stuur is door de kroonplaat heen naar links geschoven,voorremhandle is weg,zijkappen van de tank allebei kapot,accu dood stond nog fijn op contact .
Dit is wat ik ff in de gauwigheid kon zien.
Morgen haal ik hem op en dan gaan we een rekensommetje maken voor de verzekering van de tegenpartij.
Ik zal er wel niet beter van worden.
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
- de antrapper
Wordt toch één prijs denk ik, geld voor Ega, s'nacht of onder zijn werktijd ophalen
HansD
HansD
-
KTM staat al te koop
Frankn, als je hulp nodig hebt om de rest van je motoren te beschermen hoor ik het wel
Frankn, als je hulp nodig hebt om de rest van je motoren te beschermen hoor ik het wel
-
Je kan ze we bij mij stallen, als je ook de sleutels geeft dan rij ik er af en toe op om de accu's goed te houden