Varsseveld Off Road 13 november

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderators: henk-v, Jo VdB, Zot, GuyC, Rudy

schildertje
Berichten: 654
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
Locatie: gelderland offroadland
Contacteer:

Re: Varsseveld Off Road 13 november

Bericht door schildertje »

oossie schreef:wat een dag zeg!

Ook om foto's te maken was het verre van ideaal. Op een bepaald moment maar besloten om terug te gaan naar de Radstake.
Ik stond trouwens op het eerste geploegde aardappelveld in de bocht.

fotos op photo.dirttrack.nl ( de upload is op dit moment nog bezig)
Zeg andre, schiet 's ff op met die foto's. :lol: Ga ik eindelijk eens stijlvol door een bocht 8) :zwaaien:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
Gebruikersavatar
LIA
Berichten: 58
Lid geworden op: vr nov 09, 2007 15:58
Locatie: Varsseveld
Contacteer:

Re: Varsseveld Off Road 13 november

Bericht door LIA »

barry! schreef:Een organisator vertelde me trouwens nog dat deze keer weinig route door het bos ging.
Sinds dit jaar is alles wat van de gemeete was aan bos verboden.

Erg jammer als het alle jaren er voor geen probleem was.
Vandaar dat we in ons ""eigen"" bos de route wat langer hadden gemaakt.
Gebruikersavatar
LIA
Berichten: 58
Lid geworden op: vr nov 09, 2007 15:58
Locatie: Varsseveld
Contacteer:

Re: Varsseveld Off Road 13 november

Bericht door LIA »

schildertje schreef:
oossie schreef:wat een dag zeg!

Ook om foto's te maken was het verre van ideaal. Op een bepaald moment maar besloten om terug te gaan naar de Radstake.
Ik stond trouwens op het eerste geploegde aardappelveld in de bocht.

fotos op photo.dirttrack.nl ( de upload is op dit moment nog bezig)
Zeg andre, schiet 's ff op met die foto's. :lol: Ga ik eindelijk eens stijlvol door een bocht 8) :zwaaien:
Zouden de foto's er al moeten staan?
Gebruikersavatar
LIA
Berichten: 58
Lid geworden op: vr nov 09, 2007 15:58
Locatie: Varsseveld
Contacteer:

Re: Varsseveld Off Road 13 november

Bericht door LIA »

Namens de organisatie, bedankt voor jullie aanwezigheid. De route was zooo mooi, jammer dat jullie er weinig van gezien hebben :P . Balen die mist. Pluim voor iedereen die z'n zaken goed voor elkaar heeft en zich houdt aan het reglement (uitzondering daargelaten) Dat maakt het voor onze vrijwilligers (120 in totaal) ook een stuk prettiger, want die zitten er ook niet op te wachten om iemand te weigeren c.q. terecht te wijzen. Er zijn gelukkig weinig ongevallen gebeurd, niemand ernstig gewond, de lichamelijke schade is meegevallen.

De herkansing duurt helaas nog een jaar: 11 november 2012 zijn jullie weer van harte welkom en tot die tijd: veel off road plezier!

Op de site http://www.vamac.nl op de home page en in het gastenboek staan ook een paar links naar foto's en bij noppennieuws wordt er ook aan plaatsing gewerkt!
Gebruikersavatar
LIA
Berichten: 58
Lid geworden op: vr nov 09, 2007 15:58
Locatie: Varsseveld
Contacteer:

Re: Varsseveld Off Road 13 november

Bericht door LIA »

:!: Mist iemand een helmcamera bevestiging? Graag even bericht.
johnny07
Berichten: 141
Lid geworden op: wo jan 21, 2009 20:54
Contacteer:

Re: Varsseveld Off Road 13 november

Bericht door johnny07 »

LIA schreef:Namens de organisatie, bedankt voor jullie aanwezigheid. De route was zooo mooi, jammer dat jullie er weinig van gezien hebben :P . Balen die mist. Pluim voor iedereen die z'n zaken goed voor elkaar heeft en zich houdt aan het reglement (uitzondering daargelaten) Dat maakt het voor onze vrijwilligers (120 in totaal) ook een stuk prettiger, want die zitten er ook niet op te wachten om iemand te weigeren c.q. terecht te wijzen. Er zijn gelukkig weinig ongevallen gebeurd, niemand ernstig gewond, de lichamelijke schade is meegevallen.

De herkansing duurt helaas nog een jaar: 11 november 2012 zijn jullie weer van harte welkom en tot die tijd: veel off road plezier!

Op de site http://www.vamac.nl op de home page en in het gastenboek staan ook een paar links naar foto's en bij noppennieuws wordt er ook aan plaatsing gewerkt!
ik heb ondanks de mist toch genoten van de mooie route, en wil bij deze de vrijwilligers en de organisatie bedanken voor deze rit.
ik heb er ook een gewoonte van gemaakt om tijdens mijn laatste ronde de vrijwilligers bij de oversteekplaatsen even te bedanken voor hun inzet (dit is alleen maar een schreeuw "BEDANKT HE"), ik denk dat dit deze mensen die hier de hele dag in de kou staan voor ons toch goed doet.
ik hoop dat meer mensen dit overnemen van mij.
Joop
Berichten: 950
Lid geworden op: do jan 01, 2004 20:28
Locatie: Zelhem

Re: Varsseveld Off Road 13 november

Bericht door Joop »

johnny07 schreef:[ik heb ondanks de mist toch genoten van de mooie route, en wil bij deze de vrijwilligers en de organisatie bedanken voor deze rit.
ik heb er ook een gewoonte van gemaakt om tijdens mijn laatste ronde de vrijwilligers bij de oversteekplaatsen even te bedanken voor hun inzet (dit is alleen maar een schreeuw "BEDANKT HE"), ik denk dat dit deze mensen die hier de hele dag in de kou staan voor ons toch goed doet.
ik hoop dat meer mensen dit overnemen van mij.
Johnny, goede zaak; dat bedanken doe ik al 30 jaar :D
Plaats reactie