Ik heb gehoord dat deze rit voor gaande jaren veel kruip/sluip door was.
Wie heeft ervaring met de rit van vorig jaar? Ik heb liever ook wat weiland er bij zoals Handel .
Maar dat is me nogal ver weg als Ruurlo om de hoek ligt
Offroad Ruurlo 30okt
Moderator: ghulst
verstand op nul en nadenken
-
Mark,
Vergeet niet te vermelden dat het maiscrossbaantje er ook in zit. Een prachtig baantje, wel met een paar listige bulten er in. Deelnemers, let hier wel een beetje op!
Foto's hier: https://picasaweb.google.com/caroracing ... RuuloDeel1
Vergeet niet te vermelden dat het maiscrossbaantje er ook in zit. Een prachtig baantje, wel met een paar listige bulten er in. Deelnemers, let hier wel een beetje op!
Foto's hier: https://picasaweb.google.com/caroracing ... RuuloDeel1
-
Ik vind het een mooie rit, dankzij de kruipdoor-sluipdoor.
Vorig jaar was het wel erg nat, helaas:
http://vimeo.com/31290088
Vorig jaar was het wel erg nat, helaas:
http://vimeo.com/31290088
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
De route (49KM) is zo goed als klaar.
Morgenvroeg een paar kleine puntjes op de i zetten en dan kan het feest beginnen.
Een extra luchtfilter is morgen een overbodige luxe. Vanmiddag met het voorrijden stoof het al aardig. Nergens is een spatje modder te bekenen.
En als iedereen zich netjes aan de regels houd kunnen we volgend jaar weer een ronde uitzetten.
Mark
Morgenvroeg een paar kleine puntjes op de i zetten en dan kan het feest beginnen.
Een extra luchtfilter is morgen een overbodige luxe. Vanmiddag met het voorrijden stoof het al aardig. Nergens is een spatje modder te bekenen.
En als iedereen zich netjes aan de regels houd kunnen we volgend jaar weer een ronde uitzetten.
Mark
GEEN overbodige luxe bedoel je waarschijnlijk??exc 380 schreef:De route (49KM) is zo goed als klaar.
Mark
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
-
- Contacteer:
Hallo noppenliefhebbers
De foto's komen vanavond laat of morgenvroeg online op www.fowi.oypo.nl
Veel kijkplezier!
Groeten Wiljan
De foto's komen vanavond laat of morgenvroeg online op www.fowi.oypo.nl
Veel kijkplezier!
Groeten Wiljan
Enig idee wie er met die ambulance is afgevoerd.
We moesten op de route een kleine detour maken vanwege een ambulance die met toeters en bellen in de weg stond. Later zagen we hem met veel snelheid richting winterswijk rijden.
Ik ben heel erg benieuwd hoe het is afgelopen met deze persoon.
We moesten op de route een kleine detour maken vanwege een ambulance die met toeters en bellen in de weg stond. Later zagen we hem met veel snelheid richting winterswijk rijden.
CRF450X '08
-
- Contacteer:
Superrit, super georganiseerd lekker gereden. jammer dat mijn uitlaatbocht compleet scheurde, sorry voor degene die in de buurt reden van mij. dinsdag hopenlijk weer gelast Ben compleet doof geworden van die herrie
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Ik heb ook heerlijk gereden! Er was veel afwisseling en de verhalen dat het enkel kruip en sluip door is, is vandaag ontkracht .
Mooie route en goed georganiseerd! Volgend jaar weer!
Mooie route en goed georganiseerd! Volgend jaar weer!
ooooh heerlijk 3 rondjes gereden vandaag ! vond dat stukje dat je door die varkens stal heen moest ook wel grappig bedacht
volgend jaar zeker weer naar ruurlo ! en euuh filmpjes mogen best geplaats worden
volgend jaar zeker weer naar ruurlo ! en euuh filmpjes mogen best geplaats worden
GAAAAASSSSSSSSSSSS
-
Top rit vandaag. Mooie route en veel mooie kruip-sluip afgewisseld met mais en een mooie crossbaan met speciaal geprepareerde lanceerinrichtingen...
Hierbij mijn filmpje:
http://www.vimeo.com/silbertanne/ruurlo-2011
Enjoy!
Hierbij mijn filmpje:
http://www.vimeo.com/silbertanne/ruurlo-2011
Enjoy!
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
tja ...
Opzich wel een mooie rit maar erg veel kruip door sluip door met hele gladde boomstammen en wortels..
Dus vaak onderuit en dus weer de schouder kapot.
Verder mijn kamaraad op de laatste 50 meter van de route van de motor af gereden en zo de motor kapot....
Die vent die hem er af reed had zijn arm flink na de haaien..
Dus maar 1 rondje gereden.
Volgende week markelo maar weer proberen en dan graag zonder wereldkampioenen in de dop die je van de motor rijden....
Opzich wel een mooie rit maar erg veel kruip door sluip door met hele gladde boomstammen en wortels..
Dus vaak onderuit en dus weer de schouder kapot.
Verder mijn kamaraad op de laatste 50 meter van de route van de motor af gereden en zo de motor kapot....
Die vent die hem er af reed had zijn arm flink na de haaien..
Dus maar 1 rondje gereden.
Volgende week markelo maar weer proberen en dan graag zonder wereldkampioenen in de dop die je van de motor rijden....
Fuck de 4 takt (-:
-
http://www.nieuwsuitberkelland.nl/2011/ ... ns-enduro/wr450f'05 schreef:Enig idee wie er met die ambulance is afgevoerd.
Dus dat is de reden dat ik nu stroef loopmet speciaal geprepareerde lanceerinrichtingen...
Verder top gereden, en het volgende rondje gingen de schansjes net zo waardeloos. Toch maar eens naar de crossbaaan om te oefenen...
Organisatie bedankt! Volgend jaar weer.
Cheers,
Arne
meer schik op een oud brik
-
Dus dat is de reden dat ik nu stroef loopArne schreef:met speciaal geprepareerde lanceerinrichtingen...
Ik had nog zo gewaarschuwd...
- de crossgoeroe
@iedereen die heeft meegewerkt om de rit mogelijk te maken
Grote klasse,goed geregeld,leuke route en crossbaan met mooie bulten erin was echt genieten gisteren
Maar toch weer jammer dat je er altijd weer wat in de berm ziet rijden,
SNAPPEN jullie dan verdomme niet dat jullie je eigen hobby de nek omdraaien???
Grote klasse,goed geregeld,leuke route en crossbaan met mooie bulten erin was echt genieten gisteren
Maar toch weer jammer dat je er altijd weer wat in de berm ziet rijden,
SNAPPEN jullie dan verdomme niet dat jullie je eigen hobby de nek omdraaien???
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
Kun je dat eens uitleggen?
Ik rijd ook wel eens in berm, maar dat is om de bandjes te sparen, maar dat mag niet?
Ik rijd ook wel eens in berm, maar dat is om de bandjes te sparen, maar dat mag niet?
-
Dat is zeker niet de bedoeling nee. Het is een belangrijke reden waardoor het steeds lastiger wordt om offroad ritten te organiseren. Als iedereen alle bermen kapot rijdt dan werkt er geen boer meer mee. Hoe zou jij het vinden als ze in jouw straat alle kantjes mee komen pakken om de banden te sparen terwijl er een brede weg ligt? Wordt al snel een zootje op die manier.barry! schreef:Kun je dat eens uitleggen?
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Hmm, dat had ik natuurlijk ook zelf kunnen bedenken .
Maargoed, duidelijk voor de volgende keer
Maargoed, duidelijk voor de volgende keer
-
- Contacteer:
Aaahhh, euhhh,nee.... dat klopt Maarrr het is weer gelast en dus oorverdovend stilJoop schreef:Luisteren doe je toch nietschildertje schreef: Ben compleet doof geworden van die herrie
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
CRF450X '08