Wie heeft ervaring met de rit van vorig jaar? Ik heb liever ook wat weiland er bij zoals Handel

Maar dat is me nogal ver weg als Ruurlo om de hoek ligt

Moderator: ghulst
GEEN overbodige luxe bedoel je waarschijnlijk??exc 380 schreef:De route (49KM) is zo goed als klaar.
Morgenvroeg een paar kleine puntjes op de i zetten en dan kan het feest beginnen.
Een extra luchtfilter is morgen een overbodige luxe. Vanmiddag met het voorrijden stoof het al aardig. Nergens is een spatje modder te bekenen.
En als iedereen zich netjes aan de regels houd kunnen we volgend jaar weer een ronde uitzetten.
Mark
http://www.nieuwsuitberkelland.nl/2011/ ... ns-enduro/wr450f'05 schreef:Enig idee wie er met die ambulance is afgevoerd.
We moesten op de route een kleine detour maken vanwege een ambulance die met toeters en bellen in de weg stond. Later zagen we hem met veel snelheid richting winterswijk rijden.
Ik ben heel erg benieuwd hoe het is afgelopen met deze persoon.
Dus dat is de reden dat ik nu stroef loopmet speciaal geprepareerde lanceerinrichtingen...
Dus dat is de reden dat ik nu stroef loopArne schreef:met speciaal geprepareerde lanceerinrichtingen...
Dat is zeker niet de bedoeling nee. Het is een belangrijke reden waardoor het steeds lastiger wordt om offroad ritten te organiseren. Als iedereen alle bermen kapot rijdt dan werkt er geen boer meer mee. Hoe zou jij het vinden als ze in jouw straat alle kantjes mee komen pakken om de banden te sparen terwijl er een brede weg ligt? Wordt al snel een zootje op die manier.barry! schreef:Kun je dat eens uitleggen?
Ik rijd ook wel eens in berm, maar dat is om de bandjes te sparen, maar dat mag niet?
Aaahhh, euhhh,nee.... dat kloptJoop schreef:Luisteren doe je toch nietschildertje schreef:Ben compleet doof geworden van die herrie
![]()
![]()