carburatie gegevens lc4 600 gezocht
Moderator: ghulst
Type PHM 38 sd
Main jet 135
Needle jet Dr 266
idling jet 38
jet needle k 51
Needle pos. from top 2
screw open (turn) 2 ...
Throttle valve 40
starting jet 45
ik hoop dat je hier wat aan hebt , ik kan het eventueel wel vertalen ook ..
Main jet 135
Needle jet Dr 266
idling jet 38
jet needle k 51
Needle pos. from top 2
screw open (turn) 2 ...
Throttle valve 40
starting jet 45
ik hoop dat je hier wat aan hebt , ik kan het eventueel wel vertalen ook ..
BIERTAKT crossen en zuupn
of gaat t om een 600 lc4 E-xc competition?..
die heeft een iets andere carb... de gegevens daarvan staan hier onder :
Type PHM 38 SD
main jet 190
needle jet DR270
idling jet 45
jet needle K51
Needle Pos . from top 2
screw open. (turns) 1 - 1,5
Throttle valve 40
starting jet 45
die heeft een iets andere carb... de gegevens daarvan staan hier onder :
Type PHM 38 SD
main jet 190
needle jet DR270
idling jet 45
jet needle K51
Needle Pos . from top 2
screw open. (turns) 1 - 1,5
Throttle valve 40
starting jet 45
BIERTAKT crossen en zuupn
Hmmm, dat zit erin inderdaad. Maar ff verder zoeken dus. Bedankt man.JoeBaR schreef:of gaat t om een 600 lc4 E-xc competition?..
die heeft een iets andere carb... de gegevens daarvan staan hier onder :
Type PHM 38 SD
main jet 190
needle jet DR270
idling jet 45
jet needle K51
Needle Pos . from top 2
screw open. (turns) 1 - 1,5
Throttle valve 40
starting jet 45
Start goed, loopt laag in toeren redelijk, hoog in toeren goed, maar staat in het middengebied vreselijk te sputteren. Volgens mij staat ie daar veel te rijk.
Het probleem is dat ik hem in onderdelen heb gekocht, in elkaar heb gezet met een verse klep en klepgeleider, zonder wphb. Na het monteren liep ie in 2 schoppen.
Ik dacht dus dat er een verkeerde naald o.i.d. in zat, maar dat blijkt goed te zijn. De naald was niet geweldig, dus een andere (zelfde type) erin en nog hetzelfde probleem. Gisteren heb ik de naald eerst maar eens helemaal omhoog gegooid. Daardoor leek ie slechter te worden. Vanavond heb ik de carb. nog maar eens goed op zijn kop gezet en morgen gaat de naald helemaal naar beneden en anders doe ik er een ander type naald in.
Btw. ik moet de stationair mengsel schroef ook helemaal dicht draaien, en dat duidt ook op een te rijk mengsel. De gasbuis zag er ook goed uit, maar daar gaat morgen ook een andere in.
Het probleem is dat ik hem in onderdelen heb gekocht, in elkaar heb gezet met een verse klep en klepgeleider, zonder wphb. Na het monteren liep ie in 2 schoppen.
Ik dacht dus dat er een verkeerde naald o.i.d. in zat, maar dat blijkt goed te zijn. De naald was niet geweldig, dus een andere (zelfde type) erin en nog hetzelfde probleem. Gisteren heb ik de naald eerst maar eens helemaal omhoog gegooid. Daardoor leek ie slechter te worden. Vanavond heb ik de carb. nog maar eens goed op zijn kop gezet en morgen gaat de naald helemaal naar beneden en anders doe ik er een ander type naald in.
Btw. ik moet de stationair mengsel schroef ook helemaal dicht draaien, en dat duidt ook op een te rijk mengsel. De gasbuis zag er ook goed uit, maar daar gaat morgen ook een andere in.