De mijne lust ook wel wat olie en ik heb hetzelfde probleem als Leo. Tot op heden nog geen problemen ondervonden.
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ziedewel ! Ik dacht "hoe kan die Erwin mij nou rondleiden in MIJN winkel"Edwin schreef:Klopt!
Je gaat me toch niet vertellen dat het habbytsjabbie automotorolie van de action van 3,50 de liter hetzelfde doet als die van 13,50 van motorex hè want daar wordt ik dan wel enorm ziek vanCamoKat schreef:eh ... sinds ik in 1988 begonnen ben met gemotorizeerd vervoer is er in alles* gewone 15W40 gegaan ... nooit olie-gerelateerde problemen gehad.(*= Dapp KS, Honda MB8, motorzagen, auto's, motorfietsen, Reliant Robin, 2x Boot etc etc etc...)
Ze zullen bij jou op school toch motorfietsenolie bedoeld hebben? In een auto zit een droge koppeling en in een motor juist niet (behalve bij een HD en een BMW(?)CrazyWezel schreef:in auto-olie zitten extra aditieven die koppelingsplaten laten slippen is mij verteld op school..
... en dat argument nogal in mijn ogenMonstersmurf schreef:Maar een argument dat vroeger alles ook goed ging is een zeer zinloze in mijn ogen..
frankn schreef:"hoe komen we dan in godsnaam aan een fokking overbevolking!?!? "
denk dat dat niet aan de voeding ligt maar meer aan de voorbehoedsmiddelen van de ALDI, ETOS of ACTION>
nee, je platen heten niet voor niets frictie platen,DR-Big schreef:Ze zullen bij jou op school toch motorfietsenolie bedoeld hebben? In een auto zit een droge koppeling en in een motor juist niet (behalve bij een HD en een BMW(?)CrazyWezel schreef:in auto-olie zitten extra aditieven die koppelingsplaten laten slippen is mij verteld op school..
OJee
Ja, ja, ik begreep je verkeerdCrazyWezel schreef:er staat toch precies t zelfde als dat ik typ?