Gezocht voor projectje: komplete voorkant DR750S DR800S

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Frans van Roosmalen

Ik heb hier nog een complete dr750 voorvork met donkerblauw spatbord(heel) ,remklauw en een oranje snavel (is echt alleen de snavel)

Alles bij elkaar voor €100,=

Ik hoor het wel!

groet,

Frans
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
HLK

Dabit, GAAF ding!
DaBit schreef: - Een voorvorkdop, dat aluminium ding dat bovenop zit met die SW22 zeskant erop. Eentje is ooit scheef in de poten gedraaid en 't is verrekte lastig om die mooi recht in de poot te draaien. Nog 3x los/vast en het houd op. 2 voorvorkdoppen zou nog mooier zijn, dan knutsel ik er voorspanningsverstellers in; dat speelt makkelijker dan los/vast/los/vast/etc.
Ik heb er ooit eentje gehaald bij http://www.offroadcentrum.nl/ in Vaassen voor mijn DR800 (SR43, 43mm binnenpoot). Ik denk dat ie de andere ook nog wel heeft liggen. €25 voor betaald...ik had em echt nodig.
DaBit

Frans van Roosmalen schreef:Ik heb hier nog een complete dr750 voorvork met donkerblauw spatbord(heel) ,remklauw en een oranje snavel (is echt alleen de snavel)
Frans,
Voorvork + remmerij heb ik al, gemonteerd zelfs. Een tweede complete Big-voorvork voegt daar niet zoveel aan toe.

Het spatbordje wat bij die voorkant zat is aan alle kanten voorzien van scheuren. Allemaal wel scheuren van het 'vrij makkelijk te lassen' type, maar dan moet ik weer uitvissen welk plastic het precies is en daar lasdraad of donormateriaal voor zien te regelen. Een heel spatbordje is net zo simpel als dat nog ergens rondslingert en hoeft imho de wereld niet te kosten.

Snaveltje wil ik eens mee spelen. Ik vind het zo ook maar zo, tsja, snavelloos. Geen flauw idee of een Big-snavel iets is, misschien is zo'n Acerbis supermoto-spatbordje en die eventueel iets inkorten wel een veel betere oplossing. Maar dat zie ik pas als ik zo'n snavelding ervoor hou; wat dat betreft ben ik wel erg visueel ingesteld.

Misschien dat Iwan even bellen eigenlijk wel makkelijker is daarvoor.
HLK schreef:Dabit, GAAF ding!
Dank! Ben er tot nu toe ook best trots op dat ik zonder historie in de hogere sleutelkunde al zover gekomen ben. Zo zie je maar weer: als je wat wilt gewoon beginnen, komt ooit vanzelf goed.
Ik heb er ooit eentje gehaald bij http://www.offroadcentrum.nl/ in Vaassen
€25 voor betaald...
Ugh, 25 euro voor een doppie? Dat zijn onderhand Honda-prijzen!
Ik zal d'r eens een mailtje heensturen.
Frans van Roosmalen

Hey Dabit,

Voorvork hou ik liever heel, verkoopt net ff makkelijker, mocht je die snavel wat vinden dan hoor ik het wel.

Succes ziet er :twisted: uit :!: :!:
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
Plaats reactie