http://www.reggerit.nl/index.htm
WEER OF GEEN WEER DE VOORBEREIDINGEN GAAN DOOR
GEEF JE OP ALS HELPER.
De tijd vliegt,nog even en op 15 januari 2011 start alweer de volgende Reggerit.
Ondanks dat het een eendaags evenement is, moet er weer enig werk verzet worden.
Vandaar dat alle hulp weer welkom is!!
Dus geef je op als helper zodat het weer een gezellig en geslaagd EMC evenement kan worden.
KLIK OP ONDERSTAANDE FOTO EN GEEF JE OP!
of kijk even op http://www.reggerit.nl/Nieuws%202011.htm
reggerit 2011
Moderator: ghulst
Van Jan Slagers ontvingen we nog een mooie foto van de noeste arbeid opbouw Reggerit 2011
Hallo Henk,
Mooi foto's van de orga maar ik heb daar wel een vraagje over..;
Ik ben weliswaar maar een domme Fries (met beperkt rijtalent..) maar waarom bouwen ze daar een brug als je 8 meter verder gewoon over die sloot kunt?
By the way organisatie; veel succes met de voorbereidingen. Jullie verdienen veel respect wat mij (en vele anderen) betreft.
Groet,
Marten
Mooi foto's van de orga maar ik heb daar wel een vraagje over..;
Ik ben weliswaar maar een domme Fries (met beperkt rijtalent..) maar waarom bouwen ze daar een brug als je 8 meter verder gewoon over die sloot kunt?
By the way organisatie; veel succes met de voorbereidingen. Jullie verdienen veel respect wat mij (en vele anderen) betreft.
Groet,
Marten
Hallo Marten
ik heb geen enkel idee, het enige wat ik doe is knip en plak..........
stuur een mailtje naar de orga met je vraag?
ik heb geen enkel idee, het enige wat ik doe is knip en plak..........
stuur een mailtje naar de orga met je vraag?
Meteen toen ik de foto zag, dacht ik precies hetzelfde!Marten schreef:Hallo Henk,
waarom bouwen ze daar een brug als je 8 meter verder gewoon over die sloot kunt?
Groet,
Marten
Hallo Henk,
Mooi foto's van de orga maar ik heb daar wel een vraagje over..;
Ik ben weliswaar maar een domme Fries (met beperkt rijtalent..) maar waarom bouwen ze daar een brug als je 8 meter verder gewoon over die sloot kunt? Vrolijk/Happy
By the way organisatie; veel succes met de voorbereidingen. Jullie verdienen veel respect wat mij (en vele anderen) betreft.
Groet,
Marten
nou daar kunnen dan de toeschouwers staan terwijl er af en toe iemand van het smalle bruggetje rijdt??
frank
Misschien is die snelwegberm van Rijkswaterstaat (en dus geen vergunning)? Ik verzin ook maar wat.
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
Verzinnen, ik denk eerder dat hier enige geschiedskennis schuil gaathenkzelf schreef:Misschien is die snelwegberm van Rijkswaterstaat (en dus geen vergunning)? Ik verzin ook maar wat.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
je hebt dus gelijk...henkzelf schreef:Misschien is die snelwegberm van Rijkswaterstaat (en dus geen vergunning)? Ik verzin ook maar wat.
Nee, alleen GBV (gezond boeren verstand). In Enter zijn ze wel enthousiast maar niet gek, hè!schildertje schreef: Verzinnen, ik denk eerder dat hier enige geschiedskennis schuil gaat
Iedereen al ingeschreven?
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Ach Henk de uitleg staat ook op het gastenboek van de reggerit!
Ik kan nog effe niet meedoen, foutje gemaakt in Hengelo
#777 - Mijn fotoboekenplank
Die uitleg mbt RW lag achteraf ook wel voor de hand.
Voor de goede orde mensen; dit was allemaal niet erg serieus bedoeld begrijpen jullie hopelijk!?
Vond het gewoon een koddig gezicht en dat wou ik ff kwijt...
Nogmaals; ik heb veel respect voor al die vrijwilligers die de ritten mogelijk maken!
Voor de goede orde mensen; dit was allemaal niet erg serieus bedoeld begrijpen jullie hopelijk!?
Vond het gewoon een koddig gezicht en dat wou ik ff kwijt...
Nogmaals; ik heb veel respect voor al die vrijwilligers die de ritten mogelijk maken!
Afzender: Enterse Motor Club. - dinsdag, 28 december 2010 om 13:39
In Enter zijn we het Kluphoes aan het opruimen, hier vonden we nog een zwart/geel kistje met daarin remblokjes e.d. en boutjes en handschoenen en met witte plakletters nummer 789. Misschien van 2010 of anders nog van 2008.Wie dit mist, meld je via deze site.Gr. Jos.
http://www.koekjes.net/cgi-bin/gastenbo ... pl?Reggemc
In Enter zijn we het Kluphoes aan het opruimen, hier vonden we nog een zwart/geel kistje met daarin remblokjes e.d. en boutjes en handschoenen en met witte plakletters nummer 789. Misschien van 2010 of anders nog van 2008.Wie dit mist, meld je via deze site.Gr. Jos.
http://www.koekjes.net/cgi-bin/gastenbo ... pl?Reggemc
Afzender: René Nijzink - dinsdag, 28 december 2010 om 18:36
Vandaag met ruim 30 man op pad geweest om CP2 uit te zetten. Geweldig om elke morgen weer zo'n opkomst te zien. Het ontbijtje stond weer klaar en daarna de wagens opgeladen. De volledige proef staat in de pinnen. Tussen de middag een lekker stampotje, geweldig dames het smaaktn mirakels lekker. Benieuwt naar de lengte, een kilometertje of 4 a 5 is tie wel ?! Een lekker pilsje met warme hap na de tijd en een mooi dagje zit er weer op. Op naar 8 januari om CP1 er in te slaan.
Vandaag met ruim 30 man op pad geweest om CP2 uit te zetten. Geweldig om elke morgen weer zo'n opkomst te zien. Het ontbijtje stond weer klaar en daarna de wagens opgeladen. De volledige proef staat in de pinnen. Tussen de middag een lekker stampotje, geweldig dames het smaaktn mirakels lekker. Benieuwt naar de lengte, een kilometertje of 4 a 5 is tie wel ?! Een lekker pilsje met warme hap na de tijd en een mooi dagje zit er weer op. Op naar 8 januari om CP1 er in te slaan.
Nieuwe foto’s bij de EMC. De sneeuw is weg en de Dakar heeft een rustdag dus jullie gaan vandaag nog even snel inschrijven voor de Reggerit, de eerste ONK Enduro van 2011 in Enter op 15 januari. Klik hier voor het formulier. Intussen gooit de EMC er vandaag nog wel wat lint, piketten en bruggen in; reken daar maar op!
Aanvulling: Voor de Reggerit hebben wij maximaal 50 transponders voor de verhuur. Wanneer je er één wilt reserveren graag een mail naar: reggerit@entersemotorclub.nl Let op: wij vragen een paspoort/ID bewijs als borgmiddel.
bron; www.enduro.nl
Wie van het noppenforum hebben zich ingeschreven?
Laatste nieuws ONK Enduro Enter
14 januari 2011 - 07:49
Hier de tijden van de enduro te Enter;
TC 1: 65 min ; TC 2: 55 min
Senioren 3 ronden; Nationalen 2 ronden
Eendagslicentie 2 ronden
Bericht van EMC : Na de vele regenval zijn wij genoodzaakt om behoorlijke aanpassingen te doen aan de route. Dit heeft geresulteerd is een iets kortere route met meer asfalt.
Proef 1 heeft een behoorlijke lengte maar heeft veel bouwlanden verloren. De proef heeft zandwegen, asfalt, maislanden en bruggen. De lengte is ongeveer 8 km.
Proef 2 is van 16 kilometer teruggebracht naar 6 kilometer. Maar is nog steeds een zeer gevarieerde en mooie proef.
Proef 3 is een korte proef op een grasland met ruime bochten. De lengte is ongeveer 2 kilometer.
Nog steeds zijn wij van mening dat wij een parcours hebben die voor de meeste rijders goed te doen is en voor ons beheersbaar blijft.
Wel verzoeken wij iedereen binnen de linten en stippen te blijven rijden. Mocht het nodig zijn dan passen wij zeker het parcours aan.
Adressen proeven
CP1 Ypeloweg / Huttemansweg te Enter
CP2 Nieuwe hoeksweg 2a te Notter
CP3 Rijssenseweg 40 te Enter
Tot zover de berichtgeving uit Enter. Houdt deze site en www.reggerit.nl in de gaten voor het laatste nieuws.
Op het einde van de route hebben we een aantal varkensschuren in de route zitten, dit om te kijken of we volgend jaar overdekt kunnen rijden.
De boer is er mee gestopt en we hebben de mogelijkheid om dit te benutten, maar denk wel aan de hoogte en de helm, hij wil geen vreemde kleuren zien in zijn schuren.
Gr. Jos.
14 januari 2011 - 07:49
Hier de tijden van de enduro te Enter;
TC 1: 65 min ; TC 2: 55 min
Senioren 3 ronden; Nationalen 2 ronden
Eendagslicentie 2 ronden
Bericht van EMC : Na de vele regenval zijn wij genoodzaakt om behoorlijke aanpassingen te doen aan de route. Dit heeft geresulteerd is een iets kortere route met meer asfalt.
Proef 1 heeft een behoorlijke lengte maar heeft veel bouwlanden verloren. De proef heeft zandwegen, asfalt, maislanden en bruggen. De lengte is ongeveer 8 km.
Proef 2 is van 16 kilometer teruggebracht naar 6 kilometer. Maar is nog steeds een zeer gevarieerde en mooie proef.
Proef 3 is een korte proef op een grasland met ruime bochten. De lengte is ongeveer 2 kilometer.
Nog steeds zijn wij van mening dat wij een parcours hebben die voor de meeste rijders goed te doen is en voor ons beheersbaar blijft.
Wel verzoeken wij iedereen binnen de linten en stippen te blijven rijden. Mocht het nodig zijn dan passen wij zeker het parcours aan.
Adressen proeven
CP1 Ypeloweg / Huttemansweg te Enter
CP2 Nieuwe hoeksweg 2a te Notter
CP3 Rijssenseweg 40 te Enter
Tot zover de berichtgeving uit Enter. Houdt deze site en www.reggerit.nl in de gaten voor het laatste nieuws.
Op het einde van de route hebben we een aantal varkensschuren in de route zitten, dit om te kijken of we volgend jaar overdekt kunnen rijden.
De boer is er mee gestopt en we hebben de mogelijkheid om dit te benutten, maar denk wel aan de hoogte en de helm, hij wil geen vreemde kleuren zien in zijn schuren.
Gr. Jos.
-
- Berichten: 228
- Lid geworden op: vr sep 05, 2008 20:22
- Locatie: QPO
Ik ben even gaan kijken; was een behoorlijke natte bedoeling:
Ik moest ook op de zoon van drie letten, dus kon niet teveel foto's maken.
Respect voor de mannen die reden; dit zijn foto's van de eerste ronde; het wordt dus nog slechter...
Ik moest ook op de zoon van drie letten, dus kon niet teveel foto's maken.
Respect voor de mannen die reden; dit zijn foto's van de eerste ronde; het wordt dus nog slechter...
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
2011, 15 januari: ONK Enduro Enter video en foto’s
15 januari 2011 - 20:44
Mooie video bij RTV-Oost Foto’s: EMC Ria Bakkie; SpenduroFrans; Marcel motocrossfoto; John Lenders Trialfoto; Henry Zweers; Henk Pluimers;
Er komen er nog meer, let ook op het Gastenboek van www.enduro.nl
bron http://www.reggerit.nl/
15 januari 2011 - 20:44
Mooie video bij RTV-Oost Foto’s: EMC Ria Bakkie; SpenduroFrans; Marcel motocrossfoto; John Lenders Trialfoto; Henry Zweers; Henk Pluimers;
Er komen er nog meer, let ook op het Gastenboek van www.enduro.nl
bron http://www.reggerit.nl/