reggerit 2011

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

http://www.reggerit.nl/index.htm

WEER OF GEEN WEER DE VOORBEREIDINGEN GAAN DOOR

GEEF JE OP ALS HELPER.

De tijd vliegt,nog even en op 15 januari 2011 start alweer de volgende Reggerit.

Ondanks dat het een eendaags evenement is, moet er weer enig werk verzet worden.

Vandaar dat alle hulp weer welkom is!!

Dus geef je op als helper zodat het weer een gezellig en geslaagd EMC evenement kan worden.

KLIK OP ONDERSTAANDE FOTO EN GEEF JE OP!
of kijk even op http://www.reggerit.nl/Nieuws%202011.htm

Afbeelding
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Van Jan Slagers ontvingen we nog een mooie foto van de noeste arbeid opbouw Reggerit 2011

Afbeelding

Afbeelding
Marten
Berichten: 18
Lid geworden op: wo mei 17, 2006 11:35

Hallo Henk,

Mooi foto's van de orga maar ik heb daar wel een vraagje over..;

Ik ben weliswaar maar een domme Fries (met beperkt rijtalent..) maar waarom bouwen ze daar een brug als je 8 meter verder gewoon over die sloot kunt? :D

By the way organisatie; veel succes met de voorbereidingen. Jullie verdienen veel respect wat mij (en vele anderen) betreft.

Groet,
Marten
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Hallo Marten

ik heb geen enkel idee, het enige wat ik doe is knip en plak.......... :lol:
stuur een mailtje naar de orga met je vraag?
klomp

Marten schreef:Hallo Henk,

waarom bouwen ze daar een brug als je 8 meter verder gewoon over die sloot kunt? :D
Groet,
Marten
Meteen toen ik de foto zag, dacht ik precies hetzelfde! :D
Frenkie h
Berichten: 43
Lid geworden op: do nov 06, 2008 13:13
Locatie: bij nijmegen

Hallo Henk,

Mooi foto's van de orga maar ik heb daar wel een vraagje over..;

Ik ben weliswaar maar een domme Fries (met beperkt rijtalent..) maar waarom bouwen ze daar een brug als je 8 meter verder gewoon over die sloot kunt? Vrolijk/Happy

By the way organisatie; veel succes met de voorbereidingen. Jullie verdienen veel respect wat mij (en vele anderen) betreft.

Groet,
Marten

nou daar kunnen dan de toeschouwers staan terwijl er af en toe iemand van het smalle bruggetje rijdt??

frank
henkzelf
Berichten: 422
Lid geworden op: zo nov 17, 2002 21:20
Locatie: Brabant
Contacteer:

Misschien is die snelwegberm van Rijkswaterstaat (en dus geen vergunning)? Ik verzin ook maar wat.
schildertje
Berichten: 654
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
Locatie: gelderland offroadland
Contacteer:

henkzelf schreef:Misschien is die snelwegberm van Rijkswaterstaat (en dus geen vergunning)? Ik verzin ook maar wat.
:lol: Verzinnen, ik denk eerder dat hier enige geschiedskennis schuil gaat :wink:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
JE
Berichten: 35
Lid geworden op: di okt 14, 2003 22:21

klomp

henkzelf schreef:Misschien is die snelwegberm van Rijkswaterstaat (en dus geen vergunning)? Ik verzin ook maar wat.
je hebt dus gelijk... 8)
henkzelf
Berichten: 422
Lid geworden op: zo nov 17, 2002 21:20
Locatie: Brabant
Contacteer:

schildertje schreef: :lol: Verzinnen, ik denk eerder dat hier enige geschiedskennis schuil gaat :wink:
Nee, alleen GBV (gezond boeren verstand). In Enter zijn ze wel enthousiast maar niet gek, hè!

Iedereen al ingeschreven?
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Ach Henk de uitleg staat ook op het gastenboek van de reggerit!
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Ik kan nog effe niet meedoen, foutje gemaakt in Hengelo :cry:
#777 - Mijn fotoboekenplank
Marten
Berichten: 18
Lid geworden op: wo mei 17, 2006 11:35

Die uitleg mbt RW lag achteraf ook wel voor de hand.

Voor de goede orde mensen; dit was allemaal niet erg serieus bedoeld begrijpen jullie hopelijk!?
Vond het gewoon een koddig gezicht en dat wou ik ff kwijt... :)

Nogmaals; ik heb veel respect voor al die vrijwilligers die de ritten mogelijk maken!
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Afzender: Enterse Motor Club. - dinsdag, 28 december 2010 om 13:39

In Enter zijn we het Kluphoes aan het opruimen, hier vonden we nog een zwart/geel kistje met daarin remblokjes e.d. en boutjes en handschoenen en met witte plakletters nummer 789. Misschien van 2010 of anders nog van 2008.Wie dit mist, meld je via deze site.Gr. Jos.

http://www.koekjes.net/cgi-bin/gastenbo ... pl?Reggemc
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Afzender: René Nijzink - dinsdag, 28 december 2010 om 18:36
Vandaag met ruim 30 man op pad geweest om CP2 uit te zetten. Geweldig om elke morgen weer zo'n opkomst te zien. Het ontbijtje stond weer klaar en daarna de wagens opgeladen. De volledige proef staat in de pinnen. Tussen de middag een lekker stampotje, geweldig dames het smaaktn mirakels lekker. Benieuwt naar de lengte, een kilometertje of 4 a 5 is tie wel ?! Een lekker pilsje met warme hap na de tijd en een mooi dagje zit er weer op. Op naar 8 januari om CP1 er in te slaan.

Afbeelding
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Afbeelding

Nieuwe foto’s bij de EMC. De sneeuw is weg en de Dakar heeft een rustdag dus jullie gaan vandaag nog even snel inschrijven voor de Reggerit, de eerste ONK Enduro van 2011 in Enter op 15 januari. Klik hier voor het formulier. Intussen gooit de EMC er vandaag nog wel wat lint, piketten en bruggen in; reken daar maar op!
Aanvulling: Voor de Reggerit hebben wij maximaal 50 transponders voor de verhuur. Wanneer je er één wilt reserveren graag een mail naar: reggerit@entersemotorclub.nl Let op: wij vragen een paspoort/ID bewijs als borgmiddel.

bron; www.enduro.nl
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Afbeelding

Wie van het noppenforum hebben zich ingeschreven? :lol:
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Laatste nieuws ONK Enduro Enter
14 januari 2011 - 07:49

Hier de tijden van de enduro te Enter;
TC 1: 65 min ; TC 2: 55 min
Senioren 3 ronden; Nationalen 2 ronden
Eendagslicentie 2 ronden
Bericht van EMC : Na de vele regenval zijn wij genoodzaakt om behoorlijke aanpassingen te doen aan de route. Dit heeft geresulteerd is een iets kortere route met meer asfalt.
Proef 1 heeft een behoorlijke lengte maar heeft veel bouwlanden verloren. De proef heeft zandwegen, asfalt, maislanden en bruggen. De lengte is ongeveer 8 km.

Proef 2 is van 16 kilometer teruggebracht naar 6 kilometer. Maar is nog steeds een zeer gevarieerde en mooie proef.

Proef 3 is een korte proef op een grasland met ruime bochten. De lengte is ongeveer 2 kilometer.

Nog steeds zijn wij van mening dat wij een parcours hebben die voor de meeste rijders goed te doen is en voor ons beheersbaar blijft.

Wel verzoeken wij iedereen binnen de linten en stippen te blijven rijden. Mocht het nodig zijn dan passen wij zeker het parcours aan.

Adressen proeven
CP1 Ypeloweg / Huttemansweg te Enter
CP2 Nieuwe hoeksweg 2a te Notter
CP3 Rijssenseweg 40 te Enter

Tot zover de berichtgeving uit Enter. Houdt deze site en www.reggerit.nl in de gaten voor het laatste nieuws.

Op het einde van de route hebben we een aantal varkensschuren in de route zitten, dit om te kijken of we volgend jaar overdekt kunnen rijden.
De boer is er mee gestopt en we hebben de mogelijkheid om dit te benutten, maar denk wel aan de hoogte en de helm, hij wil geen vreemde kleuren zien in zijn schuren.
Gr. Jos.
silbertanne
Berichten: 227
Lid geworden op: vr sep 05, 2008 20:22
Locatie: QPO

Ik ben even gaan kijken; was een behoorlijke natte bedoeling:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik moest ook op de zoon van drie letten, dus kon niet teveel foto's maken.
Respect voor de mannen die reden; dit zijn foto's van de eerste ronde; het wordt dus nog slechter... :?
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

2011, 15 januari: ONK Enduro Enter video en foto’s
15 januari 2011 - 20:44

Mooie video bij RTV-Oost Foto’s: EMC Ria Bakkie; SpenduroFrans; Marcel motocrossfoto; John Lenders Trialfoto; Henry Zweers; Henk Pluimers;

Er komen er nog meer, let ook op het Gastenboek van www.enduro.nl


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bron http://www.reggerit.nl/
breborgh
Berichten: 1
Lid geworden op: di jan 25, 2011 23:57
Locatie: hof van Twente

Hallo silbertanne,

Ik ben nummer 951 en zou het waarderen dat ik jouw foto welke je geplaatst hebt kan downloaden.
Dat lukt nu ook wel maar volgens mij moet dat ook met een hogere resolutie kunnen.
Mvg Kim
:lol: :lol:
Plaats reactie