hallo
ik zoek een uitlaat voor een ktm 250 sx uit 2007.
hoeft geen orginele te zijn maar mag wel.
heeft meschien 1 van jullie nog zo'n uitlaat liggen?
mijn eigen uitlaat is geknikt in de voor bocht.
en ik denk dat dat niet te maken is
mvg roelof
uitlaat ktm
Moderator: ghulst
Hoe erg is de knik? bij andre motors hebben ze een tooltje gemaakt dat ze druk zetten dmv de compressor op de bocht. Vervolgens gaan ze de deuk/knik heetstoken en door de druk in de bocht wordt deze er dan uitgedrukt. Misschien een oplossing voor je
Allways replace the cheapest parts first
Errug gevaarlijk om dat met perslucht te doen...Bosje schreef:Hoe erg is de knik? bij andre motors hebben ze een tooltje gemaakt dat ze druk zetten dmv de compressor op de bocht. Vervolgens gaan ze de deuk/knik heetstoken en door de druk in de bocht wordt deze er dan uitgedrukt. Misschien een oplossing voor je
Je kunt ook wachten tot het gaat vriezen dan dan de bocht buiten leggen met de knik in het laagste punt en gevuld met water.
De techniek met perslucht en verhitten wordt wel veel toegepast door de specialisten, normaal gesproken met zeer goed resultaatfolie schreef:Errug gevaarlijk om dat met perslucht te doen...Bosje schreef:Hoe erg is de knik? bij andre motors hebben ze een tooltje gemaakt dat ze druk zetten dmv de compressor op de bocht. Vervolgens gaan ze de deuk/knik heetstoken en door de druk in de bocht wordt deze er dan uitgedrukt. Misschien een oplossing voor je
Je kunt ook wachten tot het gaat vriezen dan dan de bocht buiten leggen met de knik in het laagste punt en gevuld met water.
Hallo Henkie, neem maar even contact op met Jan Harkink van HMX parts en ws. komt het hier helemaal goed met je uitlaathenkie119 schreef:hey
nou ik heb hem warm gestookt en met lucht op druk geperst.
de knik is er wel een beetje uit maar niet goed genoeg.
ik zoek nog wel even door.
of het wordt een nieuwe
mvg henkie
HMXParts
Jan Harkink
koopsdijk 2a
Lochem
e-mail: info@hmxparts.nl
Telefoon: 0573-256152
Fax: 0573-421126
Als je maar weet waar je mee bezig bent. Realizeer je dat een bar overeen komt met een druk van 1kg per vierkante centimeter.Joop schreef:De techniek met perslucht en verhitten wordt wel veel toegepast door de specialisten, normaal gesproken met zeer goed resultaatfolie schreef:Errug gevaarlijk om dat met perslucht te doen...Bosje schreef:Hoe erg is de knik? bij andre motors hebben ze een tooltje gemaakt dat ze druk zetten dmv de compressor op de bocht. Vervolgens gaan ze de deuk/knik heetstoken en door de druk in de bocht wordt deze er dan uitgedrukt. Misschien een oplossing voor je
Je kunt ook wachten tot het gaat vriezen dan dan de bocht buiten leggen met de knik in het laagste punt en gevuld met water.
[disclaimer: ik weet het, druk mag eigenlijk niet in kilogrammen, maar het is denk ik wel duidelijk]
Ik zou niet graag 7 bar op zo'n ding zetten en 'm dan kersrood stoken.