Update 1 : Iwan lapper de poeppie en Leo
Vroeg aangereden in de regen ( 08:00

) waardoor we als een van de eerste door de geluidskeuring kwamen MET VLAG EN WIMPEL geslaagd en meteen door naar de kentekencontrole vervolgens inschrijven en betalen en toen..............voor lul een uur wachten

want we mochten pas om 09:30 starten.
Brommers in het park fermee geparkeerd in de regen en maar aan de koffie gegaan binnen en vervolgens CW lopen klieren bij de geluidskeuring. Alles wat oranje leek keurde hij af en terecht natuurlijk

daarna heb ik de husqvarna`s 2011 ondergekwijld in park fermee en zo kwamen we de tijd door.
Om 9:30 rustig gewacht in de regen tot de kampioenen die voor de eerste prijs gingen weg waren en daarna hebben wij de eerste meters gemaakt.
Of de duvel er mee speelt, op precies dezelfde plek als vorig jaar kapt die van Iwan ermee. Van het parcour afgeduwd naar een plek dat de ANWB uit Terraveen hem makelijk op kan pikken zien ik ondertussen een straaltje van zijn achterbug aflopen en ik zeg "hee koekwaus , wa isda?". Is de BIG gewoon aan het verzuipen !
Kraan dicht en accu bijna leegstarten en .....HIJDOEGUT ! ( ik stond al met de 06 in mijn hand om te bellen en iemand die mij kent weet hoe zeldzaam dat voor komt

)
En wij weer op de brommers en gaaaaaaaan !
Jongens wat kan die kleine man met de BIG goed rijden. Regelmatig lostte hij mij en nog vaker zette hij dure fietsen te kakken.
Onderweg vond ik Iwan net na een waterbak languit liggend in het gras en het touw waar hij doorheen geknald was had hij vakkundig het achterwiel van iets oranjes in geslingerd die vervolgens met een noodstop naast ons tot stilstand kwam.
In de regen met gevaar voor eigen leven het touw eruit gevlochten terwijl wij links en rechts gepasseerd werden door rondschuivende / rondvliegende machines die ook door die waterbak gelanceerd werden omdat ze naar ons aan het kijken waren en de bak niet / te laat zagen.
Bij terugkomst aan de start hadden we allebei de pijp leeg en waren de sporen op het parcour inmiddels zo diep dat we het beiden heel verstandig vonden dat we naar huis gingen. Heel moe maar nog meer voldaan.
Maar verder was het best stoffig dit jaar:
Bij het afspuiten van de motoren belde CW dat zijn brommert er mee gekapt was

en toen ik onder de douche stond belde Mr.Z waar wij bleven
Volgend jaar weer ?
LEO