Handel 31-10-10 met BBQ op de 30e + slaapplekkie

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

de antrapper

8) En vol verwachting klopt ons hart, hoe de avonturen van deze
mannen af zullen lopen :D
Blijft er genoeg lucht in de banden? wordt de methaanboost niet afgekeurd?,blijft de voorvork vol olie?. zijn ze op tijd bij de start?
We horen het straks na de reclame :!:
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Leo

Update 1 : Iwan lapper de poeppie en Leo

Vroeg aangereden in de regen ( 08:00 :shock: ) waardoor we als een van de eerste door de geluidskeuring kwamen MET VLAG EN WIMPEL geslaagd en meteen door naar de kentekencontrole vervolgens inschrijven en betalen en toen..............voor lul een uur wachten :evil: want we mochten pas om 09:30 starten.

Brommers in het park fermee geparkeerd in de regen en maar aan de koffie gegaan binnen en vervolgens CW lopen klieren bij de geluidskeuring. Alles wat oranje leek keurde hij af en terecht natuurlijk :wink: daarna heb ik de husqvarna`s 2011 ondergekwijld in park fermee en zo kwamen we de tijd door.

Om 9:30 rustig gewacht in de regen tot de kampioenen die voor de eerste prijs gingen weg waren en daarna hebben wij de eerste meters gemaakt.

Of de duvel er mee speelt, op precies dezelfde plek als vorig jaar kapt die van Iwan ermee. Van het parcour afgeduwd naar een plek dat de ANWB uit Terraveen hem makelijk op kan pikken zien ik ondertussen een straaltje van zijn achterbug aflopen en ik zeg "hee koekwaus , wa isda?". Is de BIG gewoon aan het verzuipen !

Kraan dicht en accu bijna leegstarten en .....HIJDOEGUT ! ( ik stond al met de 06 in mijn hand om te bellen en iemand die mij kent weet hoe zeldzaam dat voor komt :wink: )

En wij weer op de brommers en gaaaaaaaan !

Jongens wat kan die kleine man met de BIG goed rijden. Regelmatig lostte hij mij en nog vaker zette hij dure fietsen te kakken.

Onderweg vond ik Iwan net na een waterbak languit liggend in het gras en het touw waar hij doorheen geknald was had hij vakkundig het achterwiel van iets oranjes in geslingerd die vervolgens met een noodstop naast ons tot stilstand kwam.

In de regen met gevaar voor eigen leven het touw eruit gevlochten terwijl wij links en rechts gepasseerd werden door rondschuivende / rondvliegende machines die ook door die waterbak gelanceerd werden omdat ze naar ons aan het kijken waren en de bak niet / te laat zagen.

Bij terugkomst aan de start hadden we allebei de pijp leeg en waren de sporen op het parcour inmiddels zo diep dat we het beiden heel verstandig vonden dat we naar huis gingen. Heel moe maar nog meer voldaan.

Maar verder was het best stoffig dit jaar:
Afbeelding

Bij het afspuiten van de motoren belde CW dat zijn brommert er mee gekapt was :cry: en toen ik onder de douche stond belde Mr.Z waar wij bleven :lol:

Volgend jaar weer ?
:lol:

LEO
zappa.suzuki

Lekker uitslappen, bakkie koffie en wat gebader later op naar Zot..
om 9uur weg en om 10 uur bij Handel, was rustig vond ik..

Naar de geluidskeurig, intinctief CW vermeden en bij de andere gast gaan staan die "keurig "zei, CW handje gegeven.. Zot vertelde dat CW me naar de echte DB keuring had willen sturen als ik bij hem was gekomen... :wink:

Snelle service bij de rest van de verplichtingen, koppie koffie en 10.45 aan het gas..

Zot ging lekker, gebrek aan conditie werd gecompenseerd door techniek en niet meer roken :wink:
had wel 4 of 5 rook pauzes nodig [ nu ja van die nicotine zuig dingen :wink: ] wel wat regen en diepe geulen

Na het rondje frieten en Zot vond het wel genoeg, ik heb nog een rondje gedaan, zon scheen, sporen nog dieper en modderiger, halverwege ff gestot voor een zwaar shaggie en weer door [ die ronde wel de crossbaan en zandkuil overgeslagen, was niet echt leuk met de zware KTM]

Zot zat lekker te zonnen toen ik terug kwam, rustig de zooi in de bus en weer naar huis..
{ had mischien nog wel puf voor een 3e rondje maar was wel goed zo :wink: }

X of 3 de KTM neergelegd en zelf netjes afgestapt :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Leo

zappa.suzuki schreef: intinctief CW vermeden
:lol: :lol:
je zag de bui al hangen begrijp ik :wink:

btw; CW vertelde dat er vandaag nog een GS1150 was gestart.
:shock:

LEO
zappa.suzuki

Zag hem net na de keuring voor de start, die is niet rond gekomen gok ik..

KTM is al door de echte DB keuring gekomen laatst , 1e keuring 98db met klappen in de uitlaat en een tuf paralel aan m'n uitlaat op 2 meter afstand [reflectie]
Mengsel rijker en geen tuf er naast 94.2db.. de uitlaat is redelijk stil, de opengewerkte luchtfilterkast spreekt wel een aardige whoooop bij een gegokte 5000rpm.. [geen toerenteller]
rogerramjet1971

Petje af voor die mannen! :shock:
CrazyWezel
Contacteer:

@zappa, hij klonk netjes hoor ;) dus dat was wel goed gekomen.

vanmiddag leg ik even de motor plat en schroef ik de koppelingskant er af, ben benieuwd.. zag al sporen op mijn buitenhuis, maar in tegenstelling tot wat ik verwachten niet in de looprichting, maar haaks er op...... :?
ik ben benieuwd..

ow trouwens, als iemand nog ergens een foto van mij online vind van deze rit, geef de link even door, want de fotograaf was al vertrokken of ik heb 'm net niet gehaald :( want ik lag er niet tussen met mn groene spatbord..
wel een andere met precies de zelfde koplamp..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
zappa.suzuki

Fotograaf is gestopt om 10.30, toen waren al 1500 foto's gemaakt..
Ik en Zot staan er ook niet op.

Suc6 met de koppeling!
Leo

Hier komen vele foto`s van dit jaar te staan: http://www.bobfoto.nl/

LEO
zappa.suzuki

8) m'n stuur is idd wat breder met de nieuwe handkappen :lol:
Maar ze bleven wel heel :wink:

Linker wijs-en ringvinger hebben spierpijn van de koppeling :lol:
en net na de wasstraat... brrrrrrrr pof.. moest op reserve.. 1 op 10 heeft de KTM daar gedaan :shock:
800S

ziet eruit of het weer een geslaagd evenement was....
jammer dat ik er niet bij kon zijn.

greetz sander
mrLittle

Wow, mooie filmpjes hoor! ziet er inderdaad naar uit dat afgelopen zondag een succes was!

Waar zijn filmpje nr2 en 3 opgenomen? welk deel van het land? Zien er ook prachtig uit! Hoop dat er ook soortgelijke routes zijn hier in het noorden van Ned!

Greetz
zappa.suzuki

De droge is in BE en de natte in midden nederland
CrazyWezel
Contacteer:

als iemand nog ergens foto's online kan vinden van Handel.. ik hoor het graag,
ben nogsteeds opzoek naar een foto van mijn halve ritje handel..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Leo

nee , is niet die van mij ( maar hij lijkt er verrekte veel op ) maar ik kan zo`n fiets zeker aanraden voor een offroadritje.

We hebben besloten om die van mij te gaan vertroetelen daar waar nodig en hem als nieuw te maken voor de rest van mijn offroadcarriere :lol:

Mr. Z,
sticky kan eraf volgens mij en volgend jaar maken we weer een mooi nieuw topic aan over de peelrandrit.

LEO
Plaats reactie