Lees net op hotlap dat Husqvarna in 2004 geen fabrieks team´s inzet in het wk motocross.
Alleen in het supermoto en enduro.
Vind ik best wel vreemd, ze hebben tenslotte een mooie nieuwe 450.
Is het WK dan zo on interessant voor de fabrieken ?
Of zijn er geen goede rijders beschikbaar voor een aansprekend resultaat.
geen husky fabrieksteam moto cross gp
Moderator: ghulst
ik wil wel rijden lol
Goeie vraag, Kees. Ik denk dat Husqvarna nog wel een beetje op de centen moet letten. En ik denk dat een MX team wat meer geld kost dan een Enduro team. Welke rijders hebben ze eigenlijk voor het WK enduro?
En ja als Husa boy wil rijden op een Husqvarna, zijn ze gek als ze hem niet nemen. Beter krijgen ze nooit meer.
En ja als Husa boy wil rijden op een Husqvarna, zijn ze gek als ze hem niet nemen. Beter krijgen ze nooit meer.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
lol @ Huskie
Husqvarna is in goed gezelschap aangezien KTM (daar komt het eigenlijk wel op neer) Husaberg ook teruggetrokken heeft uit de GP's. Ik las dat Martens eigenlijk nog een jaar met Husaberg verder zou maar nu met KTM zal moeten. Theybers en Karlsson moeten weg omdat de nieuwe rijders al onder contract stonden met KTM. Stond dacht ik op mxlarge.com een tijdje terug.
Ik vrees dat Huskie hier wel eens gelijk heeft !huskie schreef: Ik denk dat Husqvarna nog wel een beetje op de centen moet letten.
MX kost handenvol geld, en dan wordt er vaak nog geld "weggegooid" door de (semi)fabrieksteams.
(Een bepaald team bv. deed ELKE wedstrijd nieuwe carburators (Keihin FCR's) op de fietsen i.p.v. ze te kuisen/reviseren... --> dit is toch onbegrijpelijk !! )
Jo VdB
Heb al diverse malen gezien dat tijdens de twee manche GP's destijds bij Smets komplete blokken werden vervangen. Een insider wist me te vertellen dat deze niet gereviseerd werden aangezien dit niet lonend was!!!!!
en nu belt iedereen naar smets om er eentje op te pikken 'voor weinig'; ik denk dat ik eens een rondje 'oud-ijzer-ophalen' ga doen in de buurt van Dessel .