geen husky fabrieksteam moto cross gp

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kees
Berichten: 329
Lid geworden op: di jun 11, 2002 10:32

Lees net op hotlap dat Husqvarna in 2004 geen fabrieks team´s inzet in het wk motocross.
Alleen in het supermoto en enduro.
Vind ik best wel vreemd, ze hebben tenslotte een mooie nieuwe 450.
Is het WK dan zo on interessant voor de fabrieken ?
Of zijn er geen goede rijders beschikbaar voor een aansprekend resultaat.
Husa Boy
Berichten: 109
Lid geworden op: zo jun 08, 2003 22:46
Locatie: Oost-Vl
Contacteer:

ik wil wel rijden lol :lol:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Goeie vraag, Kees. Ik denk dat Husqvarna nog wel een beetje op de centen moet letten. En ik denk dat een MX team wat meer geld kost dan een Enduro team. Welke rijders hebben ze eigenlijk voor het WK enduro?
En ja als Husa boy wil rijden op een Husqvarna, zijn ze gek als ze hem niet nemen. Beter krijgen ze nooit meer.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Husa Boy
Berichten: 109
Lid geworden op: zo jun 08, 2003 22:46
Locatie: Oost-Vl
Contacteer:

lol @ Huskie
Jeroen1

Husqvarna is in goed gezelschap aangezien KTM (daar komt het eigenlijk wel op neer) Husaberg ook teruggetrokken heeft uit de GP's. Ik las dat Martens eigenlijk nog een jaar met Husaberg verder zou maar nu met KTM zal moeten. Theybers en Karlsson moeten weg omdat de nieuwe rijders al onder contract stonden met KTM. Stond dacht ik op mxlarge.com een tijdje terug.
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

huskie schreef: Ik denk dat Husqvarna nog wel een beetje op de centen moet letten.
Ik vrees dat Huskie hier wel eens gelijk heeft !

MX kost handenvol geld, en dan wordt er vaak nog geld "weggegooid" door de (semi)fabrieksteams.
(Een bepaald team bv. deed ELKE wedstrijd nieuwe carburators (Keihin FCR's) op de fietsen i.p.v. ze te kuisen/reviseren... --> dit is toch onbegrijpelijk !! )

Jo VdB
Jeroen1

Heb al diverse malen gezien dat tijdens de twee manche GP's destijds bij Smets komplete blokken werden vervangen. Een insider wist me te vertellen dat deze niet gereviseerd werden aangezien dit niet lonend was!!!!!
KidDieX
Berichten: 37
Lid geworden op: wo aug 13, 2003 08:49
Locatie: leuven
Contacteer:

en nu belt iedereen naar smets om er eentje op te pikken 'voor weinig'; ik denk dat ik eens een rondje 'oud-ijzer-ophalen' ga doen in de buurt van Dessel :wink: .
Plaats reactie