Namens ons allen dan!!Houten Klaas schreef:Lijkt wel een beetje op een typetje zoals ene Volkert van der G.
Moeten wij ons nu zorgen gaan maken ?
Weet iemand zijn priveadres en zijn geboortedatum, ik zou hem wel een kaartje willen sturen.

Moderator: ghulst
Namens ons allen dan!!Houten Klaas schreef:Lijkt wel een beetje op een typetje zoals ene Volkert van der G.
Moeten wij ons nu zorgen gaan maken ?
Weet iemand zijn priveadres en zijn geboortedatum, ik zou hem wel een kaartje willen sturen.
Grapjasbrommer schreef:
dus het beste is om zo'n man uit te nodigen voor een discussie en laat hem dan maar met feiten komen en eens in gesprek gaan waar alle wijsheid vandaan komt, en eens goed uit te leggen dat de woorden die gebruikt worden onjuist zijn en ook de veronderstellingen.......
Oh? Is dat zo?klomp schreef: maar ja, ze willen ALLES hebben die groene gasten!
Dit geloof ik ook. Oirschotse hei open en we gaan daar lekker rijden.klomp schreef:Grapjasbrommer schreef:
dus het beste is om zo'n man uit te nodigen voor een discussie en laat hem dan maar met feiten komen en eens in gesprek gaan waar alle wijsheid vandaan komt, en eens goed uit te leggen dat de woorden die gebruikt worden onjuist zijn en ook de veronderstellingen.......
Enne Herr DRénérZéele; de oplossingen zijn er wel, maar onze rechtstaat is zo ver verziekt, dat alle oplossingen al stelselmatig verboden zijn.
Ik zeg gooi de oefenterreinen open op een Zaterdag en/of Zondag.
Dan zijn de andere bossen vrij van motors en kunnen de wandelaars kiezen of ze ons tegen willen komen of niet.
...iedereen blij...
maar ja, ze willen ALLES hebben die groene gasten!
ja vaak wel, las laatst een onderzoekje..Herr DRénérZéele schreef:Oh? Is dat zo?klomp schreef: maar ja, ze willen ALLES hebben die groene gasten!
ik zeg "defensie afschaffen en de oefenterreinen maken we oefenterreinen voor off road en enduro; zowel voor twee- als vierwielers"klomp schreef: Ik zeg gooi de oefenterreinen open op een Zaterdag en/of Zondag...
Interessant onderzoekje.zappa.suzuki schreef:ja vaak wel, las laatst een onderzoekje..Herr DRénérZéele schreef:Oh? Is dat zo?klomp schreef: maar ja, ze willen ALLES hebben die groene gasten!
Bleek dat vegetariers en biologische gasten crimineler waren dan de wat ongezondere medelanders..
hoe dat kwam? vanwege een superioriteitsgevoel omdat zij wel gezond leefden en het beste met de wereld/dieren voor hadden vonden ze dat ze zich wel wat meer mochten permitteren dan de gewone burger.
En we zien dat in de praktijk terug bij extreemlinks..
Onderzoek was door een universiteit gedaan.. genoemde media berichten daarover met een link naar het onderzoek..Herr DRénérZéele schreef:Tsja, dan moet het wel zo zijn...
Beste Zappa, je hebt gelijk. (serieus!). Sorry. Niets menselijks is mij vreemd.....zappa.suzuki schreef:Herr DRénérZéele schreef:Tsja, dan moet het wel zo zijn...
Nu reageer je zelf vooringenomen........
Zekers! maak me niet druk op een forumVrienden?
Helaas, is ver dichtgegroeidAd Ketelaars schreef:Nog eens het crossbaantje opzoeken waar ik vroeger hele dagen heb doorgebracht.
Ik zie bij de "links" nog geen CodeGroenHouten Klaas schreef:www.stopdegroeneleugen.nl