Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Berichten: 58
- Lid geworden op: zo mei 30, 2010 22:49
- Locatie: Nijmegen
posting 2 van 3
-
- Berichten: 58
- Lid geworden op: zo mei 30, 2010 22:49
- Locatie: Nijmegen
posting 3 van 3
nu mag ik een link plaatsen
zie foto's CZ
nu mag ik een link plaatsen
zie foto's CZ
-
- Berichten: 563
- Lid geworden op: wo apr 01, 2009 22:33
- Locatie: De haven van 't Gooi
Ik dank U.CrazyWezel schreef:16510-37450
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
BIG/AT/Super XT test
http://www.youtube.com/watch?v=HDZIjuw_ ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=bOWPSbKX ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=0mglJwIi ... re=channel
toch grappig dat de ervaren rijder over de vering begint.. dat het een stuk beter zou zijn met betere vering.. dan was het de winaar
http://www.youtube.com/watch?v=HDZIjuw_ ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=bOWPSbKX ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=0mglJwIi ... re=channel
toch grappig dat de ervaren rijder over de vering begint.. dat het een stuk beter zou zijn met betere vering.. dan was het de winaar
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Een reis in de tijd, heel grappig
Big Bigger Tiger en weer Big
Lache!
Idd vering en stuur veranderen.
Jammer van de val.
Idd vering en stuur veranderen.
Jammer van de val.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 796
- Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01
Ja had eigenlijk net te weinig vaart, met nopjes was het aanloopje beter geweest. Maar ff lekker gespeuld met Zappa om de BIG voor de meeting weer ff te leren kennen, laatste tijd weinig Km op Biggetje door het zand nu de KTM er is
Het voelde weer vertrouwd dus zaterdag lekker uitlaten die zware jongen
Het voelde weer vertrouwd dus zaterdag lekker uitlaten die zware jongen
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Mocht ook ff op Frans z'n BIG.. liet me ff inhalen door hem op mijn KTM het pad langs het kanaal.. en kwam hem toen weer lekker voorbij op zijn BIG tot z'n verasing
Ook ff gespeeld mett z'n BIG op een dijk.. reed wel lekker
Snel Shiny beter maken en weer eens op spelen
Ook ff gespeeld mett z'n BIG op een dijk.. reed wel lekker
Snel Shiny beter maken en weer eens op spelen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 563
- Lid geworden op: wo apr 01, 2009 22:33
- Locatie: De haven van 't Gooi
Ongeveer 2 uur geleden spotte ik een dr 750?
Haalde me in en moest toen ff remmen voor een afslaande Gulf vrachtwagen.
De Dr zag er aardig standaard uit,misschien iemand van hier?
Het was op de kanaaldijk richting Loenen.
Haalde me in en moest toen ff remmen voor een afslaande Gulf vrachtwagen.
De Dr zag er aardig standaard uit,misschien iemand van hier?
Het was op de kanaaldijk richting Loenen.
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
@frans
trapjes op rijden is echt tof,
op de WBR van 2009 zat er een in het programma, langs een viaduct over zo'n betonnen trapje omhoog, terwijl alles stijl bevroren was,
ik zag het trapje en dacht: no way!
toen vlogen er een paar lichte offroads naar boven, tja, geen kunst met zo'n ding.. toen een trans alp, en toen had ik de moet ook wel om naar boven te ploegen,
aanloopje, en voor ik het wist stond ik boven, leuk om te doen, met de kawa gaat het zonder moeite, met de big was het aardig wat adrenaline
trapjes op rijden is echt tof,
op de WBR van 2009 zat er een in het programma, langs een viaduct over zo'n betonnen trapje omhoog, terwijl alles stijl bevroren was,
ik zag het trapje en dacht: no way!
toen vlogen er een paar lichte offroads naar boven, tja, geen kunst met zo'n ding.. toen een trans alp, en toen had ik de moet ook wel om naar boven te ploegen,
aanloopje, en voor ik het wist stond ik boven, leuk om te doen, met de kawa gaat het zonder moeite, met de big was het aardig wat adrenaline
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
respect!!!!!!!
ik zou er eerst nog eens een nachtje over moeten slapen, tis zo hard (letterlijk en figuurlijk) als het misgaat. Voor de Dr ben ik minder bang want ik heb onderhand een heel magazijn onderdelen.
futurist
ik zou er eerst nog eens een nachtje over moeten slapen, tis zo hard (letterlijk en figuurlijk) als het misgaat. Voor de Dr ben ik minder bang want ik heb onderhand een heel magazijn onderdelen.
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Snelheid is redelijk laag dus dat valt niet hard, zit nog een trap naast die wat spanender is.. die is voor de volgende x
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
@futurist, als het vriest hebben je kappen niet zo veel nodig om in stukjes te breken he..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
voor wie iets lichters zoekt voor erbij
http://cgi.ebay.de/Fantic-Oasis-Typ-238 ... 3a5c717bd4
is immers een beetje de trend aan het worden hier, en het heeft ook een snavel
http://cgi.ebay.de/Fantic-Oasis-Typ-238 ... 3a5c717bd4
is immers een beetje de trend aan het worden hier, en het heeft ook een snavel
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
80cc.. maar goed, dan heb je wel een 2T
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
- Berichten: 563
- Lid geworden op: wo apr 01, 2009 22:33
- Locatie: De haven van 't Gooi
Ik moet nu dus heel hard aan een nieuwe ketting,m'n achtertandwiel is net een zaagblad en er ligt allemaal slijpsels op m'n achterbrug.
Volgens Hessler is het 15 tands voortandwiel gewoon goed alleen achter ben ik niet echt wijs uit geworden.
Als ik het goed begrijp dan heb ik std 47 tanden achter,de oudere modellen hebben er 48 waardoor hij iets levendiger zou worden,nou heb ik CW ooit horen roepen (schrijven) dat 50 tandes achter de bom is.
Wat zouden jullie me kunnen aanbevelen,ik rij overwegend op het asfalt (ben bezig om m'n off road uitrusting bij elkaar te sprokkelen maar dat vorderd niet echt)
Is er met 50 tands een beetje te rijden op de weg of is dat te kort?
Verder begrijp ik uit de site van Hessler dat de DID 520 zvm2 van €136,25 de beste ketting voor de BIG is?
Graag jullie advies en eventueel adressen in nederland waar ik ook voor onderdelen terecht zou kunnen.
Volgende week vakantie en dan wil ik de BIG eens flink onder handen nemen,
grt Dennis.
Volgens Hessler is het 15 tands voortandwiel gewoon goed alleen achter ben ik niet echt wijs uit geworden.
Als ik het goed begrijp dan heb ik std 47 tanden achter,de oudere modellen hebben er 48 waardoor hij iets levendiger zou worden,nou heb ik CW ooit horen roepen (schrijven) dat 50 tandes achter de bom is.
Wat zouden jullie me kunnen aanbevelen,ik rij overwegend op het asfalt (ben bezig om m'n off road uitrusting bij elkaar te sprokkelen maar dat vorderd niet echt)
Is er met 50 tands een beetje te rijden op de weg of is dat te kort?
Verder begrijp ik uit de site van Hessler dat de DID 520 zvm2 van €136,25 de beste ketting voor de BIG is?
Graag jullie advies en eventueel adressen in nederland waar ik ook voor onderdelen terecht zou kunnen.
Volgende week vakantie en dan wil ik de BIG eens flink onder handen nemen,
grt Dennis.
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
- Edwin
- Berichten: 2051
- Lid geworden op: vr apr 18, 2008 22:48
- Locatie: Onder de rook van Rotterdam
- Contacteer:
@Manus,
Ik heb zelf 15 tands voor en gekozen voor 48 tands achter, dus 1 meer dan standaard. Merk je niet echt heel veel van, maar ik rij ook over het algemeen veel asfalt (werk).
En de ketting DID 520 zvm2 kan ik je aanbevelen, die heb ik dus ook. Rij nu een maand met dat ding incl. afgelopen weekend de Belgische meeting, en tot nu toe niet hoeven te stellen. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Succes met je keuze
Ik heb zelf 15 tands voor en gekozen voor 48 tands achter, dus 1 meer dan standaard. Merk je niet echt heel veel van, maar ik rij ook over het algemeen veel asfalt (werk).
En de ketting DID 520 zvm2 kan ik je aanbevelen, die heb ik dus ook. Rij nu een maand met dat ding incl. afgelopen weekend de Belgische meeting, en tot nu toe niet hoeven te stellen. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Succes met je keuze
Assumption is the mother of all fuck ups
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Rij ook met de 750 vertanding 15/48, iets pittiger maar vooral iets minder snel naar de 1e versnelling bij de korte bochten
DID 520VM X-ring is goed genoeg.. dus geen VX, is niet sterk genoeg!
Kijk hier maar ff voor goeikoop
http://shop.ebay.nl/i.html?_nkw=kettens ... m270.l1313
DID 520VM X-ring is goed genoeg.. dus geen VX, is niet sterk genoeg!
Kijk hier maar ff voor goeikoop
http://shop.ebay.nl/i.html?_nkw=kettens ... m270.l1313
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Heb mischien binnenkort een Diversion 600 te koop, e500 zo mee..
Intersse = PB
Intersse = PB
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997