Dare Devillin schreef:Hoi allemaal,
ik blijf actief op dit forum, maar ik wil in alle rust toch eerst mijn nieuwe liefde leren kennen. Als jullie vrolijk met lichte motoren het terrein in gaan, sta ik me op te vreten als ik m'n zware machine niet fatsoenlijk door de blub krijg. A;s je vertrouwen hebt en gang kan houden is er geen probleem. Ik denk dat als ik 'm eenmaal ken er praktisch overal mee kan rijden, mijn rijervaring ermee is tot nu nog geen 50 km. Gewoon eerst even kijken waar we geschikt voor zijn. Maar in de lente hoop ik allemaal vreselijk stoere verhalen neer te zetten en julie goed stof te laten happen als er wat te doen is. Voor activiteiten ben ik vanaf volgend jaar de eerste.
Enne, voor het Westelijk Havengebied MOET je een goede gids hebben. Er zijn er al een beetje teveel gebroken en verpulpt afgevoerd daar. Desnoods een mannelijk gids...
Daf
Jamaar zo niet he Daphne !!! Je hebt nog 16 dagen tijd om te oefenen. Het is trouwens geen wedstrijd he. We zijn geen mannen die allemaal de grootste willen hebben
Normaliter heb ik een gids voor Amsterdam. Ik ken een meid (voorlopig enkel cybergewijs, maar daar komt hopelijk snel verandering in) die daar regelmatig gaan bollen en ik hoop dat ze me hier snel uit mijn lijden komt verlossen en bevestigt dat ze wil gidsen.
Ik verkies geen mannelijke gids te nemen en het voor één keertje women only te doen.
Het hoeven echt geen technische hoogstandjes en zwaar parkoers te zijn, gewoon wat offroad bollen aan een gezapig gangetje en wat kletsen met de meiden is prima! (Voor technische uitdagingen is het trouwens handig om in mannelijk gezelschap te zijn - dan kunnen die de moto uit de blub heffen -

)
Daarom Daphne, je moét erbij zijn! Ik wil graag je nieuw KTM-etje live zien! Allez, slaap er nog een keertje over.