Holland Girls Weekend 8-9 november 2003

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Gezien het beperkt enthousiasme voor een Bilstain-weekend in november, gaan we dit maar uitstellen tot het voorjaar.
Niettemin willen we toch een "Holland Girls Weekend 8-9 november 2003" doen!

Een voorlopig voorstel:
Op zaterdag 8 november een rit in de Veluwe (buurt van Apeldoorn). (Niet te vroeg want het is 2,5 uur rijden vanuit Erps-Kwerps)
Zaterdagavond mogelijk ergens gezellig gaan eten? (Te bekijken wie geïnteresseerd is en waar we dat zouden doen)
Op zondag 9 november een rit in het Amsterdams havengebied.

Laat jullie suggesties maar komen!

Deelneemsters zaterdag 8 november:
1. Danielle
2. Helen
3. Louise
...

Deelneemsters zondag 9 november:
1. Danielle
2. Helen
3. Anneke
4. Monica
...


En nee, geen beperkingen in het aantal deelneemsters !!! :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Helen op wo okt 29, 2003 17:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Dare Devillin

Lijkt me een super idee! Zondag wil ik graag komen buurten. Zaterdag rijden is lastig i.v.m. oppas.
Grz Daphne
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Dare Devillin schreef:Lijkt me een super idee! Zondag wil ik graag komen buurten. Zaterdag rijden is lastig i.v.m. oppas.
Grz Daphne
Dan mag ik je erbij zetten voor zondag? :multi:
Voor zondag ben ik nog niet helemaal zeker dat ik een gids heb voor het havengebied. Ken jij het gebied?
Beter een slecht karakter dan geen karakter
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

DirtGirl schreef:
Dare Devillin schreef:Lijkt me een super idee! Zondag wil ik graag komen buurten. Zaterdag rijden is lastig i.v.m. oppas.
Grz Daphne
Dan mag ik je erbij zetten voor zondag? :multi:
Voor zondag ben ik nog niet helemaal zeker dat ik een gids heb voor het havengebied. Ken jij het gebied?
Dan moet je huskie of joe bar vragen die kennen het daar op hun duimpje. Maar ja , dan heb je toch weer een man erbij en dat willen jullie misschien wel niet :?:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

:lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Dare Devillin

Hoi allemaal,
ik blijf actief op dit forum, maar ik wil in alle rust toch eerst mijn nieuwe liefde leren kennen. Als jullie vrolijk met lichte motoren het terrein in gaan, sta ik me op te vreten als ik m'n zware machine niet fatsoenlijk door de blub krijg. A;s je vertrouwen hebt en gang kan houden is er geen probleem. Ik denk dat als ik 'm eenmaal ken er praktisch overal mee kan rijden, mijn rijervaring ermee is tot nu nog geen 50 km. Gewoon eerst even kijken waar we geschikt voor zijn. Maar in de lente hoop ik allemaal vreselijk stoere verhalen neer te zetten en julie goed stof te laten happen als er wat te doen is. Voor activiteiten ben ik vanaf volgend jaar de eerste.
Enne, voor het Westelijk Havengebied MOET je een goede gids hebben. Er zijn er al een beetje teveel gebroken en verpulpt afgevoerd daar. Desnoods een mannelijk gids...
Daf
Gebruikersavatar
Kees
Berichten: 329
Lid geworden op: di jun 11, 2002 10:32

Oppassen dames Huskie is loops :wink:
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Mocht je een makkelijk (all-road) ritje willen maken, dan kun je ook altijd nog de Goor-route (110km roadbook), De route van Louise (100 km roadbook) of de Balkbrug-route (140km GPS) rijden.

Is allemaal redelijk dicht bij Apeldoorn. En je bent geen gids nodig.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

ad f schreef:Dan moet je huskie of joe bar vragen die kennen het daar op hun duimpje. Maar ja , dan heb je toch weer een man erbij en dat willen jullie misschien wel niet :?:
Inderdaad. Deze keer niet, boys!!! :twisted: :twisted:
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Dare Devillin schreef:Hoi allemaal,
ik blijf actief op dit forum, maar ik wil in alle rust toch eerst mijn nieuwe liefde leren kennen. Als jullie vrolijk met lichte motoren het terrein in gaan, sta ik me op te vreten als ik m'n zware machine niet fatsoenlijk door de blub krijg. A;s je vertrouwen hebt en gang kan houden is er geen probleem. Ik denk dat als ik 'm eenmaal ken er praktisch overal mee kan rijden, mijn rijervaring ermee is tot nu nog geen 50 km. Gewoon eerst even kijken waar we geschikt voor zijn. Maar in de lente hoop ik allemaal vreselijk stoere verhalen neer te zetten en julie goed stof te laten happen als er wat te doen is. Voor activiteiten ben ik vanaf volgend jaar de eerste.
Enne, voor het Westelijk Havengebied MOET je een goede gids hebben. Er zijn er al een beetje teveel gebroken en verpulpt afgevoerd daar. Desnoods een mannelijk gids...
Daf
Jamaar zo niet he Daphne !!! Je hebt nog 16 dagen tijd om te oefenen. Het is trouwens geen wedstrijd he. We zijn geen mannen die allemaal de grootste willen hebben :wink:
Normaliter heb ik een gids voor Amsterdam. Ik ken een meid (voorlopig enkel cybergewijs, maar daar komt hopelijk snel verandering in) die daar regelmatig gaan bollen en ik hoop dat ze me hier snel uit mijn lijden komt verlossen en bevestigt dat ze wil gidsen.
Ik verkies geen mannelijke gids te nemen en het voor één keertje women only te doen.
Het hoeven echt geen technische hoogstandjes en zwaar parkoers te zijn, gewoon wat offroad bollen aan een gezapig gangetje en wat kletsen met de meiden is prima! (Voor technische uitdagingen is het trouwens handig om in mannelijk gezelschap te zijn - dan kunnen die de moto uit de blub heffen - 8) )
Daarom Daphne, je moét erbij zijn! Ik wil graag je nieuw KTM-etje live zien! Allez, slaap er nog een keertje over.
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Gebruikersavatar
Danielle
Berichten: 33
Lid geworden op: vr sep 13, 2002 09:45
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Jaaaaaaaa, gezellig een all-girlz weekend!! Ik heb er nu al zin in!! 'S avonds een hapje en drankje :drinking: !

De rest van de dames; Kom op!

Zo vaak is de mogelijkheid er niet om met alleen meiden te rijden, dus doe gewoon mee! Al is het maar voor 1 dagje!

En Huskie: AF!! :P
Morituri te salutant
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Maarre ik ben een jeweetwel mannetje :lol:
Af en toe heb ik wel eens dames een roadboek ritje zien rijden, en ik moet toegeven, dat die van wanten wisten. Het lijkt ook wel als of de leukste meiden/vrouwen offroad rijden. Zal wel door die blubber komen.
Veel plezier met jullie meiden dagje, enne lekker zelf uit de blubber halen hè.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Anneke

Dames (en meelezende heren),
Ik ben Helens contact in het Amsterdamse. Vanavond zie ik mijn crossmaatje en dan bespreek ik even of wij jullie gaan rondleiden in de greppels, kuilen, zandvlaktes, heuveltjes en paden in het Westelijk Havengebied. In de loop van het weekend dus meer nieuws.
Mijn crossmaatje (V) tilde overigens afgelopen weekend keer op keer de achterkant van haar veel te zware oude XT asdiep uit de zuigende modder (vraag niet wat we daar in die greppel deden ...). Als het echt moet, lukt het best.
Groeten - Anneke
louise
Berichten: 17
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 18:17
Locatie: hengelo

Mijn aanhangertje is bijna weer gerepareerd, dus ik kan weer op pad.
Voor een dagje Veluwe hou ik me aanbevolen. Het havengebied laat ik even schieten.
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

:multi: :multi: :multi: Hoera! Het gaat dan toch nog lukken met ons vrouwenweekend !!! :multi: :multi: :multi:
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Gebruikersavatar
Danielle
Berichten: 33
Lid geworden op: vr sep 13, 2002 09:45
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

:BIG:

Danielle
Morituri te salutant
Anneke

OK, crossmaatje Monica is akkoord. Dit weekend gaan we hard nadenken over waar we jullie gaan rondleiden. Op zondag 9 november zien we jullie dan in Amsterdam.

Helen, ik stuur je per mail mijn gegevens.

Groeten - Anneke
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Jippie !!! :D :D :D
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Wie is er geïnteresseerd om zaterdagavond mee een hapje te gaan eten?
Naargelang de reacties kunnen we beslissen of we in de buurt van Amsterdam gaan of eerder bij Apeldoorn.
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Zaterdag spreken we af om 10u30 te Uddel.
Voor concretere informatie kan je een PB sturen naar Danielle.
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Gast

Oke.

Dat etentje kunnen we dan ter plekke nog bespreken ?

Louise
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Anonymous schreef:Oke.

Dat etentje kunnen we dan ter plekke nog bespreken ?

Louise
Natuurlijk. Als het enkel Danielle en ik zijn die zaterdagavond willen gaan eten, rijden we niet naar Amsterdam maar blijven we gewoon ergens in de buurt van Uddel. Als er andere meiden geïnteresseerd zijn in een etentje zouden we eventueel overwegen om wat verder te rijden.
Je bent zeker van harte welkom!
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Plaats reactie