http://cramponsverts.com/enduro.php
Ik heb er eigenlijk wel zin in maar het ziet er naar uit dat ik helemaal alleen zal moeten gaan. Wat gezelschap zou leuk zijn. Ook i.v.m eventuele calamiteiten

Moderator: ghulst
In de bevestiging bij je adres gegevens staat je kenteken vermeld. Achter het kenteken staat het startnummer vermeld.dave s schreef:he Bakkertjedeeg
hoe weet je met welk start nr je rijdt![]()
ben ook ingeschreven voor Dour maar weet niets over startnr?
grts dave s
Ben jij een bofkontje.........speedphreax schreef:Holladiejee, ik ga (toch) niet mee...
Ik ga zondag toch maar naar de crossbaan in Utrecht. Vlaggen welliswaar...
Jep, das inclusief een BBQ en vorig jaar kregen we ook nog een T-shirt. En 50 euro borg die je later terug krijgt 'als je bent braafjes'royke1 schreef:lees ik het nou goed, dat het inschrijfgeld 55,00 euro is?
Boh..... geweldig die trap he. Met stip de heftigste trap die ik heb genomen. En dan te bedenken dat ik het in eerste instantie niet had gezien en links af sloeg. Mijn maten zagen het gelukkig wel.huskie schreef: Een hindernis, na 2x proberen, laten liggen. De trap. Mijn 2taktje werd wat nerveus op die trap. Uit betrouwbare bron vernomen dat een ander zijn huskie 2takt daar wat korter heeft gemaakt. De Huskie liet zijn gehele achterkant achter op die bewuste trap. De omwonende hebben genoten
![]()