Garmin Quest troubles...

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

CamoKat

'k sluit me geheel aan bij Celsa ... ik kan zelfs die topokaarten nergens vinden :shock:
behalve dan die 00261947 etc etc ... maar dat ziet mijn computer niet als plaatje :?
Edwin
Contacteer:

Hahaha...welnee joh, het is echt simpel. Maar ik neem aan dat je Topo NL al op je computer hebt staan?
Assumption is the mother of all fuck ups
CamoKat

Ehhhh .... staat die erop met het installeren van de CityNavigatorEurope, Mapsource of de quest setup CD's? Afbeelding
zappa.suzuki

Je bent niet de enige Celsa :wink:
Repareer liever dan dit gedoe, is ook een stukje luiheid bij me.. rij nog liever..

Maar Edwin, ik ga voor de demo :lol:
had al een crossstuur in de doos met valbeugel en contactslot gelegd maar nu kommen er ook nog stuurverhogers bij 8)

Nu ja, ga eerst wel een poging wagen, je hebt ooit een dvd gestuurd met die programma's volgens mij.. had ze op de gecraste pc....

Als ik me verveel ga ik wel weer ff aan de slag... ow.. net m'n KTM op kenteken... uhmm. dat vervelen niet lukken verlopig :lol:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
celsa
Contacteer:

Verwacht maandag ook mijn kenteken(plaat) voor de XL :lol:

Gaat "leutig" worden, heeft Frans zijn "orange" al??
Edwin
Contacteer:

Zappa...you make me happy 8)

Zal je Quest eens updaten met de nieuwste versie CN OT 2009 en het één en ander uitleggen hoe het ook al weer ging haha, kan je mij nog een keer uitleggen hoe dat contactslot eraf te halen was...ben het alweer vergeten :?
zappa.suzuki

Helemaal 8)

Haakse slijper.. :lol:
O ja, zadel los zonder sleutel.. kabel van slot onder zadel vast pakken en er aan trekken :wink: vorige x had ik het slot open geschroefd.. was een :lol: sleuteldag :lol:
Kwam ik met de vorst achter toen de accu leeg was en het slot bevroren :roll: :lol:
Edwin
Contacteer:

@Zappa,

Die haakse slijper kan ik me nog wel herinneren...maar niet meer waar die het metaal in gaat, zo nog eens kijken maar.

:lol: van dat zadelslot was ik zelf ook al achtergekomen...je kan gewoon aan het kabeltje trekken bij het slot :roll:

Ga zo maar eens wat spulletjes halen voor een beurtje. Wordt de eerste keer sinds ik deze motor heb, ben benieuwd wat ik tegen kom in het bezinkselbakje.
zappa.suzuki

Net onder de kop van de breekbouten waar mee het slot aan de bovenste kroonplaat vast zit het slot inslijpen :wink:
Plaats reactie