Nâh ... 'k heb m'n Garmin Quest binnen ... d'r staat geen rooie 2 op dus moet het een 1 zijn

Zit alleen ff met een probleempje, 'k heb er 4 CD's bij:
- Setup CD for Quest
- City Select 1
- City Select 2
-City Navigator Europe (update)
Heb net de setup-cd erin gedaan ... menuutje doorgelopen, toen cityselect1 erin .. menuutje doorgelopen .. toen vroeg ie om 2, die erin en daarna was ie klaar en vroeg ie nog een keer om 1 ....
...en toen ging 't mis

ik deed 1 erin ... klikte op 'ok' ... vroeg ie weer om cityselect1 ... die zat er al in dus weer 'ok' ... vroeg ie weer om cityselect1 ... die zat er al in dus weer 'ok' ... vroeg ie weer om cityselect1 ... die zat er al in dus weer 'ok' ... vroeg ie weer om cityselect1 ... die zat er al in dus weer 'ok' ... vroeg ie weer om cityselect1 ... die zat er al in dus weer 'ok' ... vroeg ie weer om cityselect1 ... die zat er al in dus weer 'ok' ... vroeg ie weer om cityselect1 ... die zat er al in dus weer 'ok' ... vroeg ie weer om cityselect1 ... en toen was ik het zat en annuleerde ik de boel ... en nu dus geen mapsource op m'n computer

Heb ik iets fout gedaan of zit er iets niet goed op die CD's (gebrand niet org) ?

cheers,
Dennis