Iemand nog tips qua aanbieders (het boze mailtje richting Ziggo heb ik al gedaan, maar nog geen antwoord) ?
Moderator: ghulst
En waarom wou je er vanaf ?Sjossa schreef:Ja, hoop gezeik mee gehad om der vanaf te komen.
Wij hadden inderdaad Canaldigitaal in combinatie met de schotel. Waarom wilde ik er vanaf? Nou er was een nieuwe kaart onwikkeld, schijnbaar om de illegale gebruikers te weren ofzo. Het probleem was dat deze nieuwe kaart niet werke in combinatie met mijn receiver, dit terwijl alles 3 jaar oud was en het had me toch wel enkele honderden euro's gekost toendertijd. Dus ik zat met een probleem want ik kon geen televisie meer kijken. Enige oplossing was dus een andere ontvanger kopen, waar ik dus totaal geen zin in had. Ze wilden ook niks tegemoet komen, dus het kostte me hoe dan ook veel geld als ik bij hun verder wilde gaan. Ik hoef toch niet te bloeden voor hun verandering? Dus ik wilde het abonnement opzeggen, terwijl je eigenlijk steeds op jaarbasis er aan vast zit. En het jaar was voor mij nog lang niet om. Brieven en mailtjes gestuurd om het abonnement op te zeggen, nooit reactie terug gehad. Terwijl het geld gewoon iedere maand afgeschreven werd. Dus dat heb ik stop laten zetten door mijn bank. En toen konden ze opeens wel reageren van; waar blijft het geld? Keer iemand aan de telefoon gehad daarna, en die kerel zo van: Ja u moet het abonnement schriftelijk opzeggen. Ikke kwaad van dat heb ik al drie keer gedaan (2x brief en mail) maar ik heb nooit reactie gehad. Daarna nog een paar aanmaningen gehad maar nooit iets betaald, ze barsten maar. Nu dik half jaar later niks meer van gehoord. Heb nu Digitenne van KPN, niet ideaal maar ik kijk toch zelden tv. Schotel word nu dus niet meer gebruikt. Kabel hebben we niet liggen hier, dus dan maar digitene. Voor mij geen goed woord over voor Canaldigitaal.Sjokske schreef:En waarom wou je er vanaf ?Sjossa schreef:Ja, hoop gezeik mee gehad om der vanaf te komen.
Voorlopig is het de enige aanbieder die ik bij ons in de regio heb kunnen vinden waar zowel Motors TV als Extreme TV uitgezonden worden.
Dan moet er wel zo'n wok op het dak, of niet ?