Gisteren er achter gekomen dat Extreme TV is komen te vervallen bij het zenderaanbod van Ziggo. Was toch samen met Motors TV één van de redenen om voor Ziggo te kiezen, wordt dus weer shoppen
Iemand nog tips qua aanbieders (het boze mailtje richting Ziggo heb ik al gedaan, maar nog geen antwoord) ?
@$#*&^$-Ziggo
Moderator: ghulst
Dat is mooi klote, dat zijn idd de zenders die leuk zijn om te kijken voor noppenliefhebbers.
Wij hebben hier digitale tv van UPC, hebben Eurosport 1+2, Extreme TV en Motors TV.
Maar volgens mij wordt UPC niet overal aangeboden, even informeren dus.
Wij hebben hier digitale tv van UPC, hebben Eurosport 1+2, Extreme TV en Motors TV.
Maar volgens mij wordt UPC niet overal aangeboden, even informeren dus.
-
Bij Mij Hebben ze G********e ook Extreme sport er af gehaald via Ziggo.
Iemand mail adres voor klachten?
Waarom halen ze carchannel niet eraf kijkt toch geen hond naar
Iemand mail adres voor klachten?
Waarom halen ze carchannel niet eraf kijkt toch geen hond naar
Greetz Patrick#70
Ik heb het maar zo geprobeerd : https://www.ziggo.nl/#help/contactformulier
En dan bij "betreft" ----> klacht ingevuld
En dan bij "betreft" ----> klacht ingevuld
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
En waarom wou je er vanaf ?Sjossa schreef:Ja, hoop gezeik mee gehad om der vanaf te komen.
Voorlopig is het de enige aanbieder die ik bij ons in de regio heb kunnen vinden waar zowel Motors TV als Extreme TV uitgezonden worden.
Dan moet er wel zo'n wok op het dak, of niet ?
En wat een F..k-antwoord terug van Ziggo (maar ja, had ik anders verwacht ) :
Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over het digitale zenderoverzicht,
Graag wil ik u mededelen dat er per 1 maart 2010 een verandering
in het zenderoverzicht heeft plaatst gevonden als u wil weten
welke zenders er nog in het pakket behoren vraag ik u om dit
op onze website na te lezen www.ziggo.nl daar vind u alle informatie terug hierover.
Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over het digitale zenderoverzicht,
Graag wil ik u mededelen dat er per 1 maart 2010 een verandering
in het zenderoverzicht heeft plaatst gevonden als u wil weten
welke zenders er nog in het pakket behoren vraag ik u om dit
op onze website na te lezen www.ziggo.nl daar vind u alle informatie terug hierover.
-
Beste noppers,
Ik heb net mijn beklach gedaan bij Ziggo i.v.m. Extreme sport
Gaat wel via Telefoon,, nr gekregen via medewerker van Ziggo,
Kost helaas wel 10 Eurocent/min.
Ik was binnen 2 min door, Het nr is: 0900-1884 gevolgd door een 3, dan een 5.
Je klacht gaat dan intern naar de mensen die hier over gaan.
Het is t proberen waard, niet gaan stemmen(wild crossen wordt toch niet legaal } maar een protest indienen
Ik heb net mijn beklach gedaan bij Ziggo i.v.m. Extreme sport
Gaat wel via Telefoon,, nr gekregen via medewerker van Ziggo,
Kost helaas wel 10 Eurocent/min.
Ik was binnen 2 min door, Het nr is: 0900-1884 gevolgd door een 3, dan een 5.
Je klacht gaat dan intern naar de mensen die hier over gaan.
Het is t proberen waard, niet gaan stemmen(wild crossen wordt toch niet legaal } maar een protest indienen
Greetz Patrick#70
Ik heb KPN glasvezel sinds kort en Ziggo opgezegd.
Keuze aan zenders is ook niet glorieus, maar ach...
Zoveel TV kijk ik niet en de cross kijk ik via Internet via de PC die op de TV is aangesloten.
Keuze aan zenders is ook niet glorieus, maar ach...
Zoveel TV kijk ik niet en de cross kijk ik via Internet via de PC die op de TV is aangesloten.
Wij hadden inderdaad Canaldigitaal in combinatie met de schotel. Waarom wilde ik er vanaf? Nou er was een nieuwe kaart onwikkeld, schijnbaar om de illegale gebruikers te weren ofzo. Het probleem was dat deze nieuwe kaart niet werke in combinatie met mijn receiver, dit terwijl alles 3 jaar oud was en het had me toch wel enkele honderden euro's gekost toendertijd. Dus ik zat met een probleem want ik kon geen televisie meer kijken. Enige oplossing was dus een andere ontvanger kopen, waar ik dus totaal geen zin in had. Ze wilden ook niks tegemoet komen, dus het kostte me hoe dan ook veel geld als ik bij hun verder wilde gaan. Ik hoef toch niet te bloeden voor hun verandering? Dus ik wilde het abonnement opzeggen, terwijl je eigenlijk steeds op jaarbasis er aan vast zit. En het jaar was voor mij nog lang niet om. Brieven en mailtjes gestuurd om het abonnement op te zeggen, nooit reactie terug gehad. Terwijl het geld gewoon iedere maand afgeschreven werd. Dus dat heb ik stop laten zetten door mijn bank. En toen konden ze opeens wel reageren van; waar blijft het geld? Keer iemand aan de telefoon gehad daarna, en die kerel zo van: Ja u moet het abonnement schriftelijk opzeggen. Ikke kwaad van dat heb ik al drie keer gedaan (2x brief en mail) maar ik heb nooit reactie gehad. Daarna nog een paar aanmaningen gehad maar nooit iets betaald, ze barsten maar. Nu dik half jaar later niks meer van gehoord. Heb nu Digitenne van KPN, niet ideaal maar ik kijk toch zelden tv. Schotel word nu dus niet meer gebruikt. Kabel hebben we niet liggen hier, dus dan maar digitene. Voor mij geen goed woord over voor Canaldigitaal.Sjokske schreef:En waarom wou je er vanaf ?Sjossa schreef:Ja, hoop gezeik mee gehad om der vanaf te komen.
Voorlopig is het de enige aanbieder die ik bij ons in de regio heb kunnen vinden waar zowel Motors TV als Extreme TV uitgezonden worden.
Dan moet er wel zo'n wok op het dak, of niet ?
Groeten Jos.
Suzuki RMZ 450
-
- Contacteer:
@sjokske die zit hier op de glasvezel van onsnet
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !