Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
- de antrapper
Ben gisteravond geweest, was redelijk druk, was wel aardig allemaal,leuk om eens rond te lopen, maar ik kon er niet zoveel mee.
kortom rondlopen een beetje voelen en knijpen , slap l... , bakkie koffie, tas vol boekjes, en thuis een borrel
HansD
kortom rondlopen een beetje voelen en knijpen , slap l... , bakkie koffie, tas vol boekjes, en thuis een borrel
HansD
Big Bigger Tiger en weer Big
Mmm... ik was er gistermiddag en moet zeggen dat jouw woorden een heel andere dimensie krijgen bij hetgeen ik voor m'n lens kreeg...de antrapper schreef: Ben gisteravond geweest, was redelijk druk, was wel aardig allemaal,leuk om eens rond te lopen, maar ik kon er niet zoveel mee.
HansD
Niet elke Big gaat door de modder...
-
- Contacteer:
hmmm ik neem mn eigen vrouwtje mee..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
hmmmmmmmmmmmmmm..............
ik laat die van mij thuis denk ik..........
futuri auw......
ik laat die van mij thuis denk ik..........
futuri auw......
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
- de antrapper
Was er ook weer een Refo beurs dan?
Big Bigger Tiger en weer Big
-
Hoe gaat het nu met je blauwe oog Cor?
Ga niet naar de beurs denk ik, is weinig wat mij boeit
Ga niet naar de beurs denk ik, is weinig wat mij boeit
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ik ben donderdag met een maat geweest die in het nieuw moest voor zijn gsx-r (race pak,laarzen,handschoenen en helm)
leuk geslaagd en met redelijke kortingen <40%
zelf nog een accu druppelaar / oplader gekocht (ctek800 met indicator)
@zappa; er was idd weinig aanbod op offroad hardware, wel reizen en (te) dure rallye outfits rond de €1200 per setje
leuk geslaagd en met redelijke kortingen <40%
zelf nog een accu druppelaar / oplader gekocht (ctek800 met indicator)
@zappa; er was idd weinig aanbod op offroad hardware, wel reizen en (te) dure rallye outfits rond de €1200 per setje
Zijn er gisteren ff geweest ... maatje van me op z'n Triumph en ik op de DR.
..... ik was zzzooooooo ongelofelijk blij met m'n gerbing sokken en handschoenen
Op de motorparking stnden we naast een blauwe DR800 met vlammen specialpaint ... hij was bekend met het DR-forum.
Was inderdaad weinig offroadspul, maar ondanks dat ben ik blij dat we geweest zijn.
En het is uit tussen mij en de R1200GS ..... ik ben nu over m'n oren op de F800GS
Slanker, lichter, sportiever en toch die gorgeous looks .... en ik kreeg de folder van een zeer mooie BMW-dame met een werkelijk schitterend decolleté
En toen ik in de dubbeldike Touratechcatalogus het hoofdstuk F800GS voor me had was ik helemaal om ...
..... ik was zzzooooooo ongelofelijk blij met m'n gerbing sokken en handschoenen
Op de motorparking stnden we naast een blauwe DR800 met vlammen specialpaint ... hij was bekend met het DR-forum.
Was inderdaad weinig offroadspul, maar ondanks dat ben ik blij dat we geweest zijn.
En het is uit tussen mij en de R1200GS ..... ik ben nu over m'n oren op de F800GS
Slanker, lichter, sportiever en toch die gorgeous looks .... en ik kreeg de folder van een zeer mooie BMW-dame met een werkelijk schitterend decolleté
En toen ik in de dubbeldike Touratechcatalogus het hoofdstuk F800GS voor me had was ik helemaal om ...
-
Als de kleine het huis uit is kan je gaan sparen
Denk je,....dacht ik ook met mijn twee zoonszappa.suzuki schreef:
Als de kleine het huis uit is kan je gaan sparen
Heb nu zeven kleinkinderen
Dan begint het pas
-
Ssst.. zo meteen kijkt CamoKat erg sip naar z'n touratech folder...
7 kleinkinderen... das vaak oppassen en kadotjes kopen
-
- Contacteer:
ik ben ook geweest, vond dr geen ruk aan, allemaal badkuip en indianen motorts, wel geteld 6offroads, een 10tal allroads, nog geen 10 supermotards, en de rest n beetje race meuk en van die indianen motors, not my kinda stuff.
wel n paar leuke 2takt RS-sen gezien.. die zijn dan weer wel hip.
en die dame van een paar posts hier boven was er ook nog, maar in reallife is ze niet zo mooi.
wel n paar leuke 2takt RS-sen gezien.. die zijn dan weer wel hip.
en die dame van een paar posts hier boven was er ook nog, maar in reallife is ze niet zo mooi.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Toevallig je nokia bij op dat moment ?CamoKat schreef:Op de motorparking stnden we naast een blauwe DR800 met vlammen specialpaint
Excellent choice. Zoeper geile allroader ( met strakke plasser auspuffsound ) maar laat maar niet aan Zappa horen.CamoKat schreef:En het is uit tussen mij en de R1200GS ..... ik ben nu over m'n oren op de F800GS
...
Zijn lijstje k.tmrijders <> GSrijders binnen de DRBIGclub klopte al niet maar nu het er steeds meer worden die er voor uit komen gaat i misschien helemaal flippen
LEO
-
M'n lijstje was van de resente aankopen
En je bent pas een GS rijder als je er 1 hebt
En een goede GS rijder als je me een volle 250km bij houd offroad
maar die 800 heeft tenminste wel een 21" voorwiel
en ziet er ook wel leuk uit
hebben ze ooit de 800GS getest tegen een Adventure?
En je bent pas een GS rijder als je er 1 hebt
En een goede GS rijder als je me een volle 250km bij houd offroad
maar die 800 heeft tenminste wel een 21" voorwiel
en ziet er ook wel leuk uit
hebben ze ooit de 800GS getest tegen een Adventure?
Qua gewicht komt die bmw 800 aardig overeen met een big, alleen heeft die 50% meer vermogen. Niet slecht voor een ALLROAD motor.
Die dingen zijn alleen zo verdomd duur. Je ziet veel BIGGERS trouwens meer richting offroad motoren gaan (op big bek) na dan.
Die dingen zijn alleen zo verdomd duur. Je ziet veel BIGGERS trouwens meer richting offroad motoren gaan (op big bek) na dan.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Leeuwarder was de recenste voor zover mijn geheugen me niet in de steek laat op een rood/witte jubileum 1100GSzappa.suzuki schreef:M'n lijstje was van de resente aankopen ?
De letters GS staan achter een hoop BWMbrommers dus pas nou op met wat je roept want voor je het weet rij je 250KM achteraan in de allroadgroepzappa.suzuki schreef:En een goede GS rijder als je me een volle 250km bij houd offroad ?
Ding is echt strak voor allroadgebruik ( en als je dan toch de portemonee leeg smijt moet er voor de gein dan ook een setje SM wielen bij doen )zappa.suzuki schreef:maar die 800 heeft tenminste wel een 21" voorwiel en ziet er ook wel leuk uit
Ej Zappa, ik spaar van m'n overwerkgeld .... das van mij!
Dus ik hoef niet te wachten tot die kleine het huis uit is ... en in Duitsland vond ik de 2ehandsprijs van de 1200GS wel meevallen, dus dan moet de F800 wel redelijk snel betaalbaar worden ... hoop ik.
Dus ik hoef niet te wachten tot die kleine het huis uit is ... en in Duitsland vond ik de 2ehandsprijs van de 1200GS wel meevallen, dus dan moet de F800 wel redelijk snel betaalbaar worden ... hoop ik.
Nokiaatje? ... pffrt ... een Canon powerShot S3 IS vriendLeo schreef:Toevallig je nokia bij op dat moment ?CamoKat schreef:Op de motorparking stnden we naast een blauwe DR800 met vlammen specialpaint
-
- Contacteer:
dies best hip.. ik heb m nog nooit eerder gezien.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
- Contacteer:
die middelste kan dr mee door
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
IK ZOU WEL EENS EEN BMW X650 KUNNEN GAAN OVERWEGEN
heeft ook dat strakke BMW achtige maar weegt maar 130kg, helaas is hij uit de produktie maar in Duitsland koop je al zo'n ding voor € 4500 met nog geen 10000km op de teller van 2008, tevens super geil met super motard wielen.
futurist
heeft ook dat strakke BMW achtige maar weegt maar 130kg, helaas is hij uit de produktie maar in Duitsland koop je al zo'n ding voor € 4500 met nog geen 10000km op de teller van 2008, tevens super geil met super motard wielen.
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99