kortom rondlopen een beetje voelen en knijpen , slap l... , bakkie koffie, tas vol boekjes, en thuis een borrel

HansD
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Mmm... ik was er gistermiddag en moet zeggen dat jouw woorden een heel andere dimensie krijgen bij hetgeen ik voor m'n lens kreeg...de antrapper schreef:Ben gisteravond geweest, was redelijk druk, was wel aardig allemaal,leuk om eens rond te lopen, maar ik kon er niet zoveel mee.
kortom rondlopen een beetje voelen en knijpen , slap l... , bakkie koffie, tas vol boekjes, en thuis een borrel![]()
HansD
Denk je,....dacht ik ook met mijn twee zoonszappa.suzuki schreef:![]()
Als de kleine het huis uit is kan je gaan sparen
Toevallig je nokia bij op dat moment ?CamoKat schreef:Op de motorparking stnden we naast een blauwe DR800 met vlammen specialpaint
Excellent choice. Zoeper geile allroader ( met strakke plasser auspuffsound ) maar laat maar niet aan Zappa horen.CamoKat schreef:En het is uit tussen mij en de R1200GS ..... ik ben nu over m'n oren op de F800GS
...
Leeuwarder was de recenste voor zover mijn geheugen me niet in de steek laat op een rood/witte jubileum 1100GSzappa.suzuki schreef:M'n lijstje was van de resente aankopen?
De letters GS staan achter een hoop BWMbrommers dus pas nou op met wat je roept want voor je het weet rij je 250KM achteraan in de allroadgroepzappa.suzuki schreef:En een goede GS rijder als je me een volle 250km bij houd offroad?
Ding is echt strak voor allroadgebruik ( en als je dan toch de portemonee leeg smijt moet er voor de gein dan ook een setje SM wielen bij doen )zappa.suzuki schreef:maar die 800 heeft tenminste wel een 21" voorwielen ziet er ook wel leuk uit
Nokiaatje? ... pffrt ... een Canon powerShot S3 IS vriendLeo schreef:Toevallig je nokia bij op dat moment ?CamoKat schreef:Op de motorparking stnden we naast een blauwe DR800 met vlammen specialpaint