Te koop wegens overstap naar een tweetakt
hm crf450r (dus zonder elektrische starter)
bouwjaar 2007
acrapovic uitlaatsysteem met dB killer
Twin air filterkit (originele nog aanwezig)
ketting en tandwielen in goede staat
goed onderhouden
nieuwe inlaatkleppen (nov 09)
achterwiellagers (nov9)
distr.ketting + spanner (nov 09)
versn.bak revisie (mei 09) + krukaslagers en keerringen
vraagprijs 5400 euro
wil eventueel ook ruilen/ inruilen op een ktm tweetakt vanaf 2008 (met bijbetaling)
te koop: HM Honda crf450
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 169
- Lid geworden op: wo okt 10, 2007 17:39
- Locatie: N.Brabant
Laatst gewijzigd door blubberboerke op za jan 09, 2010 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Weer een concurent erbij
Ik was het eerste
Ik was het eerste
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 169
- Lid geworden op: wo okt 10, 2007 17:39
- Locatie: N.Brabant
Volgens mij wil iedereen van zijn/haar Honda afadje schreef:Weer een concurent erbij
Ik was het eerste
Nee hoor maar die rijden er nou eenmaal veel.
Vooral hier in Brabant zie je veel Honda's rijden.
Hoe kan het trouwens dat jouw Honda aan de linkerkant een aluminium kleurige carterdeksel heeft ??
Dit was alleen maar bij een 2002 model of bij alle CRF450X modellen.
Vooral hier in Brabant zie je veel Honda's rijden.
Hoe kan het trouwens dat jouw Honda aan de linkerkant een aluminium kleurige carterdeksel heeft ??
Dit was alleen maar bij een 2002 model of bij alle CRF450X modellen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 169
- Lid geworden op: wo okt 10, 2007 17:39
- Locatie: N.Brabant
Is een HM.adje schreef:Nee hoor maar die rijden er nou eenmaal veel.
Vooral hier in Brabant zie je veel Honda's rijden.
Hoe kan het trouwens dat jouw Honda aan de linkerkant een aluminium kleurige carterdeksel heeft ??
Dit was alleen maar bij een 2002 model of bij alle CRF450X modellen.
Vliegwiel is ook anders.
Bij al de HM's CRF450R die ik gezien en zelf ook heb gehad na 2002 zaten overal de titanium carterhelften op ??
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 169
- Lid geworden op: wo okt 10, 2007 17:39
- Locatie: N.Brabant
als ik bij bijv romviel op de site kijk bij een 2007 of 2008 zijn ze ook aluminium kleurigadje schreef:Bij al de HM's CRF450R die ik gezien en zelf ook heb gehad na 2002 zaten overal de titanium carterhelften op ??
http://www.romvielmotors.com/images/upl ... %20010.jpg
hoe dat kan weet ik ook niet.
deze zat erop toen ik hem kocht.
bloknummer komt overeen met 2007 (begint met 25)
Laatst gewijzigd door blubberboerke op di jan 05, 2010 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 153
- Lid geworden op: do okt 09, 2008 22:15
Ik voel me juist altijd zo alleen tussen al dat oranje geweld.adje schreef:Nee hoor maar die rijden er nou eenmaal veel.
Vooral hier in Brabant zie je veel Honda's rijden.
-
- Berichten: 169
- Lid geworden op: wo okt 10, 2007 17:39
- Locatie: N.Brabant
prijsverlaging!!!
nu voor 5300 euro of goed bod.
nu voor 5300 euro of goed bod.
-
- Berichten: 169
- Lid geworden op: wo okt 10, 2007 17:39
- Locatie: N.Brabant
thanksAceSpider schreef:mooie moto succes met verkoop
wil alleen nog niet echt lukken
-
- Berichten: 228
- Lid geworden op: vr sep 05, 2008 20:22
- Locatie: QPO
Speciale reden om twee-takt te gaan rijden?blubberboerke schreef:Te koop wegens overstap naar een tweetakt
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
-
- Berichten: 169
- Lid geworden op: wo okt 10, 2007 17:39
- Locatie: N.Brabant
geluid en onderhoudskosten.silbertanne schreef:Speciale reden om twee-takt te gaan rijden?blubberboerke schreef:Te koop wegens overstap naar een tweetakt
Geluid kan ik wat mee. Geur zou voor mij ook een reden kunnen zijn.
Maar onderhoudskosten? Kun je dat uitleggen? Waarom zou een 2-tact goedkoper zijn in het onderhoud?
Maar onderhoudskosten? Kun je dat uitleggen? Waarom zou een 2-tact goedkoper zijn in het onderhoud?
Je moet niet doen, je moet niet laten!
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
ik denk dat een moderne 4takt (crosser) ongeveer gelijk ligt aan een 2takt met onderhouds intervallen of niet?
om de hoeveel uur trek je een sportief bereden 4takt uit elkaar? bv. een crf450 dan.
om de hoeveel uur trek je een sportief bereden 4takt uit elkaar? bv. een crf450 dan.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Of niet dus.ik denk dat een moderne 4takt (crosser) ongeveer gelijk ligt aan een 2takt met onderhouds intervallen of niet
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
vertel..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
- Berichten: 153
- Lid geworden op: do okt 09, 2008 22:15
Ik denk ook dat het allemaal wel meevalt. Enduro gezien dan. Cross lijkt me de 4 takt inderdaad duurder. En hobby mag geld kosten.Redski schreef:Of niet dus.ik denk dat een moderne 4takt (crosser) ongeveer gelijk ligt aan een 2takt met onderhouds intervallen of niet
Als je alles samentelt zullen de onderhoudskosten toch niet ver uit elkaar liggen hoor.
2t: Mengolie gebruiken, vaker zuiger vervangen, zuiger iets goedkoper , olie blok vervangen.
4t: Geen mengolie, zuiger gaat langer mee, maar is iets duurder, olie blok vervangen.
2t: Mengolie gebruiken, vaker zuiger vervangen, zuiger iets goedkoper , olie blok vervangen.
4t: Geen mengolie, zuiger gaat langer mee, maar is iets duurder, olie blok vervangen.
Helemaal geen kip en ei verhaal. Een 2 takt is gewoon voordeliger in het onderhoud. Diverse Amerikaanse off-roadbladen hebben al vergelijkingen uitgevoerd en dan blijkt een 2 takt voordeliger.
Zuiger 300 exc als set kost € 128 helemaal compleet. Rij ik 100 uur mee.
2e zuiger blokje los (200 uur) nieuw bigend en lagers. Voila.
Koppeling nu ruim 5000 km en 150 uur, als nieuw.
Mengolie 1:50 inderdaad. Blokolie 1 keer per half jaar.
Kijk nu maar eens of je dit ook met een 4 takt redt. Kijk maar eens bij het ONk enduro hoeveel er weer op een 2 takt brommer stappen.
Zuiger 300 exc als set kost € 128 helemaal compleet. Rij ik 100 uur mee.
2e zuiger blokje los (200 uur) nieuw bigend en lagers. Voila.
Koppeling nu ruim 5000 km en 150 uur, als nieuw.
Mengolie 1:50 inderdaad. Blokolie 1 keer per half jaar.
Kijk nu maar eens of je dit ook met een 4 takt redt. Kijk maar eens bij het ONk enduro hoeveel er weer op een 2 takt brommer stappen.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Blokolie eens per half jaarRedski schreef:Helemaal geen kip en ei verhaal. Een 2 takt is gewoon voordeliger in het onderhoud. Diverse Amerikaanse off-roadbladen hebben al vergelijkingen uitgevoerd en dan blijkt een 2 takt voordeliger.
Zuiger 300 exc als set kost € 128 helemaal compleet. Rij ik 100 uur mee.
2e zuiger blokje los (200 uur) nieuw bigend en lagers. Voila.
Koppeling nu ruim 5000 km en 150 uur, als nieuw.
Mengolie 1:50 inderdaad. Blokolie 1 keer per half jaar.
Kijk nu maar eens of je dit ook met een 4 takt redt. Kijk maar eens bij het ONk enduro hoeveel er weer op een 2 takt brommer stappen.
Hoeveel draaiuren zijn dat dan
Allways replace the cheapest parts first
Ik bedoelde meer dat de discussie op het kip en ei verhaal leek.Redski schreef:Helemaal geen kip en ei verhaal. Een 2 takt is gewoon voordeliger in het onderhoud. Diverse Amerikaanse off-roadbladen hebben al vergelijkingen uitgevoerd en dan blijkt een 2 takt voordeliger.
Zuiger 300 exc als set kost € 128 helemaal compleet. Rij ik 100 uur mee.
2e zuiger blokje los (200 uur) nieuw bigend en lagers. Voila.
Koppeling nu ruim 5000 km en 150 uur, als nieuw.
Mengolie 1:50 inderdaad. Blokolie 1 keer per half jaar.
Kijk nu maar eens of je dit ook met een 4 takt redt. Kijk maar eens bij het ONk enduro hoeveel er weer op een 2 takt brommer stappen.
De kosten liggen niet ver uit elkaar, niet voor hobby rijders zoals mij. Uit eigen ervaring ik heb ook ooit 2T gereden.
CRF450X '08