De lichtgewichten voor MX1 seizoen 2010 komen er aan (en ik begin ze nog bijna mooi te vinden ook ) : http://www.mxlarge.com/news/2983-ktm-35 ... -motocross
Nu nog kijken wie er op gaat rijden (Caïroli ) , schijnbaar gaan er toch ook nog oranje 450's rondtoeren.
350's are coming
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Sinds lange tijd weer eens een nieuw model dat ik meteen mooi vind. Maar 350cc... Dacht het niet! Zit gelukkig geen kenteken op dus dan kom ik ook niet in de verleiding.
Ik heb al een 350 in de garage staan, van Yamaha. Rijdt super
-
- Berichten: 124
- Lid geworden op: do sep 28, 2006 22:58
- Locatie: Aalten
die met die ty-rap????STTEVE schreef:Ik heb al een 350 in de garage staan, van Yamaha. Rijdt super
of is dat nu opgelost??
stond er bij toen je die aan een vriend vroeg!!! (in Varsseveld)
groet'n Marco
- sjikkentip
- Berichten: 500
- Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
- Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel
Ik heb van mijne EXC-F 250 nen 280 laten maken en ik moet zeggen bevalt mij perfect.Er staan ook van in het begin een JD-jetting kit op de carburator.
Nu terug koppel onderin,bijna zoveel als menne vorige EXC-F 400.En hij sleurt zo bijlange niet aan de armen en blijft een 'mountain-bike' zoals origineel.
Nu terug koppel onderin,bijna zoveel als menne vorige EXC-F 400.En hij sleurt zo bijlange niet aan de armen en blijft een 'mountain-bike' zoals origineel.
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
melkboer marco schreef:die met die ty-rap????STTEVE schreef:Ik heb al een 350 in de garage staan, van Yamaha. Rijdt super
of is dat nu opgelost??
stond er bij toen je die aan een vriend vroeg!!! (in Varsseveld)
groet'n Marco
hahahaha ja dat klopt, dat was ik. opgelost? eh ja .... die tyrap zit er nog op. Bij een xt350 steek je die stang door een tonnetje, bij een tt350 leg je m erop. wel sneller wielenwisselen, maar ook mis je je rempunt nogal eens .... Ik zal een tyrap voor je maat meenemen naar hengelo, ik wil geen schulden, hoor
maar goed, ik heb dus al een 350, dus de titel kan beter veranderd worden "350's are back!!!"(beetje met een oostenrijkse tongval uitspreken)
Ik word gek van het downsizen,eerst reden wij allemaal 600cc ,daarna moest iedereen een 450 en dadelijk rijden we een 50 cc.
Ik rij nu een xr650 en ktm 525 en verrek het om lager te gaan..mijn ogen staan gericht op een ktm 690 of husaberg 570...en laat die maar lekker mijn armen eruit trekken,voel ik tenminste dat ik gereden heb hahaha......kom maar op met het commentaar.
Ik rij nu een xr650 en ktm 525 en verrek het om lager te gaan..mijn ogen staan gericht op een ktm 690 of husaberg 570...en laat die maar lekker mijn armen eruit trekken,voel ik tenminste dat ik gereden heb hahaha......kom maar op met het commentaar.
Neuj, want ik ben volledig met je eenspetertje schreef:......kom maar op met het commentaar.
Als ik iets onder de 500cc aanschaf moet ik zelf mee gaan duwen of trappen, was ik echt niet van plan
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Voila Peter, das gesprokenpetertje schreef:Ik word gek van het downsizen,eerst reden wij allemaal 600cc ,daarna moest iedereen een 450 en dadelijk rijden we een 50 cc.
Ik rij nu een xr650 en ktm 525 en verrek het om lager te gaan..mijn ogen staan gericht op een ktm 690 of husaberg 570...en laat die maar lekker mijn armen eruit trekken,voel ik tenminste dat ik gereden heb hahaha......kom maar op met het commentaar.
-
- Berichten: 336
- Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59
Sjokske schreef:Neuj, want ik ben volledig met je eenspetertje schreef:......kom maar op met het commentaar.
Als ik iets onder de 500cc aanschaf moet ik zelf mee gaan duwen of trappen, was ik echt niet van plan
Wel eens op een EXC 300 gereden?
EXC300
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Ik trap ook niet meer in de hype van lichter lichter... Er is ook nog eens iets als persoonlijke voorkeur.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
als ik door gebrekkige techniek een gaatje laat vallen vindt ik ´t wel fijn als ik dat op vermogen weer kan dichten... En voor het gewicht van een crf hoeft echt niemand te schrikken!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Nee, wel een 250, maar te veel brommer naar mijn zin. Koppel van een (dikke) viertakt(tractor) bevalt toch beter.Herr DRénérZéele schreef:Wel eens op een EXC 300 gereden?
In het buitenland zou ik best wel willen, maar we rijden toch veel vaker diep zand hier in de contreien, dus voor die enkele keer dan maar een dikke dame bergop sleuren.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Ieder z'n ding.
Persoonlijk zie ik wel wat in het downsizen, maar dan wel uitsluitend om de handelbaarheid te vergroten natuurlijk.
M'n 125 voor op de baan heeft me doen besluiten mijn 525 exc in te ruilen voor een 300 exc. Maar inderdaad, als we hier in hetzelfde terrein reden als in Frankrijk of bv Turkije zou een 125 of 200 zeker mijn voorkeur hebben.
Sterker nog, ben erg benieuwd hoe een 200 stuurt en vooral ben ik benieuwd of je daarmee erg inlevert tov mijn 300 qua vermogen. Ik ga geen uitspraken doen dat ik in de toekomst niet ooit zoiets ga rijden.
Persoonlijk zie ik wel wat in het downsizen, maar dan wel uitsluitend om de handelbaarheid te vergroten natuurlijk.
M'n 125 voor op de baan heeft me doen besluiten mijn 525 exc in te ruilen voor een 300 exc. Maar inderdaad, als we hier in hetzelfde terrein reden als in Frankrijk of bv Turkije zou een 125 of 200 zeker mijn voorkeur hebben.
Sterker nog, ben erg benieuwd hoe een 200 stuurt en vooral ben ik benieuwd of je daarmee erg inlevert tov mijn 300 qua vermogen. Ik ga geen uitspraken doen dat ik in de toekomst niet ooit zoiets ga rijden.
Wow..Sjokske schreef:De lichtgewichten voor MX1 seizoen 2010 komen er aan (en ik begin ze nog bijna mooi te vinden ook ) : http://www.mxlarge.com/news/2983-ktm-35 ... -motocross
Nu nog kijken wie er op gaat rijden (Caïroli ) , schijnbaar gaan er toch ook nog oranje 450's rondtoeren.
350 lijkt me ideaal.
Voorlopig toch nog een paar jaartjes sleuren aan de 525...
Ik weet ook nog niet zeker. Ik vind die 525 powerhouse toch ook wel z'n charme hebben. En sneller hoef ik niet.
Die gaan dus weer meer toeren maken dan een 450 omdat er nog geen aparte klasse voor is en ze dus met de 450 mee moeten in pk's. En dus weer vaker een dure viertakt zuiger wisselen. Nee, dan liever een 450 met een goed (enduro) motor karakter.
Al die verhalen over te wild zijn van een 450? Dan geef je teveel gas dus of het kreng is niet goed te doseren.
NB. mijn eerste echte "endurofiets" was een wilde Hnda 250 tweetact. Stond ik de hele dag achterstevoren op de 18 mm bandjes. Dus 200gram vliegwielgewicht erop en een ander gashandel (niet zo'n aan-uit knopje); dat scheelt!
Al die verhalen over te wild zijn van een 450? Dan geef je teveel gas dus of het kreng is niet goed te doseren.
NB. mijn eerste echte "endurofiets" was een wilde Hnda 250 tweetact. Stond ik de hele dag achterstevoren op de 18 mm bandjes. Dus 200gram vliegwielgewicht erop en een ander gashandel (niet zo'n aan-uit knopje); dat scheelt!
veranderen om het veranderen?Bosje schreef:NIks waard, nog meer lagers om in het vet te houdenZot schreef:wel weer een link systeem ipv pds
PDS hoef je alleen maar schoon te houden en niks aan t handje, perfect!
In de MXA van januari 2010 staan spy-fotos van het 2011 350SXF prototype (training op Glen Helen).
Wat kreten: compleet nieuwe motor (geen overboorde 250 oid) - bijna 50 pk (geclaimd) - geen kickstarter - kan zowel met carb als EFI komen (KTM heeft beide technieken in huis) - linksysteem - etc.
Wat kreten: compleet nieuwe motor (geen overboorde 250 oid) - bijna 50 pk (geclaimd) - geen kickstarter - kan zowel met carb als EFI komen (KTM heeft beide technieken in huis) - linksysteem - etc.
Ik rij zelf op mijn tweede 200 exc. Mijn kameraad een 300 exc. Met mijn gewicht van 73 kg. doe ik totaal niets onder voor de 300 exc. Heb wel een andere pijp gemonteerd en heb de gearing (korter, met een top van 110 kmh.) aangepast.RvD schreef:Ieder z'n ding.
Persoonlijk zie ik wel wat in het downsizen, maar dan wel uitsluitend om de handelbaarheid te vergroten natuurlijk.
M'n 125 voor op de baan heeft me doen besluiten mijn 525 exc in te ruilen voor een 300 exc. Maar inderdaad, als we hier in hetzelfde terrein reden als in Frankrijk of bv Turkije zou een 125 of 200 zeker mijn voorkeur hebben.
Sterker nog, ben erg benieuwd hoe een 200 stuurt en vooral ben ik benieuwd of je daarmee erg inlevert tov mijn 300 qua vermogen. Ik ga geen uitspraken doen dat ik in de toekomst niet ooit zoiets ga rijden.