
Nu nog kijken wie er op gaat rijden (Caïroli

Moderator: ghulst
die met die ty-rap????STTEVE schreef:Ik heb al een 350 in de garage staan, van Yamaha. Rijdt super
melkboer marco schreef:die met die ty-rap????STTEVE schreef:Ik heb al een 350 in de garage staan, van Yamaha. Rijdt super
of is dat nu opgelost??
stond er bij toen je die aan een vriend vroeg!!! (in Varsseveld)
groet'n Marco
Neuj, want ik ben volledig met je eenspetertje schreef:......kom maar op met het commentaar.
Voila Peter, das gesprokenpetertje schreef:Ik word gek van het downsizen,eerst reden wij allemaal 600cc ,daarna moest iedereen een 450 en dadelijk rijden we een 50 cc.
Ik rij nu een xr650 en ktm 525 en verrek het om lager te gaan..mijn ogen staan gericht op een ktm 690 of husaberg 570...en laat die maar lekker mijn armen eruit trekken,voel ik tenminste dat ik gereden heb hahaha......kom maar op met het commentaar.
Sjokske schreef:Neuj, want ik ben volledig met je eenspetertje schreef:......kom maar op met het commentaar.![]()
Als ik iets onder de 500cc aanschaf moet ik zelf mee gaan duwen of trappen, was ik echt niet van plan
Nee, wel een 250, maar te veel brommer naar mijn zin. Koppel van een (dikke) viertakt(tractor) bevalt toch beter.Herr DRénérZéele schreef:Wel eens op een EXC 300 gereden?
Wow..Sjokske schreef:De lichtgewichten voor MX1 seizoen 2010 komen er aan (en ik begin ze nog bijna mooi te vinden ook) : http://www.mxlarge.com/news/2983-ktm-35 ... -motocross
Nu nog kijken wie er op gaat rijden (Caïroli) , schijnbaar gaan er toch ook nog oranje 450's rondtoeren.
veranderen om het veranderen?Bosje schreef:NIks waard, nog meer lagers om in het vet te houdenZot schreef:wel weer een link systeem ipv pds
PDS hoef je alleen maar schoon te houden en niks aan t handje, perfect!
Ik rij zelf op mijn tweede 200 exc. Mijn kameraad een 300 exc. Met mijn gewicht van 73 kg. doe ik totaal niets onder voor de 300 exc. Heb wel een andere pijp gemonteerd en heb de gearing (korter, met een top van 110 kmh.) aangepast.RvD schreef:Ieder z'n ding.
Persoonlijk zie ik wel wat in het downsizen, maar dan wel uitsluitend om de handelbaarheid te vergroten natuurlijk.
M'n 125 voor op de baan heeft me doen besluiten mijn 525 exc in te ruilen voor een 300 exc. Maar inderdaad, als we hier in hetzelfde terrein reden als in Frankrijk of bv Turkije zou een 125 of 200 zeker mijn voorkeur hebben.
Sterker nog, ben erg benieuwd hoe een 200 stuurt en vooral ben ik benieuwd of je daarmee erg inlevert tov mijn 300 qua vermogen. Ik ga geen uitspraken doen dat ik in de toekomst niet ooit zoiets ga rijden.