om even mijn vreugde te delen met alle noppenridders ....
zaterdag een andere crossbus gekocht , de vorige werd me te veel werk
om weer op de weg te krijgen (heb m wel nog in de schuur staan dus wie weet komt t nog)
even plaatjes geschoten , de opdruk en inrichting wordt nog aangepast maar verders issie helemaal top !!
eindelijk een nieuwe crossbus
Moderator: ghulst
Leuk bussie
Is die al belastingvrij
Is die al belastingvrij
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
Dat ken je zien op rdw.nl en nee dat is ie nog niet. Hij is van 18-02-1988, nog een paar jaar...adje schreef:Leuk bussie
Is die al belastingvrij
-
Dan zal hij nooit belastingvrij worden, toch? Na 1985 is dat voorbij hoorde ik pasMarkHollanda schreef:Dat ken je zien op rdw.nl en nee dat is ie nog niet. Hij is van 18-02-1988, nog een paar jaar...adje schreef:Leuk bussie
Is die al belastingvrij
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
deze wordt niet meer wegenbelastingvrij helaas ,
maar omdat ie als vrachtwagen op kenteken staat kost ie ongeveer 47 euro per maand
ik heb nog wel een belastingvrije bus staan van dit voormaat , motor is er uit en dr is nog een heel klein beetje plaatwerk te doen . geschikt voor kleiin rijbewijs ... dus als iemand hier nog tijd over heeft , mail dan maar even...
k heb zelf nog even geprobeerd de brommers te vervoeren met een dodge pick up maar das lang zo ideaal niet ivm omkleden en spullen mee nemen .
maar omdat ie als vrachtwagen op kenteken staat kost ie ongeveer 47 euro per maand
ik heb nog wel een belastingvrije bus staan van dit voormaat , motor is er uit en dr is nog een heel klein beetje plaatwerk te doen . geschikt voor kleiin rijbewijs ... dus als iemand hier nog tijd over heeft , mail dan maar even...
k heb zelf nog even geprobeerd de brommers te vervoeren met een dodge pick up maar das lang zo ideaal niet ivm omkleden en spullen mee nemen .
4 strokes only !!
Lekker hoor!
Zul je wel plezier van beleven .
Ik zelf rijd met een eigen VW T4 bus, maar daar wordt je ook niet blij van met de belasting (geel kenteken)
Zul je wel plezier van beleven .
Ik zelf rijd met een eigen VW T4 bus, maar daar wordt je ook niet blij van met de belasting (geel kenteken)
verstand op nul en nadenken
dus dat is/gaat er ookal af zou er dan ooit nog wel iets leuks overblijven hier?speedphreax schreef:Dan zal hij nooit belastingvrij worden, toch? Na 1985 is dat voorbij hoorde ik pasMarkHollanda schreef:Dat ken je zien op rdw.nl en nee dat is ie nog niet. Hij is van 18-02-1988, nog een paar jaar...adje schreef:Leuk bussie
Is die al belastingvrij
Allways replace the cheapest parts first
-
Mooi bussie.
Heb je het paard er ook nog bij gekregen?
Heb je het paard er ook nog bij gekregen?
Dat zou ik zo maar niet denken.JoeBaR schreef:
andere kant is wel : als ze denken dat er paardjes in staan , breken ze m niet open ook
Er zijn overal liefhebbers voor , ook voor knollen
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
-
Breekt een knollenliefhebber dadelijk je bus open, staat tie met een brommert in de hand....
Zo weet je als goudeerlijke dief toch ook niet meer waar je aan toe bent....
Zo weet je als goudeerlijke dief toch ook niet meer waar je aan toe bent....
-
- Contacteer:
mooi busje
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
thanx .
dit is de oude , die gaat in de verkoop. ik haal wel de spiksplinternieuwe motor er uit , die gaat later in de benz 609 .
staat al rondom in het nieuwe blik 2mm dik. deze was wel belastingvrij en voor normaal rijbewijs.
dit is de oude , die gaat in de verkoop. ik haal wel de spiksplinternieuwe motor er uit , die gaat later in de benz 609 .
staat al rondom in het nieuwe blik 2mm dik. deze was wel belastingvrij en voor normaal rijbewijs.
4 strokes only !!
Je hebt helemaal gelijk.JoeBaR schreef:he Barry die heb ik ook gehad , ik kocht m toen mn ouwe mercedes stuk ging , maar bijna 300 euro wegenbelasting per kwartaal deed mij m snel weer verkopen .
Gelukkig val ik nog in het 'oude' belastingstelsel en ben ik 'maar' 270,- per kwartaal kwijt. In het nieuwe belastingstelsel zit je op ongeveer 350,- .
Reden dat ik dit rijd is ook omdat hetmijn dagelijkse vervoer is en zo'n grote crossbuss toch net te gortig is voor de dagelijkse dingetjes . En een 2e crossbus 'voor erbij' zit er financieel niet in. Tevens is zo'n T4 wel verrekte praktisch
Daarintegen is een VW Golf diesel duurder in belasting dan mijn VW T4
verstand op nul en nadenken
de bus laat zich makkelijk door het dorp sturen hoor haha
maar wij hebben nog een Suzuki Baleno als luxe wagen , en naar het werk ga(ging) ik op me ouwe Honda XL500 die nu tijdelijk even uit mekaar ligt omdat de balansas ketting rammelt .
270 euro betaalde ik ook , 300 was ik kwijt met verzekering dan vergaat toch het lachen mij een beetje .
ik vind betalen niet erg , maar dit is gewoon roven wat ze doen .
maar wij hebben nog een Suzuki Baleno als luxe wagen , en naar het werk ga(ging) ik op me ouwe Honda XL500 die nu tijdelijk even uit mekaar ligt omdat de balansas ketting rammelt .
270 euro betaalde ik ook , 300 was ik kwijt met verzekering dan vergaat toch het lachen mij een beetje .
ik vind betalen niet erg , maar dit is gewoon roven wat ze doen .
4 strokes only !!