bikinibabes

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
jo
Berichten: 56
Lid geworden op: do feb 20, 2003 16:02
Locatie: ieper

hoi iedereen

weinig te maken met off road rijden maar ik wou het toch eens vragen
mijn dochtertje (en fervent duo passagier) zou het heel fijn vinden moesten jullie even de moeite doen om op haar te stemmen.

http://bikinigirl.oneill.be/

stemmen op isabelle lacour (rond de 24ste plaats momenteel)

bedankt en geniet van de bikini babes

jo
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Doen we. Maar het kost je wel een rondje in Bilstain. :wink:
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
No Limit YFZ
Berichten: 258
Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
Contacteer:

Altijd leuk om naar te kijken...

Jo, ik ben trouwens van Langemark. We moeten eens samen rijden ! Vrijdag doen we een nachtritje !
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Ha ha ze stijgt weer met stip. Rond de 70ste plaats nu, maar voordat ik stemde stond ze rond de 120ste of zo.
Kom op allemaal, gratis drinken in bilstain staat ons te wachten :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

http://bikinigirl.oneill.be/candidatesd ... html?id=24

dat is de goeie link als het goed is

komt ze trouwens ook :lol:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Natuurlijk komt ze ook, zeker nadat wij persoonlijk ervoor gezorgd hebben dat ze doordringt tot in de finale :)
Ze is denk ik van jouw leeftijd, Rudy :wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rachez
Berichten: 89
Lid geworden op: zo jul 28, 2002 16:51
Locatie: Velp

En een stem erbij.....
:D
jo
Berichten: 56
Lid geworden op: do feb 20, 2003 16:02
Locatie: ieper

[quote]Geplaatst: Di Mei 20, 2003 14:16 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

http://bikinigirl.oneill.be/candidatesd ... html?id=24

dat is de goeie link als het goed is

komt ze trouwens ook

link werkt niet goed, de stemmen worden er niet bijgeteld :? :oops:

ze komt als ik er raak, zaterdag zou moeten lukken, zondag reeds besproken (familiefeest :schieten: ) hopelijk is mijn zoon dan al ver genoeg gevorderd om ook mee te rijden met de xl... we zien wel..
als ik de TdF overleef en zonder brokken thuisraak komen we af, een rondje is bij deze beloofd :P
http://users.pandora.be/BMWMotorTrips/T ... index.html

alvast bedankt

jo
jo
Berichten: 56
Lid geworden op: do feb 20, 2003 16:02
Locatie: ieper

hoi grizzly

langemark! da's inderdaad héél dichtbij, heb daar een goeie vriend wonen en mijn roots liggen in bikschote!
es samen rijden, graag zenne, al zal ik met mijn lompe gs weinig kunnen aanvangen op jou natuurlijke habitat vrees ik :oops:
btw, heb jij geen idee waar ik een honda xl 250 blokje zou vinden voor de moto van mijn zoon? ik vertrek op 14/6 voor twee weken naar frankrijk om bergpasjes te misbruiken maar zou da gastje doodgraag nog een tiental uren begeleiding willen geven zodat ie voorzichtig alleen de baan op kan als ik er niet meer ben, jammer dat ik die honda niet meer goed krijg :cry:

greetz

jo

btw

ik woon in vlamertinge, als je passeert, zeker es binnenspringen en een pint komen drinken hé

N50 50.328 E2 48.359
actualludo
Berichten: 170
Lid geworden op: do okt 03, 2002 21:49
Locatie: belgie
Contacteer:

vlamertinge???????? ik heb daar vrienden wonen van op de motorcross !!!! six die moet je toch kennen nie? :D
leve de elec starters
jo
Berichten: 56
Lid geworden op: do feb 20, 2003 16:02
Locatie: ieper

yup!

nikki six..die wonen in onze straat
zo'n 1500 meter van mij vandaan, zijn pa verkoopt trofeëen als ik het goed heb..

wereld is klein hé

greetz

jo

(nog steeds op zoek naar een xl250 blokje)
Gast

Jo,

Woon zelf in Bikschote. Familienaam Dejonckheere, van de granen en voeders. Met je wel kennen zeker. Kom zeker eens langs !

Nikolas
jo
Berichten: 56
Lid geworden op: do feb 20, 2003 16:02
Locatie: ieper

mijne pa is van bikschote, zijn zus, mijn tante dus heeft daar heel haar leven een kruidenierswinkeltje gehad, schuin tegenover de kerk (paula) en is pas laat getrouwd en heeft een heel mooi dochter op de wereld gezet :toost:
ik ben er in jaaaren niet meer geweest, vroeger kwamen we ieder jaar naar de kermis naar het vuurwerk kijken, maar sinds tante haar man gestorven is, en ze zelf ferm in de penarie zit met haar gezondheid werd dat voor haar iets teveel van het goede...
als ik op de streek ben kom ik zeker es langs

greetz

jo
ik zoek nog steeds een honda xl250 blokje :turn-l:
No Limit YFZ
Berichten: 258
Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
Contacteer:

Jo, is zit kans in dat we deze zomer een enduro- en quadrit doen met Bikschote kermis. 't Zou de zondag zijn, voor een goede 150 km. Heb je geen zin om wat mee te helpen ? Zal geen roadbookrit zijn, maar een rit in groepjes van 10-15 man, met voorrijder en sluiter in systeem D. Zo proberen we de 'overlast' te concentreren en is er wat 'sociale' controle zodat er geen kiekens tussen zitten die door de velden rijden. De plaatselijk landelijke gilde (landbouwers) zorgen voor hun medewerking mbt inschrijving, drank en eten en dan zijn we ook zeker dat ze niet klagen, want ze verdienen er zelf een eurotje aan. Twee vliegen in een klap dus.

Hoeveel mag een endurorit met stokbrood met drankje 's middags en twee drankjes en pistolet met worst 's avonds kosten ?

10 €
15 €
20 €
25 €
....

Heb zo niet direct ervaring hiermee. Jullie kunnen mij wel helpen zeker. Hoeveel is Libin en Dour ?

Ken trouwens Paula goed, ging er vroeger 'spekken' gaan kopen met de 5 frank die ik op zondag kreeg :-) Mijn broer (Dries) is vroeger veel uitgeweest met Paula's dochter. Vraag haar maar eens wie Dries en Nikolas zijn ! Ik spring zeker eens binnen in Vlamertinge !
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
jo
Berichten: 56
Lid geworden op: do feb 20, 2003 16:02
Locatie: ieper

hoi nikolas

ik heb geen ervaring met de gs op onverhard hoor, heb vroeger nog een beetje cross en trial gereden maar is ondertussen ook al ruim 20 jaar geleden, verder heb ik een vijftal jaar autocroos gereden maar moeten stoppen wegens rugletsel.
als ik kan helpen doe ik dat graag.
bikschote kermis is eind augustus hé.
we kunnen altijd de koppen eens bijeen steken en zien wat ik kan doen.

groetjes

jo
Plaats reactie