De koper die interesse had komt tijd tekort, dus de EVS RC-Evolution komt weer in de verkoop:
Het is een maat L, die op zich voor mij (183 cm en ong 84 kg) goed zou moeten zijn, maar hij sluit niet goed (genoeg) aan op mijn schouderpartij. Niet dat die extreem breed is (eerder het tegenovergestelde ), maar ik denk dat door mijn historie van gebroken sleutelbenen de handel niet meer helemaal staat zoals het bedoeld is. Vooral aan de linkerkant drukt de brace precies op de knobbel van 2 oude breuken. En bescherming die niet goed past heb je niet veel aan IMHO.
Een ongebruikte EVS RC-Evolution dus,
maat L (150 - 200 Lbs vlgs de fabrikant (68-91 Kg)),
Kleur Zwart.
Alles nog in de originele doos met gebruikershandleiding, etc.
Meer op http://www.evs-sports.com/
Normaal € 175,- +
Vraagprijs € 130,- af Amersfoort.
Verzenden kan natuurlijk, dan komt er € 6,75 voor Tante Pos bij.
GJ
EVS RC-Evolution neckbrace zwart Maat L VERKOCHT
Moderator: ghulst
Laatst gewijzigd door GS GJ op za mar 14, 2009 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Een GS is pas een GS als 'ie smerig is!
poeh, das toch niet alteveel geld en mooi in de buurt... banksaldo is alleen beetje laag na aanschaf andere brommer
twijfel...
vraag aan ervaringsdeskundigen, heb je nou veel last van zo'n ding met rijden (afgezien van de standaardantwoorden van: maakt niet uit als je last hebt, nek breken is vervelender...)
twijfel...
vraag aan ervaringsdeskundigen, heb je nou veel last van zo'n ding met rijden (afgezien van de standaardantwoorden van: maakt niet uit als je last hebt, nek breken is vervelender...)
Allways replace the cheapest parts first
hoi' heb nu 3 x met een brace gereden (welliswaar een leatt) heb er absoluut geen last van. 1 rit was met veel motorpech dus hele tijd afstappen oop de knieen onder het blok kijken enz. zelf dat gaf geen 'last'. ik zeg kopen dat ding (had deze ook graag gekocht + mooi prijsje!!)
Je kan nog ff doorsparen Bosje
GJ
(Lees: hij is net verkocht)
GJ
(Lees: hij is net verkocht)
Een GS is pas een GS als 'ie smerig is!