opnieuw aanmelden??

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
gijssie1968
Berichten: 42
Lid geworden op: wo mei 28, 2008 09:55
Locatie: Beverwijk

Hoe kan het dat ik soms 2 keer in de week een nieuw wachtwoord moet aanvragen en waarom moet ik me elke keer als ik de pagina open opnieuw aanmelden? Als ik het vierkantje vastzet,herkent hij mijn ww niet steeds en moet ik een nieuwe aanvragen???????? Ik word er zenuwpatient van !!!! hahahaha
een dag niet geKTMt is een dag niet geleefd.....
mark20v
Berichten: 232
Lid geworden op: di okt 24, 2006 20:54
Locatie: Rechts van Arnhem

Heb je de virusscanner en spyware programma up to date? Laat die eens een keer je computer scannen.

Grote kans dat je spyware of zoiets op je PC hebt staan.

Als je deze niet hebt download dan bijvoorbeeld deze gratis versies:
Gratis AVG virusscanner:
http://www.avg.com/filedir/inst/avg_fre ... 7a1428.exe

Gratis ad-aware spyware scanner:
http://www.download.com/Ad-Aware-Annive ... 45910.html


Gr Mark
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Het kan iets te maken hebben met je cookies: log je vaak aan vanaf twee verschillende computers?

Gooi je cookies maar eens weg en kijk of je dan nog steeds problemen hebt met aanloggen.
:toost:
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Kom je binnen met alpha messageboard of met noppenforum ?
gijssie1968
Berichten: 42
Lid geworden op: wo mei 28, 2008 09:55
Locatie: Beverwijk

Wooooooow,wat een hoop info??? :D
ik heb een neiuwe komp,met de uitgebreidste Norton dus is het als het goed is geen cookie of spyware probleem,en ik log altijd aan met dezelfde komp. dus dat lijkt me ook geen oorzaak?
Ik laat de pagina meestal openstaan maar dan moet ik als ik hem aanklik meteen weer mijn gegevens invullen,en vandaag moet ik zels als ik aanlog iedere keer mijn wachtwoord opnieuw aanvragen/??????
dAS WEL HEEL RAAR? Ik werk met Vista en zoals gezegd een splinternieuwe laptop?????
een dag niet geKTMt is een dag niet geleefd.....
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Je moet de cookies schuif op laag zetten.
Ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van maar dit zelfde probleem had ik jaren geleden ook.
Sinds ik dit heb gedaan is het goed gekomen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
roen
Berichten: 328
Lid geworden op: ma okt 30, 2006 21:11

had ik ook met vista explorer, ik werk nu met mozilla firefox en heb er geen last meer van.
mark20v
Berichten: 232
Lid geworden op: di okt 24, 2006 20:54
Locatie: Rechts van Arnhem

gijssie1968 schreef:Wooooooow,wat een hoop info??? :D
ik heb een neiuwe komp,met de uitgebreidste Norton dus is het als het goed is geen cookie of spyware probleem,en ik log altijd aan met dezelfde komp. dus dat lijkt me ook geen oorzaak?
Ik laat de pagina meestal openstaan maar dan moet ik als ik hem aanklik meteen weer mijn gegevens invullen,en vandaag moet ik zels als ik aanlog iedere keer mijn wachtwoord opnieuw aanvragen/??????
dAS WEL HEEL RAAR? Ik werk met Vista en zoals gezegd een splinternieuwe laptop?????
Is jouw probleem sinds de aanschaf, of pas na een tijdje gebruik van je nieuwe computer ontstaan?
Surfdude
Berichten: 98
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 21:54

Probeer de site eens toe te voegen aan je lijstje met trusted sites:

Ga in het dropdown menu naar Extra
Selecteer Internetopties
Klik op tabblad beveiliging
Selecteer vertrouwde / trusted websites
Voeg hier deze site toe
gijssie1968
Berichten: 42
Lid geworden op: wo mei 28, 2008 09:55
Locatie: Beverwijk

Het is pas ontstaan na een tijdje gebruik,maar die laatste opties zal ik ook ff proberen....
een dag niet geKTMt is een dag niet geleefd.....
mark20v
Berichten: 232
Lid geworden op: di okt 24, 2006 20:54
Locatie: Rechts van Arnhem

Als je dat doet delete dan ook direct je cookies en bestanden
>>extra
>>Internet opties
>>druk op button verwijder cookies + verwijder bestanden

Als dit alles niet helpt scan dan toch maar ff je computer op spyware, zeker omdat het pas na een tijdje gebruik van je computer pas is ontstaan. Als het direct vanaf de aanschaf was dan zou het eerder een verkeerde instelling kunnen zijn.
Plaats reactie