Hoi,
dit draadje is te gebruiken voor afspraken regio Utrecht
Afspraken regio Utrecht
Moderators: ghulst, Zot, nijkamp
Wie heeft er zin om aankomende week een keer door de week de Utrechtse Heuvelrug te verkennen?
Ik ben niet een hele snelle jongen.
Ik ben niet een hele snelle jongen.
Hmmm, koffie.
Ik heb een soort van route. Maar vrijdag de 27e komt mij weer niet echt uit, ik heb de 28e een offroad training en ik moet dan nog wat aan mijn motor knutselen.nijkamp schreef:Misschien dat ik vrijdag 27e (halve dag) vrij kan nemen. Heb je daar al een route?
Grtz,
Remco
Hmmm, koffie.
Nee, met een klein groepje met Bryan Zuidinga.nijkamp schreef:Offroad training bij Arjan Brouwer toevallig?
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=6052.0
Hmmm, koffie.
Ik ga zondag a.s. een endurorit van 3.5 uur rijden rond Den Dolder.
Helaas is hij al vol; we rijden met maximaal 3 man om overlast voor de omgeving te voorkomen en deze route zo lang mogelijk open te houden.
Helaas is hij al vol; we rijden met maximaal 3 man om overlast voor de omgeving te voorkomen en deze route zo lang mogelijk open te houden.
Ik ga zondag 22 feb de track die ik vorige week met noppy heb gedaan nog eens proberen. Meer zielen, meer vreugd, max. 3
Geen "kan coole paadjes weer terugvinden garantie". (of enige andere garantie for that matter)
Grtz,
Remco
Geen "kan coole paadjes weer terugvinden garantie". (of enige andere garantie for that matter)
Grtz,
Remco
1290 SAS
Opzich heb ik wel zin om een stukje te rijden. Ik zit op het moment nog wel even met mijn motor, die ligt uit elkaar en produceert geen vonk, maar met een beetje geluk heb ik die vanavond weer goed rijdend.nijkamp schreef:Ik ga zondag 22 feb de track die ik vorige week met noppy heb gedaan nog eens proberen. Meer zielen, meer vreugd, max. 3
Grtz,
Remco
Hmmm, koffie.
Het slogan voor offroad te rijden is voortaan ''hoe minder zielen hoe meer vreugd''nijkamp schreef: Meer zielen, meer vreugd, max. 3
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Het was een leuk stukje. Ik ben zelf bij mij in de buurt ook twee uurtjes wezen rijden en ik kwam hier en daar toch nog wel wat sporen tegen. Iemand van hier?nijkamp schreef:Oke komkommer, laat ff weten. Ik check hier morgenvroeg nog. Ergens begin van de middag rijden.
Grtz,
Remco
Hmmm, koffie.
en ik heb vandaag weer het nodige bijgeleerd en daar gaat het me de eerste tijd vooral om. Vorige week in de 2 over de geluidswal, vandaag in z'n drie. Totdat komkommer er voorbij kwam boenderen. Dus laatste stuk in zijn 4. ("als hij toch met zo'n dikke fiets, dan ik toch zeker...).
@komkommer: zag net op GPS dat we nog een pad gemist hebben. Reden we nu asfalt, maar liep een pad parallel.
Next time
Grtz,
Remco
@komkommer: zag net op GPS dat we nog een pad gemist hebben. Reden we nu asfalt, maar liep een pad parallel.
Next time
Grtz,
Remco
1290 SAS
Hoi Joker,Joker schreef:iemand zin om binnenkort eens wat gebied rond utrecht te gaan verkennen?
Laat maar horen.
Grt Joker
Net begonnen met allroadrijden (vorige week voor het eerst training gedaan, lekker aangeklooid op m'n 80/20 banden ) maar kan niet wachten de omgeving hier te verkennen. Binnenkort kijken waar hier het asfalt ophoudt?
Groeten, Mike
Suzuki DR 650 '97