Gezocht:
Het vacuum-release-plaatje vd vlakschuif van een 2002 SX520.
Moet wel in goede staat zijn.
Groeten,
Frank.
Gezocht: Plaatje vlakschuif 2002 KTM SX520 SX 520
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: do mei 26, 2005 18:32
- Locatie: Gilze
Welke letter moet erop staan???
Ik zelf moet er ook een hebben met een L , maar ze hebben mij de verkeerde gelevert, dus het plaatje met de M.
Ik hoor het wel.
Ik zelf moet er ook een hebben met een L , maar ze hebben mij de verkeerde gelevert, dus het plaatje met de M.
Ik hoor het wel.
Is er niemand die me wil sponsoren???
Hé , de kraai ut gils is der ok nog
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ik ga kijken, laat het zsm weten!De kraai vliegt weer rond schreef:Welke letter moet erop staan???
Ik zelf moet er ook een hebben met een L , maar ze hebben mij de verkeerde gelevert, dus het plaatje met de M.
Ik hoor het wel.
edit: moet ook een 'L' hebben
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: do mei 26, 2005 18:32
- Locatie: Gilze
Hey Frank.
Ik wacht al 3 maanden op dat plaatje, was het op een gegeven moment beu, dus zelf maar aan de slag gegaan.
Een zinke plaat van 1mm dik.
Die netjes op maat gemaakt, en alles aan elkaar gemaakt, de rubbere ring terug gezet, en terug gemonteerd in de carb.
2 keer trappen en hij liep weer.
Misschien een ideetje om ruim 100 euri te besparen.
Het verschil tussen de L en de M is de hoogte van de ronde ring waar de rubbere ring weer inpast.
Bij de M staat deze lager zodat de vlakschuif te hoog komt te zitten en de carb op die manier veel te veel benzine krijgt waardoor je em niet kunt afstellen.
Ik hoor het wel hoe je het gaat oplossen.
Gegroet
Ik wacht al 3 maanden op dat plaatje, was het op een gegeven moment beu, dus zelf maar aan de slag gegaan.
Een zinke plaat van 1mm dik.
Die netjes op maat gemaakt, en alles aan elkaar gemaakt, de rubbere ring terug gezet, en terug gemonteerd in de carb.
2 keer trappen en hij liep weer.
Misschien een ideetje om ruim 100 euri te besparen.
Het verschil tussen de L en de M is de hoogte van de ronde ring waar de rubbere ring weer inpast.
Bij de M staat deze lager zodat de vlakschuif te hoog komt te zitten en de carb op die manier veel te veel benzine krijgt waardoor je em niet kunt afstellen.
Ik hoor het wel hoe je het gaat oplossen.
Gegroet
Is er niemand die me wil sponsoren???
Interessant.De kraai vliegt weer rond schreef:Hey Frank.
Ik wacht al 3 maanden op dat plaatje, was het op een gegeven moment beu, dus zelf maar aan de slag gegaan.
Een zinke plaat van 1mm dik.
Die netjes op maat gemaakt, en alles aan elkaar gemaakt, de rubbere ring terug gezet, en terug gemonteerd in de carb.
2 keer trappen en hij liep weer.
Misschien een ideetje om ruim 100 euri te besparen.
Het verschil tussen de L en de M is de hoogte van de ronde ring waar de rubbere ring weer inpast.
Bij de M staat deze lager zodat de vlakschuif te hoog komt te zitten en de carb op die manier veel te veel benzine krijgt waardoor je em niet kunt afstellen.
Ik hoor het wel hoe je het gaat oplossen.
Gegroet
't Is voor een collega van me, dus zal het doorgeven.
Ik had geïnformeerd bij WPM, die konden het met 2/3 werkdagen leveren zeiden ze. Kosten €133
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: do mei 26, 2005 18:32
- Locatie: Gilze
Hallo Sjoske, die maat van Lallo ja, de jongste tenminste.
Mijn vader is de kraai en ik de spreeuw zoals ze zeggen in het altijd mooie en zonnige Gilze. Je moet de groeten van de kraai doen aan jullie pa Joost.
Mijn vader is de kraai en ik de spreeuw zoals ze zeggen in het altijd mooie en zonnige Gilze. Je moet de groeten van de kraai doen aan jullie pa Joost.
Is er niemand die me wil sponsoren???
ik hebbum uit een blokkie aluminium gedraait en gevijlt , werkt perfect nu al een halfjaar .
zit er aan te denken om dr meer te gaan maken en dan cnc te laten draaien , zo kan de verkoop prijs laag gehouden worden.
als ik er nu 1 conventioneel zou maken is dat een paar uurtjes werk , het is namelijk nogal gepriegel op een (te) grote draaibank.
ik heb eerst de achterkant eraan gedraait waar de rubberring aan komt , vervolgens op de juiste dikte afgestoken , het oude plaatje daarop gelegt , afgetekent en uitgevijlt.
moest wel van een oud vijltje een steekbeiteltje maken van 1.2 mm breed om de groef te kunnen steken van de rubberring.
zit er aan te denken om dr meer te gaan maken en dan cnc te laten draaien , zo kan de verkoop prijs laag gehouden worden.
als ik er nu 1 conventioneel zou maken is dat een paar uurtjes werk , het is namelijk nogal gepriegel op een (te) grote draaibank.
ik heb eerst de achterkant eraan gedraait waar de rubberring aan komt , vervolgens op de juiste dikte afgestoken , het oude plaatje daarop gelegt , afgetekent en uitgevijlt.
moest wel van een oud vijltje een steekbeiteltje maken van 1.2 mm breed om de groef te kunnen steken van de rubberring.
4 strokes only !!
Kort samengevat: jij gaat ze voor ons (professioneel) maken?JoeBaR schreef:ik hebbum uit een blokkie aluminium gedraait en gevijlt , werkt perfect nu al een halfjaar .
zit er aan te denken om dr meer te gaan maken en dan cnc te laten draaien , zo kan de verkoop prijs laag gehouden worden.
als ik er nu 1 conventioneel zou maken is dat een paar uurtjes werk , het is namelijk nogal gepriegel op een (te) grote draaibank.
ik heb eerst de achterkant eraan gedraait waar de rubberring aan komt , vervolgens op de juiste dikte afgestoken , het oude plaatje daarop gelegt , afgetekent en uitgevijlt.
moest wel van een oud vijltje een steekbeiteltje maken van 1.2 mm breed om de groef te kunnen steken van de rubberring.