Hallo, kan iemand mij helpen met een aantal zaken voor de Marokko Raid
tegen eind April 2009? Voornamelijk een 13liter tank voor de KTM 525EXC BJ2003? Eventueel ook een gelzadel. Occasie of bruikleen.
Dank bij voorbaat. 0473/83 68 83
Marokko Raid
Moderator: ghulst
- deedeedirk
Met welke organisatie ga je???
evt een website?
evt een website?
behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Ik heb nog een complete meca systems kit , misschien is dat wat :
Complete Meca system rallye kit voor de KTM 525 bestaande uit :
Vast balhoofd frame met dubbele koplamp , MD roadboekhouder electrisch incl bediening en montageplaat voor ICO , Ohlins stuurdemper inclusief bevestiging , ICO rallye tripmeter incl bediening en sensor , achterframe aluminium met twee allu achtertanks , voortank bestaande uit twee helften , compleet rallye uitlaat systeem , aangepast leder zadel , complete kuip met koplamp bescherming ,
complete skidplate / onderplaat carterbescherming met ingebouwde watertank en gereedschapsruimte , alles in uitstekende staat , is alleen de Pharao rallye in Egypte mee gereden.
MAAK VAN UW STANDAARD KTM EEN ECHTE RALLYE MACHINE , NU VOOR EEN FRACTIE VAN DE NIEUWPRIJS !!!
NETTO PRIJS EURO 3500
Info Jac Thiel , 06 29538825
Er zijn eventueel meer foto's op aanvraag.
Zie marktplaats door op onderstaande link te klikken.
http://link.marktplaats.nl/211795756
Complete Meca system rallye kit voor de KTM 525 bestaande uit :
Vast balhoofd frame met dubbele koplamp , MD roadboekhouder electrisch incl bediening en montageplaat voor ICO , Ohlins stuurdemper inclusief bevestiging , ICO rallye tripmeter incl bediening en sensor , achterframe aluminium met twee allu achtertanks , voortank bestaande uit twee helften , compleet rallye uitlaat systeem , aangepast leder zadel , complete kuip met koplamp bescherming ,
complete skidplate / onderplaat carterbescherming met ingebouwde watertank en gereedschapsruimte , alles in uitstekende staat , is alleen de Pharao rallye in Egypte mee gereden.
MAAK VAN UW STANDAARD KTM EEN ECHTE RALLYE MACHINE , NU VOOR EEN FRACTIE VAN DE NIEUWPRIJS !!!
NETTO PRIJS EURO 3500
Info Jac Thiel , 06 29538825
Er zijn eventueel meer foto's op aanvraag.
Zie marktplaats door op onderstaande link te klikken.
http://link.marktplaats.nl/211795756
Woestijn is fijn !!!
Xander ,xander schreef:Jac,
Je kent mijn prijs hé, als je wil kom ik hem halen.
Xander
Helaas , de prijs is ECHT vast Euro 3500 , ik heb gisteren een advertentie op een duits forum geplaatst en al 3 serieuze kandidaten , 2 duitsers en 1 deen , de deen komt volgende week kijken , en ik neem niet aan dat hij 900 km gaat rijden om alleen maar te kijken.
Dus je moet waarscjinlijk nog snel zijn ook
Jac
Woestijn is fijn !!!
- deedeedirk
heeft eao adventure ook een website????
Zo kan ik wat meer te weten komen of ik evt dit ook ga doen
behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
www.enduroadventure.eudeedeedirk schreef:heeft eao adventure ook een website????