Gezocht: PDS schokdemper KTM

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
mmrizio

De schokbreker van m'n 520 EXC begint te lekken en ik wil zondag Varsseveld nog rijden. Omdat reviseren vóór zondag waarschijnlijk niets meer wordt (of toch?), zoek ik een andere.

Liefst afgestemd op een rustig rijdende offroad rijder, maar op korte termijn is elke passende demper welkom. Als het goed is passen alle PDS dempers vanaf 1999 tot 2006.

Dus heb je een mooi SXS setje gemonteerd (of welke reden dan ook) en heb je de oude nog op zolder liggen, laat het dan even weten op mmrizio apestaart gmail.com .
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Joop

Als je de schokbreker vandaag weg brengt moeten de PDS voor zondag nog wel gereviseerd kunnen worden; tenminste hier in de Achterhoek zou dat nog wel lukken bij een van de bekende bedrijven :D
huskie

Ja hoor, als je ze uitlegt dat je een "wedstrijdrijder" bent, doen ze het wel klaar terwijl u wacht, of smorgens brengen smiddags halen.
Dus hophophop bellen. Wel even vertellen wat er lekt, zodat ze weten of ze die o-ring hebben liggen. :)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
mmrizio

Tsja, ik woon in het westen.

Brabant zou evt. wel kunnen, daar ga ik zo heen en kom ik zaterdag ook....
Maurice

CrazyWezel
Contacteer:

je kan die ktm boer in veldhoven wel is proberen, die heeft vrij veel liggen.. http://www.eddylemmensmotorsport.nl/
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
mmrizio

Ik heb een aantal aanbiedingen in de mail, dus ik denk dat het goedkomt. Nu liefst nog mooi weer zondag a.s.!
Maurice

Plaats reactie