Paul P gaat naar Dakar!

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Paul P

Nee, niet met een Big en zelfs niet (zoals Iwan) met de motor maar lekker laf met de auto. :oops:

Het doel

Op zaterdag 14 februari 2009 vertrek ik, samen met een vriend, in het kader van de Amsterdam Dakar Challenge met een Peugeot 405 van 500 euro voor een reis van 4 weken die ons van Amsterdam via Dakar naar Bamako in Mali zal brengen. In Mali zal onze auto worden geveild en de opbrengst komt geheel ten goede aan het Oxfam/Novib project "Mondig in Mali". Mondig in Mali verzorgt scholing voor kinderen in Mali. Voor de 2500 euro die onze auto hopelijk opbrengt kunnen 100 meisjes naar school.

De middelen

Je zult begrijpen dat dit project een behoorlijke aanslag is op ons privé budget. Daarom zijn wij op zoek naar sponsors! Particulieren en bedrijven die bereid zijn bij te dragen in de kosten. Voor bedrijven bestaat de mogelijkheid om de sponsoring kenbaar te maken d.m.v. stickers op onze auto.

Spreekt dit je aan en wil je ons prive of namens je bedrijf sponsoren, neem dan contact met mij op.

Iedere bijdrage is welkom!

Meer info op onze site:http://www.wijgaannaardakar.9f.com
zappa.suzuki

Cool man 8)
Tijdje terug 2 BIG rijders gesponserd met wat onderdelen.. maar heb niks voor een peugot :?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
spgoesdakar

Hey jongens,

helemaal geweldig.
Jullie zullen een heel avontuur tegemoet gaan.
Geniet er van en heel veel succes.
Mijn sponsoring heb je.

gr Iwan
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
Shifty-PK
Contacteer:

Wat gaaf!

Ik kan je helaas niet helpen met sponsoring want ik moet zelf eerst een baan vinden :wink:

Succes en veel plezier!
Suzuki DR 750SK Big '89

Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Paul P

@ Iwan: Hartstikke bedankt voor je bijdrage!! Het wordt bijzonder gewaardeerd. Ik ga je toevoegen aan onze lijst met sponsors.

Paul P
Amsterdam-Dakar Challenge
team 1307 Taxi Brousse Amsterdam
http://www.wijgaannaardakar.9f.com
CrazyWezel
Contacteer:

leuk man ! :D ik wil zelf nog eens ooit (als ik groot ben :P) op de motor :)
financieel zit sponsoring dr niet in, ik zoek zelf nog n maandelijkse sponsor in banden en remblokken :lol:
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Paul P

Hoi Biggers,

Wij kunnen bijna niet meer wachten maar nog een paar dagen en dan is het zover! Nee ik bedoel niet de Winter Bikkel Rit

Aanstaande zaterdag (14 februari) vertrekken wij samen met 25 andere teams vanaf het strand Blijburg, in de Amsterdamse wijk IJburg , voor de 7700km lange monsterrit die ons van Amsterdam via Dakar naar Bamako in Mali zal brengen.

Wil je hier bij zijn? Dan ben je uiteraard van harte uitgenodigd om ons de eerste meters door het zand te duwen. De officiële start is om 11:00 uur maar wij zullen vanaf ongeveer 10:15 met onze 500 euro bolide aanwezig zijn. Een routebeschrijving naar strand Blijburg vind je hier: http://www.blijburg.nl/

Vanaf zaterdag zullen wij jullie via SMS’jes op de hoogte houden van onze belevenissen onderweg. Deze berichten zijn te volgen via de volgende link: Http://www.amsterdamdakar.com/Teams/Det ... x?idT=3019

We hopen jullie allemaal te zien aanstaande zaterdag!

Renaud & Paul
http://www.wijgaannaardakar.9f.com
bluesman

Hey, good luck to you! It's a dream trip, I am sure this is worth time and effort. Will be following your progress!!! :wink:
zappa.suzuki

Yes.. have fun.. volgende keer op de BIG :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Plaats reactie