Hoe heb jij die slang aan de helm bevestigd ?henry schreef: Isostar oid in de drinkzak bevalt mijn erg goed,
Als ik het mooi wil doen, moet ik een gat voor in m'n helm boren.
Een haaks mondstuk zou ook handig zijn. Bestaan die ?
Moderator: ghulst
Hoe heb jij die slang aan de helm bevestigd ?henry schreef: Isostar oid in de drinkzak bevalt mijn erg goed,
Zit niet aan de helm, steekt voor uit m'n jas (jas is voorbereid, (drink)zak zit achterin)Freek schreef:Hoe heb jij die slang aan de helm bevestigd ?henry schreef: Isostar oid in de drinkzak bevalt mijn erg goed,
Als ik het mooi wil doen, moet ik een gat voor in m'n helm boren.
Een haaks mondstuk zou ook handig zijn. Bestaan die ?
Ha,Freek schreef:Bij mij past ie in mijn jas in het vak van de rugprotector, maar dat voelt niet echt lekker.
Daarom heb ik 'm gewoon in het bijbehorende rugzakje.
Als ik de slang gewoon laat hangen, heeft ie een oude mannenkwaal, hij drupt na.
als er gewoon water in zit, is dat geen probleem. Bij andere drankjes, wordt het al gauw een smeerboel.
Daarom wou ik de slang aan de helm bevestigen.
Ik rij ook al een tijdje met een CAMELBAK. Bevalt erg goed. 1.5 liter vind ik nu wel een beetje weinig, maar meer inhoud weegt natuurlijk ook meer. Camelbak is er vanaf 35 Euroos, Platypus bv. zit daar ook zo in de buurt. Camelbak heeft ook heuptassen, als je niet van een rugzak houdt...Lucky Luke schreef:ik moet ook zo'n zak.
flesjes in tanktas is te omslachtig. bovendien drink je dan steeds
heel veel in één keer terwijl ik liever af en toe een slokje neem.
welke moet ik kopen en wat kost dat?
(2 liter lijkt me wel genoeg)