De 400 schijnt volgend jaar terug te komen. Goed idee? Ik bedoel, meer is toch altijd beter? Of is het de kunst van het weglaten gekomen:het weglaten van cc's?
Wie gaat er de 400 kopen?
2009 ktm 400 exc
Moderator: ghulst
Ha Husky,
Soms is minder beter (althans voor mij).
Mijn 400 van '05 kan nog wel een poosje mee maar tis goed te weten dat er over een paar jaar weer verse 2dehansjes zijn.
Ps hoe is het trouwens afgelopem met die mooie oude bus van je?
gr Niek
Soms is minder beter (althans voor mij).
Mijn 400 van '05 kan nog wel een poosje mee maar tis goed te weten dat er over een paar jaar weer verse 2dehansjes zijn.
Ps hoe is het trouwens afgelopem met die mooie oude bus van je?
gr Niek
Die rijdt rond als "rock and roll" bus. Heeft afgelopen maand weer 3500km kris kros door Frankrijk afgelegd. Schijnt helemaal gebodypaint te zijn
Volgens velen schijnt de 400 ktm de fijnste motor te zijn geweest voor offroad, dus zoals gewoonlijk heeft de fabriek weer goed geluisterd naar haar achterban.
Volgens velen schijnt de 400 ktm de fijnste motor te zijn geweest voor offroad, dus zoals gewoonlijk heeft de fabriek weer goed geluisterd naar haar achterban.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
quote="huskie"]Ik bedoel, meer is toch altijd beter?[/quote]
Zoals ze vroegah zeiden "een zware is je ware".
Ik weet niet of dat nog wel altijd opgaat.
Een lichte motor heeft natuurlijk wel ontzettend veel voordelen (zoals je zelf weet) maar als je ruim 100 kg weegt en lange single tracks rijdt zal een dikke 500 wel voordelen hebben.
De 400 / 450 is toch al jaren heel populair en misschien dat KTM terug denkt aan begin 2000 toen de 400 gewoon niet aan te slepen was (de 520 trouwens ook) en ze willen toch blijven verkopen dus het weer herintroduceren van hun verkoop kanon is een goeie gedachte.
Een 400 kopen? Nou nee, ik heb nog een z.g.a.n Huskie 360 staan die eerst "op" moet.
Als je voor je budget rijdt en regelmatig sleutelt dan is een (dikke) 2 takt nog altijd een betere keus dan een viertakt (vind ik) maar ja dat verrekte geluid van een 2 takt hé ....
Een 4 takt trial daar integen zie ik wel zitten maar ja die maakt bijna geen toeren
Viertakt heeft wel één groot voordeel t.o.v 2 takt en dat is de "bottempower", met een 2 takt moet je blijven jengelen als je langzaam rijdt.
Zoals ze vroegah zeiden "een zware is je ware".
Ik weet niet of dat nog wel altijd opgaat.
Een lichte motor heeft natuurlijk wel ontzettend veel voordelen (zoals je zelf weet) maar als je ruim 100 kg weegt en lange single tracks rijdt zal een dikke 500 wel voordelen hebben.
De 400 / 450 is toch al jaren heel populair en misschien dat KTM terug denkt aan begin 2000 toen de 400 gewoon niet aan te slepen was (de 520 trouwens ook) en ze willen toch blijven verkopen dus het weer herintroduceren van hun verkoop kanon is een goeie gedachte.
Een 400 kopen? Nou nee, ik heb nog een z.g.a.n Huskie 360 staan die eerst "op" moet.
Als je voor je budget rijdt en regelmatig sleutelt dan is een (dikke) 2 takt nog altijd een betere keus dan een viertakt (vind ik) maar ja dat verrekte geluid van een 2 takt hé ....
Een 4 takt trial daar integen zie ik wel zitten maar ja die maakt bijna geen toeren
Viertakt heeft wel één groot voordeel t.o.v 2 takt en dat is de "bottempower", met een 2 takt moet je blijven jengelen als je langzaam rijdt.