weet iemand of er al een doorbraak is inzake het gebruiken van militaire oefenterreinen in de enduro en/of off road?
met name Havelte had hierdoor vorig jaar veel problemen, en moest de ritten afgelasten
de KNMV zou proberen hiervoor toestemming te krijgen, maar tot op heden heb ik hiervan (nog) niets gehoord
overigens: is het gebied De Haar in de buurt van Assen ook te gebruiken door ons als noppenfans? het is een gebied wat ligt tegen de TT baan aan, en lijkt mij een mooie speelplaats voor de motor
iemand ervaring in dit gebied?
enduro / off road op militaire oefenterreinen
Moderator: ghulst
Niks gehoord...
De organisatie van de KTM dag heeft het 2 jaar geleden wel voor elkaar gekregen dat de hei voor de route gebruikt mocht worden.
Mocht de landmacht een beetje kanonnenvlees werven als tegenprestatie.
Misschien ook een optie voor daar?
De organisatie van de KTM dag heeft het 2 jaar geleden wel voor elkaar gekregen dat de hei voor de route gebruikt mocht worden.
Mocht de landmacht een beetje kanonnenvlees werven als tegenprestatie.
Misschien ook een optie voor daar?
-
Ik heb pas nog een KNMV man gesproken maar die vertelde me dat er nog niet echt vooruitgang in zat. Die man vertelde me ook dat het probleem niet veroorzaakt werd door een beleidswijziging bij Defensie maar dat er gewoon een andere baas was die niks had met motoren.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
- Contacteer:
Vergeet het maar met die militaire oefenterreinen. Als men vergeet een gat te dichten of een schuttersputje te dichten en jij rijdt er op volle snelheid in, dan kun je defensie aansprakelijk stellen. Met een georganiseerde rit wil het nog wel lukken, maar een militair terrein dat opengesteld is voor offroadrijden, behoort definitief tot het verleden.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
-
Het gaat hier toch over georganiseerde KNMV offroad ritten en enduro's?
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Vergeet het maar om hier te rijden, ten strengste verboden met zeer regelmatig controle.
Ik rijd hier zeer regelmatig, alleen gebruik het als verbindings stuk. Vind het ook niet echt de moeite om hier langdurig te rijden. Erg lange stukken met veel flauwe bochten.
Als je van PD achtige trajecten houdt met stukken van vol 5 en 6, zou het misschien de moeite waard zijn. Ik ben meer van de technische stukken.
Vind het ook te link om met deze hoge snelheden daar te rijden aangezien hier delen van het parcours nog al eens veranderen.
Afgelopen week was ik hier nog, hadden ze een gracht(je) dwars over het parcours gegraven, schrok me kapot en kon er nog overheen springen (na eerst door de schrik vol in de ankers te gaan en er achter te komen dat ik dit niet zou redden maar op hoop van zegen gas bij gegeven)
Ik rijd hier zeer regelmatig, alleen gebruik het als verbindings stuk. Vind het ook niet echt de moeite om hier langdurig te rijden. Erg lange stukken met veel flauwe bochten.
Als je van PD achtige trajecten houdt met stukken van vol 5 en 6, zou het misschien de moeite waard zijn. Ik ben meer van de technische stukken.
Vind het ook te link om met deze hoge snelheden daar te rijden aangezien hier delen van het parcours nog al eens veranderen.
Afgelopen week was ik hier nog, hadden ze een gracht(je) dwars over het parcours gegraven, schrok me kapot en kon er nog overheen springen (na eerst door de schrik vol in de ankers te gaan en er achter te komen dat ik dit niet zou redden maar op hoop van zegen gas bij gegeven)
-
Leuk hier, geen herrie, niet roken, altijd ID bewijs bij je hebben, schoolboeken die betaald worden door verkeersboetes te verhogen, gingen al stemmen op om te gaan bepalen hoe vet ons gehakt mag zijn..
Iemand dat boek van J. Orwell gelezen?
Kom uit een links nest maar ben ze nu best zat...
Iemand dat boek van J. Orwell gelezen?
Kom uit een links nest maar ben ze nu best zat...
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
En toch kom ik over 3 weken weer graag in dat landje wonen...... hier geen last van al wat je boven noemt maar toch is er iets wat je na een paar jaar doet terug verlangen.....
You're free to do as we tell you!