http://www.motocrossplanet.nl/nieuws/id ... talie.html

Moderator: ghulst
Waar hedde gij de tweede manche MX1 gezien dan (de rest heb ik wel helemaal maar niet allemaal live gezien op Sporza en Motors TV) ?adje schreef:En er komen nog meer zanderige banen![]()
Maar hij staat zijn mannetje ook op harde banen.
Heb ook de hele zondagmiddag live cross op de tv gekeken MX1 en MX2
Had ik ook gehoord. Ik dacht al dat hij een erg grote inzinking had!.Sjokske schreef:Waar hedde gij de tweede manche MX1 gezien dan (de rest heb ik wel helemaal maar niet allemaal live gezien op Sporza en Motors TV) ?adje schreef:En er komen nog meer zanderige banen![]()
Maar hij staat zijn mannetje ook op harde banen.
Heb ook de hele zondagmiddag live cross op de tv gekeken MX1 en MX2
Is wel genieten met Calimero zo vooraan, alleen moeten die Belgische commentatoren me niet zo laten schrikken als ze hem met Bill verwisselen.
Op Eurosport 2 heb je de 2de manche MX1 live kunnen zienSjokske schreef: Waar hedde gij de tweede manche MX1 gezien dan (de rest heb ik wel helemaal maar niet allemaal live gezien op Sporza en Motors TV) ?
STTEVE schreef:Ik ben er wel blij mee dat Sporza al die wedstrijden uitzend. Logisch, met al die Belgen voorin.
Leve de digibox van upc.STTEVE schreef:EuroSport 2 ziet niet bij mij op de kabel, en van de Nederlandse zenders hoef ik niks te verwachten. Dus ben ik blij met Sporza.
Heb ik aan zitten denken, maar ik wil niet voor elke TV in huis een extra box aan te schaffen.Houten Klaas schreef:Leve de digibox van upc.STTEVE schreef:EuroSport 2 ziet niet bij mij op de kabel, en van de Nederlandse zenders hoef ik niks te verwachten. Dus ben ik blij met Sporza.