Victory Tohogne 27/04

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Kosynsky

ik zal er zijn, mijn eerste afspraak met de Victory Club in 2008
wheeling_jo

Kosynsky schreef:ik zal er zijn, mijn eerste afspraak met de Victory Club in 2008
Wij zijn vorige week (13-04) ook al geweest en dan was het bijna niet te doen. Het weer ziet er beter uit en het is een fantastisch parcours (als het droog ligt)
Hopelijk is mijn moto klaar tegen dan, is nu binnen omdat hij heel slecht start (om niet te zeggen, bijna niet meer)

tot dan (ik rij met een Rood-Zwarte TE510 en mijne maat met een blauw-gele TE250)

grtz en tot dan

Josken
sjikkentip

Kosynsky schreef:ik zal er zijn, mijn eerste afspraak met de Victory Club in 2008
We zitten dat weekend in Spanje,een 3 daagse gaan rijden maar in de toekomst zou ik wel eens willen deelnemen aan de Victory 'crossen'.
Kwestie van mijn erbarmelijke techniek op een crossparcour eens bij te schaven... :oops:
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
stefaan525
Contacteer:

sjikkentip schreef:
We zitten dat weekend in Spanje,een 3 daagse gaan rijden maar in de toekomst zou ik wel eens willen deelnemen aan de Victory 'crossen'.
Kwestie van mijn erbarmelijke techniek op een crossparcour eens bij te schaven... :oops:
si,si e viva espania (of zoiets) :lol: :lol:
wheeling_jo

Het was vree wijs en één van de mooiste omlopen die er zijn .... zeer goed weer en geen stof op het parcours !!

@ Stefan : hoe was het weekend ?

grtz

josken
Kosynsky

het was niet mijn ding gisteren, was wel schoon parcours, maar gewoon te veel draaien en keren voor mij
had bij oefenronde al last in de handen dus wist meteen hoe laat het was :-)
ma idd wel goe weer en geen stof...
op naar de volgende ....
Plaats reactie