husqvarna te 410 enduro
Moderator: ghulst
heb in het verleden een huskie te410 gehad van bwj. 1997 nog het type met 2 uitlaten aan iedere kant een van het zadel ben daar heel goed over tevreden geweest heb mijn gedachte toen gezet op een yamaha yz426f van 2002 maar toen toch gekozen voor de huskie te410 2001
Rijgenot, opbouw van de motor, betrouwbaarheid (voor mij toch),power uitzicht, afstand tot de dichtsbijzijnde dealer, prijs vd onderdelen,...kees 8x schreef:heb al een yamaha yz426 gehad alles bij mekaar een hoop miserie was misschien een miskoop maar de rij ervaring was wel goed te noemen dit was dan misschien een miskoop en wat voor reden heb jij om voor de yamaha te gaan
Ja, het is te zien van wie je deze motor koopt. 2dehands een motor kopen is nu eenmaal altijd een beetje een risico, aangezien je het blok niet kan openhalen voor je hem koopt. Best van betrouwbare mensen kopen, dan kom je later mss minder voor verassingen te staan(als je dat op voorhand al kan merken natuurlijk)
Ik bekijk het zo:
Een tip-top in orde Yamaha gaat boven een tip-top in orde Husky
Maar als jij met je vorige zoveel kosten hebt gehad, zal dat mss geen tip-top in orde Yamaha geweest zijn, eerder wat pech.
Maar aan die husky zal je ongetwijfeld ook genot beleven, zeker niet liggen piekeren of het al dan niet een miskoop was ! (Als dat zo is, zal je dat wel merken )
PS: Als jij één keer pech hebt met een vrouw, ga je toch ook niet meteen overschakelen op de mannen
-
- Contacteer:
Heb 2 jaar met plezier met een TE 410 uit 2001 gereden.
Enige wat ik er aan gedaan heb is vering aan mijn gewicht aangepast en om de 2 offroadritjes de olie ververst. Uiteindelijk ook de koppeling vervangen omdat die eigenlijk al versleten was toen ik hem kocht. Verder geen noemenswaardige problemen.
Als je lief bent voor je fietsje is het fietsje ook lief voor jou.
Enige wat ik er aan gedaan heb is vering aan mijn gewicht aangepast en om de 2 offroadritjes de olie ververst. Uiteindelijk ook de koppeling vervangen omdat die eigenlijk al versleten was toen ik hem kocht. Verder geen noemenswaardige problemen.
Als je lief bent voor je fietsje is het fietsje ook lief voor jou.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
ja zo dacht ik er ook over geldt trouwens ook met vrouwen zo als je daar goed met bent krijg je er ook iets voor terug maar ben je nog steeds huskie rijder en zo te lezen ben je er heel goed over tevreden toch alvast bedankt voor de reactie
-
- Contacteer:
euhhh nee, geen husky meer maar een gasgas 450.Ook bijzonder prettig
Ach als je er maar schik mee hebt maakt het niet uit met wat je rijdt.
Ach als je er maar schik mee hebt maakt het niet uit met wat je rijdt.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl