binnenkort komt er een nieuwe cilinder op mijn honda crf,hoe moet ik die nu juist inrijden want sommigen zeggen half uur 1/4 gas,dan half uur 2/4 gas ,... sommigen zeggen dan een half uur ni te hoog in toeren en sommigen rijden die helemaal ni in,direk vol gas
wat is nu het beste?volgens mij het eerste,wat denken julie?
inrijden nieuwe cilinder(cross)
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
hmm t is ne 4-takt dus ik ben niet zeker, maar mijn 2-takt CR250 is simpel:
een rondje of 2 op een crossparcours op het gemakje rondtoeren (minuut of 5). Erna is ie ingelopen. Dus niet veel moeite doen.
Hou er ook rekening bij dat als je enkel je piston vervangt er misschien wat minder inrijperiode is als normaal bij een 4-takt, de lagers, nokkenas, etc zullen al wel ingesleten zijn...
een rondje of 2 op een crossparcours op het gemakje rondtoeren (minuut of 5). Erna is ie ingelopen. Dus niet veel moeite doen.
Hou er ook rekening bij dat als je enkel je piston vervangt er misschien wat minder inrijperiode is als normaal bij een 4-takt, de lagers, nokkenas, etc zullen al wel ingesleten zijn...
CR250'90,'91;XR350R'83,...
zo snel?
tja de krukaslagers zijn ook vervangen en de drijfstang ook,dus ik ga ni na twee rondes al vol gas geve ze,
waar gij nog crossen behalve lommel?
ik ga bijna elke week(als mijn brommer wilt) naar Loenhout,tege Wuustwezel.
tja de krukaslagers zijn ook vervangen en de drijfstang ook,dus ik ga ni na twee rondes al vol gas geve ze,
waar gij nog crossen behalve lommel?
ik ga bijna elke week(als mijn brommer wilt) naar Loenhout,tege Wuustwezel.
-
- Contacteer:
Ik dus meestal Lommel, heb er nu een jaarabbo. Anders ook wel es Neeroeteren, Lille, Maastricht,...
Loenhout, wat zijn daar deopeningsuren/prijzen van?
Loenhout, wat zijn daar deopeningsuren/prijzen van?
CR250'90,'91;XR350R'83,...
eum,elke dag open behalve vrijdag,ik denk van 10 tot 19-20 ofzo,ben niet zeker,je kan er alleen rijden met een jaarabbonement en da kost tussen de 50 en 75 euro,het is wel een circuit zonder kantine,toiletten,het is dus een circuit tussen de velden,geen al te groot,wel technisch en meestal wordt het zaterdag gelijkgetrokken .
De "verantwoordelijke" is btw de nonkel van kevin strijbos
De "verantwoordelijke" is btw de nonkel van kevin strijbos