en daarop IK BEN LID VAN NOPPENFORUM looool

Moderator: ghulst
spiegelactualludo schreef:hmmmsss achter de tv
ervoor lijkt me gemakkelijker![]()
![]()
Hehe , weet je wat probleem is. Mijn vader (waar ik zowizo aan gebonden zit aangezien ik nog geen 18 ben... ,nog ½ jaartje trouwens) vind crosskijken wel leuk maar geen heledag.....Hein van Buuren schreef:Valt een beetje tegen voor een crossfreak als jij Rudy.
Ga je wel naar de indoorcross in Gelredome en naar het ONK maar laat je de grote prijs schieten, je wordt ook een dagje ouder zo te zien
nopeCruala schreef:zeg rudy,helemaal onderaan staat er bij u altijd: 2-stokes,
is het niet 2-strokes???
Vanachter het lint was voor de meeste toeschouwers duidelijk dat Pichon er langs zou gaan; zo ontspannen als die er achteraan reed, was dat een kwestie van tijd. En dan Everts nog klagen ook terwijl hij zelf toch de eerste keer zijn voorwiel tegen de achteras van Pichon zette (in een bocht naar links). Misschien dat de spaken pas bij de 2e 'touchee' braken, maar dan had hij er wel zelf om gevraagd. Verder was het wel een mooi dagje, ook met de 125. T'is alleen een beetje schandelijk dat Nederland in de 250/450 niet bepaald aanwezig is en allerlei ontwikkelingslanden wel!!STTEVE schreef: Vergis ik me of zag ik Everts toch een klein beetje onder de druk bezwijken? Als dit de rest van t seizoen zo doorgaat gaan we een hoop mooie duels zien, zeker als Smets er zich ook nog mee kan bemoeien!
STTEVE schreef:Arme Rudy, is afhankelijk van zijn vader (want nog net geen 18 jaar) , kan nog geen klokkijken
kan nog niet spellen (want 'r' vergeten), kan niet naar valkenswaard....sterkte....uit solidariteit ben ik ook niet gegaan maar heb t op Eurosport gezien.![]()
Vergis ik me of zag ik Everts toch een klein beetje onder de druk bezwijken? Als dit de rest van t seizoen zo doorgaat gaan we een hoop mooie duels zien, zeker als Smets er zich ook nog mee kan bemoeien!