Ik heb mijn big nog wat lichter en slanker gemaakt .Hier enkele foto's.
grtn
nieuwe kont onder mijn Dr
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Heb er nooit last van maar begin toch een beetje jaloers te worden 

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
als je houdt van een goede nachtrust laat je alles bij het oude.Het is een heleboel werk maar hij rijdt echt wel heel strak.
Half april ben ik met nog twee "gechopte" bigs naar Marokko voor wat avontuur en testwerk.
grtn
Half april ben ik met nog twee "gechopte" bigs naar Marokko voor wat avontuur en testwerk.
grtn
-
Begin met de vering, voor binnen vering al vervangen [bij Shiny] en heb voor achter een progesievere demper liggen van pjlaurens..
Heb een voornaaf en ophoog bussen ligen voor een 17" supermotard voorwiel om dat eens op de weg te proberen
Ga eens kijken wat voor carb's setting Shiny heeft om te kijken of ik Dirty wat pitiger kan krijgen en ga daar dan eens wat van af slopen om hem lichter te maken..
En dan...
Hoop ik wat lichters er bij te kopen voor dat ik net zo ver ga als jij
Heb een voornaaf en ophoog bussen ligen voor een 17" supermotard voorwiel om dat eens op de weg te proberen

Ga eens kijken wat voor carb's setting Shiny heeft om te kijken of ik Dirty wat pitiger kan krijgen en ga daar dan eens wat van af slopen om hem lichter te maken..
En dan...
Hoop ik wat lichters er bij te kopen voor dat ik net zo ver ga als jij

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Zie ik het goed, heb je het achterframe van je big geslepen en er eentje van je ktm lc4 adventure op gelast?
Heftig hoor. Ik ben nog altijd benieuwd naar de cijfers van je nieuwe gewicht.
Heftig hoor. Ik ben nog altijd benieuwd naar de cijfers van je nieuwe gewicht.
Laatst gewijzigd door Shifty-PK op di feb 19, 2008 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Het achterframe van mijn Lc 4 adventure was aangebout aan het frame. Dat van de big gelast. Ik heb het er afgeslepen en 4 plaatjes aangelast en het achterframe van de adventure aangebout. De luchtfitler en batterij zit nog zoals het zat op de big, maar de cdi en bobine en gelijkrichter kregen een andere plaats.
het is wel een hele mooie klusktmboven schreef:Het achterframe van mijn Lc 4 adventure was aangebout aan het frame. Dat van de big gelast. Ik heb het er afgeslepen en 4 plaatjes aangelast en het achterframe van de adventure aangebout. De luchtfitler en batterij zit nog zoals het zat op de big, maar de cdi en BOBINE ? en gelijkrichter kregen een andere plaats.

have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.