Arabisch kontje
Moderator: ghulst
kan iemand chassisnummers lezen op die bikes? hebben er denk ik al 2 terug gevonden... binnen enkele jaren rijden we vast ook met zo een nummerplaten rond.
greetz
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Die platen zijn hier volkomen illegaal, die mogen hier niet binnen. Eigen nummerplaten eerst. Vol = vol (één plaat per motor, geen motoren met dubbele nationaliteiten.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Hiermee moet het je best te doen zijn om het chassisnummer te ontrafelen dunkt me.

Oh wacht even, die staat gewoon in ons schrift. Kweetniet wat voor een spec deze fiets heeft, weet wel dat mijn ovloV XC70 een europese spec heeft met betere koeling voor de remmen en arabsiche tekst in de spiegels dat objecten dichterbij kunnen zijn dan ze lijken (amerikaanse erfenis). En als deze fietsen (en mijn aouto) in NL aankomen hebben ze arabische export platen erop, best geinig om een tijdje mee rond te rijden!

Oh wacht even, die staat gewoon in ons schrift. Kweetniet wat voor een spec deze fiets heeft, weet wel dat mijn ovloV XC70 een europese spec heeft met betere koeling voor de remmen en arabsiche tekst in de spiegels dat objecten dichterbij kunnen zijn dan ze lijken (amerikaanse erfenis). En als deze fietsen (en mijn aouto) in NL aankomen hebben ze arabische export platen erop, best geinig om een tijdje mee rond te rijden!
You're free to do as we tell you!
John Doorzon noemt dit: "Sliertjestaal"... Daar kan ik wel wat mee... 

Je moet niet doen, je moet niet laten!
Het zijn in elk geval mooie souveniers die kentekenplaten!
Alleen de 9 kun je vergelijken met hoe wij het schrijven 

Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
Heb ooit Japans geleerd, maar daar is zelf niks van te maken.
Ja, het is eigenlijk heel grappig... WIJ hebben de arbische cijfers, en de Arabieren zelf niet meer!
sterker nog.. zelfs het woord cijfer is uit het arabisch afkomstig.
sterker nog.. zelfs het woord cijfer is uit het arabisch afkomstig.
Beetje plat kontje hoor