er is zijn bij mij 3 crossers uit mijn schuur gestolen
1 yamaha yzf 250 USA ( GEEL ) bj 2006
ktm sx 65 automaat bj 2004
pw 50 met oranje velgjes bj 2003
plus een paar helmen en laarsen en crosskleding !!!!!
mocht iemand iets van dit gezien of aangeboden worden , laat het mij dan horen
de goude tip krijg een hoge beloning !!!!!
alvast bedankt dennis
let op !!!!! 3 motoren gestolen hoge beloning !!!
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
lang leve 4 takt !!!
Ook al
Is toch niet normaal.
Op het MXworld forum zijn in de laatste week ook al tig motoren gestolen.
Succes met het terugvinden van je motoren maar ik vrees het ergste voor je.
Is toch niet normaal.
Op het MXworld forum zijn in de laatste week ook al tig motoren gestolen.
Succes met het terugvinden van je motoren maar ik vrees het ergste voor je.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Contacteer:
ja het is super klote !!
en vooral die motortjes van die klein kinders !!!
en ook alle kleding , je zou zeggen wat hebben ze eraan er staan allemaal namen en zo op !!!!
ik mag lije als ze er een meter op rijden dat ze hun nek breken !!!!
fijn he die grenzen open ,kunne ze alles tenminste zo de grens over doen !!!!!!!!
en vooral die motortjes van die klein kinders !!!
en ook alle kleding , je zou zeggen wat hebben ze eraan er staan allemaal namen en zo op !!!!
ik mag lije als ze er een meter op rijden dat ze hun nek breken !!!!
fijn he die grenzen open ,kunne ze alles tenminste zo de grens over doen !!!!!!!!
lang leve 4 takt !!!
Ik ben bang dat het toch min of meer bekende van je zijn.
Die goed op de hoogte zijn van hoe binnen te komen etc.
Iedereen die veel binnenloop heeft, doordat hij bevoorbeeld zaken aanbied, verkoopt, of gewoon veel mensen helpt etc krijgt volk over de vloer, die kunnen besluiten tijdens "niet" openingsuren eens terug te komen.
Iedereen die veel binnenloop heeft, doordat hij bevoorbeeld zaken aanbied, verkoopt, of gewoon veel mensen helpt etc krijgt volk over de vloer, die kunnen besluiten tijdens "niet" openingsuren eens terug te komen.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Leg me dan eens uit hoe oostduitsers, na een paar jaar voor een karig loon gewerkt te hebben, een recente 530, A8 of mercedes sprinter kunnen bekostigen? Vorig jaar een boxer bestelwagen met heel mijn hebben en houden erin laten stelen en ben er nog steeds een beetje pissed om. En ja, ik kan alleen maar vermoeden, maar als ik zoveel bestelwagens met pl en cz kentekenplaten zie rondrijden denk ik toch dat er een bloeiende nachtelijke export is. Idem voor enduro's. Ze worden momenteel bij de vleet gestolen. Zo groot is het cross- en endurowereldje toch ook weer niet dat je hier onopvallend wisselstukken kunt blijven verkopen.huskie schreef:Ik ben bang dat het toch min of meer bekende van je zijn.
Dat denk ik ook al lang.
Langs de andere kant...De gestolen goederen worden wel in je eigen land aangegeven, maar volgens mij is de communicatie tussen de verschillende landen zo goed als men laars. Slecht dus. Niemand zal het merken als je gestolen goederen koopt. Op niet elk onderdeel staat trouwens een nummer. Zo is het nog steeds voordelig om een motor te stelen en alle onderdelen zonder nummer te verkopen. De kader vernietig je, of verbouw je, en klaar is kees. Geen wonder dat die Polen etc zo vaak blijven terugkomen.
Langs de andere kant...De gestolen goederen worden wel in je eigen land aangegeven, maar volgens mij is de communicatie tussen de verschillende landen zo goed als men laars. Slecht dus. Niemand zal het merken als je gestolen goederen koopt. Op niet elk onderdeel staat trouwens een nummer. Zo is het nog steeds voordelig om een motor te stelen en alle onderdelen zonder nummer te verkopen. De kader vernietig je, of verbouw je, en klaar is kees. Geen wonder dat die Polen etc zo vaak blijven terugkomen.
verdomme zeg, das niet te schatten, vorig jaar hebben ze zo men fireblade gestolen, was ook zuur geld. moesten ze nu mijn endurootje stelen dan ga ik hans van temsen achterna... heb ik me gezworen...
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Wie is Hans van Temsen en wat deed hij ??
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
haalde het in zen hoofd ergens een jaar geleden een 2loop vast te nemen en als een wilde in het rond te gaan schieten in antwerpen al dan niet met racistische bedoelingen....
-
Snap je, maakt me niet uit welk kleurtje/land maar als ik iemand betrap die weer m'n motor wil stelen ga ik tijdje dansen op hem.. en leg hem dan een paar deuren verder neer hij zal daarna niet meer kunnen dansen..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Heb ik me ook altijd voorgenomen, maar als ze met een paar man zijn en wat zware metalen bij hebben kun je misschien toch beter de verzekering moeten bellen. Ben voor mezelf niet zo bang, maar er lopen er thuis nog een paar rond waar ik nog wat langer plezier van wil hebben.
Mocht je die bewuste toch even "helpen" dan kun je beter zorgen dat hij niet meer kan ademen i.p.v. dansen, anders komtie misschien nog eens op herhaling.
Mocht je die bewuste toch even "helpen" dan kun je beter zorgen dat hij niet meer kan ademen i.p.v. dansen, anders komtie misschien nog eens op herhaling.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
als ik het haal tegen een bende inbrekers, zal, ik het niet posten op het forum, ze zullen enkel diep in men tuintje zitten... niemand mist die soort toch...
-
Er schijnen goed plantjes op te groeien
Klx300R schreef:als ik het haal tegen een bende inbrekers, zal, ik het niet posten op het forum, ze zullen enkel diep in men tuintje zitten... niemand mist die soort toch...
pas op, ik zou het toch ook graag horen wie ze waren. want ik ben namelijk ook op zoek naar die kl**tzakken.
het is duidelijk een bende, want er zijn geweldig veel diefstallen gebeurd op korte tijd, met gelijkaardigewerkwijze. volgens mij hebben we het allemaal over 1 en dezelfde bende.
Even een domme vraag tussendoor: Hoe weten die gasten dat ze precies jullie schuurtjes moeten openbreken? KTM stickers op de deur? Motortrailer voor het huis? Of breken ze de hele buurt open?
Maurice
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
dat is de vraag die ik me ook stel. Die vriend van mij waar ze die wr250f gestolen hebben, heeft helemaal nix tentoon gesteld. tevens heeft hij ook nix te koop gezet oid waardoor er vreemde mensen op zijn terrein zijn geweest. toch wisten de inbrekers EXACT in welke schuur ze moesten zijn, en hoe ze via het dak binnen konden geraken. vandaar dat we eerst dachten, dat het bekende moesten zijn. maar nu blijkt dat bij ad en nog een paar, op dezelfde wijze ingebroken is.mmrizio schreef:Even een domme vraag tussendoor: Hoe weten die gasten dat ze precies jullie schuurtjes moeten openbreken? KTM stickers op de deur? Motortrailer voor het huis? Of breken ze de hele buurt open?
miss moeten we eens samen nagaan als we gezamelijke kennissen hebben??
-
Of een verklikker....
One life , Live it..
misschien vergezocht, maar tijdens een offroadritje aan het einde paar willekeurige auto's naar huis volgen? kost beetje brandstof en ze hebben een locatie met een mooie brommerpHino schreef:dat is de vraag die ik me ook stel. Die vriend van mij waar ze die wr250f gestolen hebben, heeft helemaal nix tentoon gesteld. tevens heeft hij ook nix te koop gezet oid waardoor er vreemde mensen op zijn terrein zijn geweest. toch wisten de inbrekers EXACT in welke schuur ze moesten zijn, en hoe ze via het dak binnen konden geraken. vandaar dat we eerst dachten, dat het bekende moesten zijn. maar nu blijkt dat bij ad en nog een paar, op dezelfde wijze ingebroken is.mmrizio schreef:Even een domme vraag tussendoor: Hoe weten die gasten dat ze precies jullie schuurtjes moeten openbreken? KTM stickers op de deur? Motortrailer voor het huis? Of breken ze de hele buurt open?
miss moeten we eens samen nagaan als we gezamelijke kennissen hebben??
Allways replace the cheapest parts first
-
Is waarschijnlijk niet vergezocht en ze volgen de fietsen die ze willen hebben..
Klopt niet helemaal. In Handel is 3 jaar geleden een glodnieuwe TM gestolen.Sjokske schreef:Dus volgens d'n Ad z'n theorie een TM-sticker erop plakken
-
- Contacteer:
ik denk dat ze de adressen van iemand krijgen die weet wie er allemaal een licentie hebben of zo van de knmv
er werden de nacht dat ze bij mij gestolen werden op 2 plaatssen meer in mijn dorp crossers gestolen
maar wel aan de andere kant van het dorp
dat is GEEEEN toeval !!!!!!!!!!!!
corrupte mensen denk ik zelf
er werden de nacht dat ze bij mij gestolen werden op 2 plaatssen meer in mijn dorp crossers gestolen
maar wel aan de andere kant van het dorp
dat is GEEEEN toeval !!!!!!!!!!!!
corrupte mensen denk ik zelf
lang leve 4 takt !!!