Hier maar je sugesties voor 2008..
Waar?
Waneer?
All/off road?
Sugesties NL DR BIG meeting 2008?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Laatst gewijzigd door zappa.suzuki op zo jan 27, 2008 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Belgische ardennen
Ik heb weer een heleboel mooie routes gevonden.
Buiten het wandelaars seizoen

Ik heb weer een heleboel mooie routes gevonden.
Buiten het wandelaars seizoen

Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
Hmm lekker weekendje weg voor de noppen gekken en een dag rit voor de meer weg georienteerden?
-
Kreeg een berichtje van uit Engeland..
We moeten nu wel
van BIG BOB
Is the DRBIG Club in Holland having a rally again this year?
I know the Germans are having one in the Harz mountains in May, but no one likes the Germans so we probably won`t be going to that one.
We moeten nu wel

van BIG BOB
Is the DRBIG Club in Holland having a rally again this year?
I know the Germans are having one in the Harz mountains in May, but no one likes the Germans so we probably won`t be going to that one.
it seems to me that BIG driving germans are good people
when you go there you will be possitively suprised
the war is over , let's go on with our lives
me for one like them , and will be there with some dutch friends
but i don't think it will be with an off road part
when you go there you will be possitively suprised
the war is over , let's go on with our lives

me for one like them , and will be there with some dutch friends
but i don't think it will be with an off road part

have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
Was er vorig jaar ook geen off-road? mag/kan dat niet in Duitsland?
ik vond bilstain leuk om even te spelen,maar met een big heb je er eigenlijk niet zoveel te zoeken800S schreef:bilstain misschien...?
of is dat tè hard-core?
moet zeggen dat mijn voorkeur wel uitgaat naar een hotelletje!
begin/half april oid?? (is het nog lekker fris buiten)
het is meer trialachtig

Laatst gewijzigd door BIG88 op do jan 10, 2008 22:44, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Liefst beetje midden NL, en een off-road rit voor beginners/redelijk ervaren en 1 voor gevorderden.. op en leuke camping met ruime bier vooraad en de volgende dag een rustig asfalt ritje om de kater uit te laten
Heb het roadbook van de BDM rit nog liggen, maar weet niet of er rond putten ook wat lastiger trein is te vinden.. Mischien de zandbak van de A.Brouwer rit maar verder heb ik nog niet echt iets lastigs gereden daar..
Verder een leuk weekend weg voor de echte noppers erbij?

Heb het roadbook van de BDM rit nog liggen, maar weet niet of er rond putten ook wat lastiger trein is te vinden.. Mischien de zandbak van de A.Brouwer rit maar verder heb ik nog niet echt iets lastigs gereden daar..
Verder een leuk weekend weg voor de echte noppers erbij?
kom nog maar net kijken, als ik het zelf zeg tenminste....(1jaar oid)
dus ik ken nog maar weinig plekken en een roadbookrit heb ik nog nooit gereden, maar ga een uitdaging niet uit de weg!
hier in NH is eigenlijk niets legaals behalve de kuil en speelterrein bij alkmaar(max.20 min.)
ERZBERG??? maar dat ligt niet echt in de buurt......
de A.B. rit was wel ok dacht ik aan de foto`s te zien........
dus ik ken nog maar weinig plekken en een roadbookrit heb ik nog nooit gereden, maar ga een uitdaging niet uit de weg!
hier in NH is eigenlijk niets legaals behalve de kuil en speelterrein bij alkmaar(max.20 min.)
ERZBERG??? maar dat ligt niet echt in de buurt......
de A.B. rit was wel ok dacht ik aan de foto`s te zien........
-
Maak je niet druk Sander, je kan gewoon mee met de gevorderden
zit net te denken..
waarschijnlijke deelnemers...
Zappa
Josja= Shifty
Sander= 800S
Hans H =BIG88
LEO
Iwan
Hans= de antrapper
Arjan=Ridge
Mischien
Arco= Barros
KTMboven
Dennis= Camokat
Zijn allemaal gevorderde off-roaders, Shifty en ik gaan naar Frankrijk om te spelen met Appie.. schijnt erg leuk rijden te zijn..
Waarom gaan we niet als groep? NL BIG Club Meeting in Frankrijk?

zit net te denken..
waarschijnlijke deelnemers...
Zappa
Josja= Shifty
Sander= 800S
Hans H =BIG88
LEO
Iwan
Hans= de antrapper
Arjan=Ridge
Mischien
Arco= Barros
KTMboven
Dennis= Camokat
Zijn allemaal gevorderde off-roaders, Shifty en ik gaan naar Frankrijk om te spelen met Appie.. schijnt erg leuk rijden te zijn..
Waarom gaan we niet als groep? NL BIG Club Meeting in Frankrijk?
Laatst gewijzigd door zappa.suzuki op zo jan 13, 2008 22:57, 2 keer totaal gewijzigd.
-
zal wel een andere datum worden.. Appie rijdt met niet te grooten groepen dus zullen we moeten proberen nog wat te regelen.. of ik onthoudt de route op de GPS..
Dat zou appie niet zo leuk vinden.zappa.suzuki schreef:...of ik onthoudt de route op de GPS..
Verder leuk idee om met ze alle bij appie te gaan rijden!
Suzuki DR 750SK Big '89
-
Laten we dat dan maar niet doen..
lijkt mij ook , persoonlijk zou ik je eerst eens ondersteboven houden om te kijken of er geen gps uitvaltzappa.suzuki schreef:Laten we dat dan maar niet doen..

maar zappa jij hebt toch een hoop tijd tegenwoordig
lijkt me een mooie taak voor jou weggelegd in het organiseren van een meeting (misschien samen met shifty ?)
je kunt leo en of mij wel even bellen/mailen over hou wij het gedaan hebben
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
Kan hem zo weg bouwen met de externe antenne dat niemand hem vindBIG88 schreef:lijkt mij ook , persoonlijk zou ik je eerst eens ondersteboven houden om te kijken of er geen gps uitvaltzappa.suzuki schreef:Laten we dat dan maar niet doen..![]()
maar zappa jij hebt toch een hoop tijd tegenwoordig
lijkt me een mooie taak voor jou weggelegd in het organiseren van een meeting (misschien samen met shifty ?)
je kunt leo en of mij wel even bellen/mailen over hou wij het gedaan hebben

Maar heb respect voor de mensen die de route uitzetten dus zal dat niet doen.
Heb waarschijnlijk binnenkort niet zo veel tijd meer

Maar heb er geen probleem mee om iets te organiseren, heb daarom ook dit topic gezet om te kijken hoeveel BIGGERS het willen en wat ze willen en waneer ze het willen..
Zijn 2 opties afhankelijk van het gewenste off road nivo..
Redelijk makelijk a la BDM -Arjan Brouwer..
Gaan dan een weekend rond putten op de camping zitten, is redelijk centraal NL.
Of wat meer uitdaging en het wat zwaardere ( dus op echte noppen]maar wel BIG geschikte werk..
In binnen of buitenland maar ik heb daar geen routes voor maar andere BIGGERS mischien wel..
Ben voor de laatste optie maar laten we het aan de meerdeheid af hangen

Dus laat weten of je wil, waneer je wil en wat je wil..
Ridge=Arjan
Ridge is eigenlijk mijn hond ( Rhodesian Ridgeback ) maar deze vindt zand en modder ook mooi.
Ik hou wel van wat avontuur dus ik ga voor Belgie / Duitsland. Het hoeft niet zo ver te zijn als de omgeving maar mooi is. Gaan we dan rijden met BIG's of op aanhangwagens ?
Ridge is eigenlijk mijn hond ( Rhodesian Ridgeback ) maar deze vindt zand en modder ook mooi.
Ik hou wel van wat avontuur dus ik ga voor Belgie / Duitsland. Het hoeft niet zo ver te zijn als de omgeving maar mooi is. Gaan we dan rijden met BIG's of op aanhangwagens ?
daar zeg je me wat, ridge/arjan.....
binnen nederland is weinig spectaculairs te vinden, en wat wel spectaculair is is te ver weg om met noppen te komen!
ik zie mezelf in ieder geval niet op die stonemasters naar frankrijk/belgie of duitsland gaan........
ben helaas nog niet in bezit van aanhanger oid, maar voel het meest voor hard core off road
binnen nederland is weinig spectaculairs te vinden, en wat wel spectaculair is is te ver weg om met noppen te komen!
ik zie mezelf in ieder geval niet op die stonemasters naar frankrijk/belgie of duitsland gaan........
ben helaas nog niet in bezit van aanhanger oid, maar voel het meest voor hard core off road
o.k. ik ben voor echt off road werk
maar voor asfaltrijders moet er wel wat te doen zijn
ik ga ook geen enorme afstanden op mijn modder kenda's afleggen dus als we dat doen gooi ik de T63 er om of ik regel een aanhanger
(ik hoor Leo al denken T63 dus
)
of pinky
maar voor asfaltrijders moet er wel wat te doen zijn
ik ga ook geen enorme afstanden op mijn modder kenda's afleggen dus als we dat doen gooi ik de T63 er om of ik regel een aanhanger
(ik hoor Leo al denken T63 dus

of pinky

have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Nee, ik hap niet...........ik hap niet.........ik hap......niet........ik.... PINKY !!!BIG88 schreef:....dus als we dat doen gooi ik de T63 er om....
2008 is voor mij te vroeg om ver weg te biggen. Vanaf 2008 wil ik graag (bijna) overal mee naar toe waar maar iets te biggen valt.
LEO