Nieuw met de labels nog aan de broek. Nieuwprijs 120 euro, voor 100 mag hij weg. Maat 7/8
Thor Phase dames = verkocht
Moderator: ghulst
-
Sjoske, wat voor jou ?
Heb net nieuw, en zo te zien aan de maat past mijn geschut daar niet helemaal in
(en je vergeet een K in mijn naam, moest je bij de aanschaf van een nieuwe motor ook eens doen ).
(en je vergeet een K in mijn naam, moest je bij de aanschaf van een nieuwe motor ook eens doen ).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Sjokske schreef:Heb net nieuw, en zo te zien aan de maat past mijn geschut daar niet helemaal in
ik heb alleen geen idee wat maatje 7/8 inhoudt? misschien wel wat voor mn meisje. rijdt nog niet, maar ze moet gewoon mee. vandaag trouwen dus dan moet ze toch naar me luisteren. (toch? )
Allways replace the cheapest parts first
En dan nu nog op het forum bezigBosje schreef:vandaag trouwen dus
Proficiat in ieder geval
Tip : Thor-broek i.p.v. sneeuwwitte bruidsjurk
-
Sjokske schreef:
-
Gefeliciteerd.Bosje schreef:
vandaag trouwen dus dan moet ze toch naar me luisteren. (toch? )
-
- Contacteer:
Welkom bij de club Bosje veel plezier vandaag.....euhhh en de rest van de jaren natuurlijk
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Proficiat Bosje
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ik denk 36/38. Ik moet een 9/10 hebben en dat is geloof ik 38/40.. Weet het ook niet precies, of de maattabel op de Thor site klopt niet of ik klop nietBosje schreef:Sjokske schreef:Heb net nieuw, en zo te zien aan de maat past mijn geschut daar niet helemaal in
ik heb alleen geen idee wat maatje 7/8 inhoudt? misschien wel wat voor mn meisje. rijdt nog niet, maar ze moet gewoon mee. vandaag trouwen dus dan moet ze toch naar me luisteren. (toch? )
Is er niet iemand hier of iemand die weer een dame kent die een Thor broek heeft, en kan vragen of ze weet wat de maten inhouden? Ofzo..
Zijn dan toch wel damesmaten neem ik aan ?
Ik heb van m'n Thor-spullen (eerst maat 34 ) nu maat 36 (nogmaals ), en heb niet echt een wespentaille (weer ).
Ik heb van m'n Thor-spullen (eerst maat 34 ) nu maat 36 (nogmaals ), en heb niet echt een wespentaille (weer ).
Het zijn damesmaten ja. Niemand met een dochter die een broek nodig heeft ofzo?Sjokske schreef:Zijn dan toch wel damesmaten neem ik aan ?
Ik bespeur tot regelmatig wat frustratie mbt KTM bij Sjokske... Hoe zit dat? Heb je teveel uit het zicht verdwijndende oranje achterspatborden gezien?
Nee, eerder rode
Is denk ik een trauma van vroeger toen ik nog wedstrijden reed.
Ik reed Honda 250 (ja ik), versnellingsbak ging kapot net voor de thuiswedstrijd en kreeg toen een KTM te leen.
Daarna ................... is het nooit meer goedgekomen
(en ik sleutel nog wel eens aan een KTM, is ook niet bevorderlijk voor mijn relatie met de Oostenrijkers).
Dus dan maar TM gekozen (en ja, ook die hebben nadelen, ben al een beetje bang aan het worden als ik d'r nog eens in wil ruilen, maar technisch gezien vind ik d'r wel aantrekkelijk, en ik vind het ook wel aardig om geen enduro-Astra te rijden).
En toch heb ik vrienden (tenminste, dat denk/hoop ik) die KTM rijden
Is denk ik een trauma van vroeger toen ik nog wedstrijden reed.
Ik reed Honda 250 (ja ik), versnellingsbak ging kapot net voor de thuiswedstrijd en kreeg toen een KTM te leen.
Daarna ................... is het nooit meer goedgekomen
(en ik sleutel nog wel eens aan een KTM, is ook niet bevorderlijk voor mijn relatie met de Oostenrijkers).
Dus dan maar TM gekozen (en ja, ook die hebben nadelen, ben al een beetje bang aan het worden als ik d'r nog eens in wil ruilen, maar technisch gezien vind ik d'r wel aantrekkelijk, en ik vind het ook wel aardig om geen enduro-Astra te rijden).
En toch heb ik vrienden (tenminste, dat denk/hoop ik) die KTM rijden
Haha, Ik heb helemaal niets tegen Sjokske
Maar er blijft altijd wel dat beetje merken-competitie hé
Ik weet niet waarom, maar ik bekijk een TM altijd als een slechte kopie van een Yamaha, terwijl dat misschien niet zo is. Misschien zijn het wel die kleuren
Maar er blijft altijd wel dat beetje merken-competitie hé
Ik weet niet waarom, maar ik bekijk een TM altijd als een slechte kopie van een Yamaha, terwijl dat misschien niet zo is. Misschien zijn het wel die kleuren
en als sjokske niets meer te zeuren heeft valt het forum voor 50% stil
-
Is die broek nou al verkocht.
En als ik een Husaberg zou kopen (dan wel het nieuwe 2009-model, moet natuurlijk wel iets aparts blijven), ben ik dan weer ne goeie, Henkhenk-v schreef:en als sjokske niets meer te zeuren heeft valt het forum voor 50% stil
Als je goed kijkt lijkt het in de verste verte niet op een Yammie, en ook de kleuren zijn in het echt heel anders (Adje noemt het altijd beebietjesblauw ).KTM125sx schreef:Ik weet niet waarom, maar ik bekijk een TM altijd als een slechte kopie van een Yamaha, terwijl dat misschien niet zo is. Misschien zijn het wel die kleuren
Beter dan beebietjesroze zoals TM vroeger wasSjokske schreef: (Adje noemt het altijd beebietjesblauw ).
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
Wilde ik met mijn TM ook doen, maar de blikken van mijn clubmaatjes na het voorstel zeiden genoeg.adje schreef:Beter dan beebietjesroze zoals TM vroeger wasSjokske schreef: (Adje noemt het altijd beebietjesblauw ).
ondanks het feit dat ik van husaberg overgestapt ben op ktm vind ik de meeste alhier (zelfs tm piloten) best wel goeie gasten
voor diegenen die wel wat piccies willen zien (ja, ben er trots op!):schildertje schreef: Welkom bij de club Bosje veel plezier vandaag.....euhhh en de rest van de jaren natuurlijk
http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=9767
Allways replace the cheapest parts first